自由講場

跳至

首頁
12345...18

尾頁
   63


子爵府

積分: 11445


1#
發表於 26-5-12 12:37 |只看該作者
本帖最後由 thomaswop 於 26-5-12 12:39 編輯

姨甥仔今年畢業
上星期實習完結
今年有超過300人爭30幾個位
競爭好大
上星期去面試完
佢話機會好微
佢話好多同學而家都有啲氣餒
都唸住轉行做住其他工先
睇下日後有冇機會先再入返呢行
諗返起四年前入到呢科就戥佢開心
點知四年後變化就咁快已經飽和
當時入呢科分數都唔低
佢dse5科29分
佢話最慘而家搵其他工讀呢科又冇乜用
今年物理治療同職業治療呢兩科都係難去揾工了
之前的報告就話好缺人
猛咁開課程
而家就話飽和

點評

My-jade    發表於 26-5-12 16:19


子爵府

積分: 11445


2#
發表於 26-5-12 12:45 |只看該作者

回覆樓主:

際遇真是好重要
早幾年移民潮
我鄰居個女讀東華物治
兩年前畢業都有醫院請
果時佢話讀東華都差不多所有同學
都有工開
兩年後而家連理大畢業都冇工開

點評

RAA    發表於 26-5-13 11:20
My-jade    發表於 26-5-12 16:19
edhepp    發表於 26-5-12 12:58
vincat    發表於 26-5-12 12:46


子爵府

積分: 14862


3#
發表於 26-5-12 12:48 |只看該作者
我朋友個女都今年都大物資治療畢業, 當年選呢科係因為畢業之後易搵工, 但宜家睇黎未必...........


水晶宮

積分: 57021


4#
發表於 26-5-12 12:50 |只看該作者
thomaswop 發表於 26-5-12 12:37
姨甥仔今年畢業
上星期實習完結
今年有超過300人爭30幾個位

估吾到神科都難搵工,所以讀咩都系為自己興趣先,不要考慮易吾易搵工,薪金幾多,好多野預料吾到

點評

RAA    發表於 26-5-13 11:20
My-jade    發表於 26-5-12 16:19
esmehouse    發表於 26-5-12 15:34


大宅

積分: 3758


5#
發表於 26-5-12 12:51 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 奶茶咖啡 於 26-5-12 12:51 編輯

聽係醫院做既朋友講,所有乜乜治療都飽和