親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 65557


1#
發表於 26-3-19 07:32 |只看該作者
有人會去或已經去咗?
見BK 完全無人講。。。


大宅

積分: 2435


2#
發表於 26-5-23 17:31 |只看該作者
Nbs 發表於 26-3-19 07:32
有人會去或已經去咗?
見BK 完全無人講。。。

多數都係台灣人同內地人嘅評價,網上評語好兩極。 不過難得近近哋,小朋友仲細我暑假都照去。


水晶宮

積分: 65557


3#
發表於 26-5-23 17:45 |只看該作者
本帖最後由 Nbs 於 26-5-23 17:46 編輯
lizlia 發表於 26-5-23 17:31
多數都係台灣人同內地人嘅評價,網上評語好兩極。 不過難得近近哋,小朋友仲細我暑假都照去。
...

我去完喇
我好多朋友都已經去完
奇怪BK 係親子網,完全無人講。。。


大宅

積分: 2435


4#
發表於 26-5-23 19:46 |只看該作者
Nbs 發表於 26-5-23 17:45
我去完喇
我好多朋友都已經去完
奇怪BK 係親子網,完全無人講。。。

體驗ok嗎?我暑假去預咗人山人海,咩都要搶一餐,我諗住當去resort咁,佛系玩咋。。。


水晶宮

積分: 65557


5#
發表於 26-5-23 21:23 |只看該作者
lizlia 發表於 26-5-23 19:46
體驗ok嗎?我暑假去預咗人山人海,咩都要搶一餐,我諗住當去resort咁,佛系玩咋。。。
...

體驗ok 嘅,不過超級多人,乜都排一餐搶一餐。我有後悔無買concierge, 有 d 難民feel, 絕對無resort 嗰種relax.
記得decorate 門同玩pixie dust, 帶多 d 嘢去送 (同週圍去拎free gifts), 小朋友好鍾意


大宅

積分: 3618


6#
發表於 26-5-23 22:02 |只看該作者
Nbs 發表於 26-3-19 07:32
有人會去或已經去咗?
見BK 完全無人講。。。
這隻DISNEY又幾抵玩, 大人房價平到千零蚊一晚都有, 比起其他DISNEY的船閒閒地都兩三千蚊一晚平好多, 而且隻船又新又大.


水晶宮

積分: 65557


7#
發表於 26-5-23 22:10 |只看該作者
joeyccc 發表於 26-5-23 22:02
這隻DISNEY又幾抵玩, 大人房價平到千零蚊一晚都有, 比起其他DISNEY的船閒閒地都兩三千蚊一晚平好多, 而且隻 ...

係平呀,但好多好多人,船大都無用,accomodate 唔到咁多人


大宅

積分: 3618


8#
發表於 26-5-23 22:25 |只看該作者
本帖最後由 joeyccc 於 26-5-23 22:26 編輯
Nbs 發表於 26-5-23 21:23
體驗ok 嘅,不過超級多人,乜都排一餐搶一餐。我有後悔無買concierge, 有 d 難民feel, 絕對無resort 嗰種r ...

亞洲郵輪的BUFFET一向都有搶嘢食的情況, 同邊間品牌的郵輪無關, MAIN RESTAURANT入場會不會都要排好耐隊?


水晶宮

積分: 65557


9#
發表於 26-5-23 22:42 |只看該作者
joeyccc 發表於 26-5-23 22:25
亞洲郵輪的BUFFET一向都有搶嘢食的情況, 同邊間品牌的郵輪無關, MAIN RESTAURANT入場會不會都要排好耐隊?
...

我第一次上郵輪玩
Main restaurant dinner 係編咗位,所以唔使點等
小食例如pizza, kebab 嗰d 就等好耐好耐


大宅

積分: 3618


10#
發表於 26-5-24 00:19 |只看該作者
Nbs 發表於 26-5-23 22:42
我第一次上郵輪玩
Main restaurant dinner 係編咗位,所以唔使點等
小食例如pizza, kebab 嗰d 就等好耐好 ...

其實都算唔錯, 有些郵輪因為人手不足, 就算是編了位的MAIN RESTAURANT都要在門口排一輪隊才可以入場.


大宅

積分: 2435


11#
發表於 26-5-24 15:17 |只看該作者
Nbs 發表於 26-5-23 21:23
體驗ok 嘅,不過超級多人,乜都排一餐搶一餐。我有後悔無買concierge, 有 d 難民feel, 絕對無resort 嗰種r ...

好驚喎。。。Concierge真係唔知值唔值,暑假4人海景房要12萬、成3倍。


水晶宮

積分: 65557


12#
發表於 26-5-24 18:58 |只看該作者
lizlia 發表於 26-5-24 15:17
好驚喎。。。Concierge真係唔知值唔值,暑假4人海景房要12萬、成3倍。

concierge 就有返放假feel
普通房好stressed 好迫,無假期無放鬆的感覺
不過都好玩嘅,for 小朋友


侯爵府

積分: 24474


13#
發表於 26-5-25 18:44 |只看該作者
Nbs 發表於 26-3-19 07:32
有人會去或已經去咗?
見BK 完全無人講。。。

我哋上個月都去咗
我哋全家都係迪士尼超級fans, 所以玩得好開心,周圍排隊同characters 影相,排半小時或以上也唔介意,因為之前係香港迪士尼,日本迪士尼都排慣隊。我哋日日好似追星咁,一見到d characters 突然出現,就衝去排隊影相,又係lift 口等佢哋出來。我哋有買船上photo package, 影到二百幾張相,好抵,自己手機五日四夜影了五千張相,好開心。我哋每日7am已經起身出房去食早餐,8am前到唔駛等位,之後直落玩到夜晚12點才返房,有晚仲去到一兩點。所以我們住普通房也ok, 因為每天只是瞓四五個鐘又出去玩,冇逗留過係房。每晚我哋逐層慢慢去欣賞其他人房門佈置,又派吓禮物都個幾兩小時。
我哋有日上午6點起身睇日出,好靚,晚上又去睇戲,幾日時間好快過,對於我哋一家人唔夠玩,打算再去一次。

但如果本身唔係迪士尼fans, 就可能冇咁大樂趣。所以每人體驗不同。


水晶宮

積分: 65557


14#
發表於 26-5-25 18:47 |只看該作者
katrinamama 發表於 26-5-25 18:44
我哋上個月都去咗
我哋全家都係迪士尼超級fans, 所以玩得好開心,周圍排隊同characters 影相,排半小時或 ...

超級fans 果然投入,係值嘅


侯爵府

積分: 24474


15#
發表於 26-5-25 18:48 |只看該作者
joeyccc 發表於 26-5-23 22:25
亞洲郵輪的BUFFET一向都有搶嘢食的情況, 同邊間品牌的郵輪無關, MAIN RESTAURANT入場會不會都要排好耐隊?
...

Main restaurant 晚上我哋早10分鐘去到差不多已經排頭位入去,唔駛等。
我見好多人可能帶住小朋友,所以唔準時就要排隊入,但我見暢順的。


侯爵府

積分: 24474


16#
發表於 26-5-25 18:50 |只看該作者
Nbs 發表於 26-5-25 18:47
超級fans 果然投入,係值嘅

如果唔係迪士尼fans, 其實未必enjoy到。以這個價錢去其他郵輪應該食好住好同埋可以泊岸上岸冇咁悶


水晶宮

積分: 65557


17#
發表於 26-5-25 18:54 |只看該作者
katrinamama 發表於 26-5-25 18:50
如果唔係迪士尼fans, 其實未必enjoy到。以這個價錢去其他郵輪應該食好住好同埋可以泊岸上岸冇咁悶
...

我地兩大兩細,只有一個鍾意disney, 不過同成班friend 幾個家庭去,小朋友可以一齊玩。 同行有另一家庭都話其他郵輪好玩d.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo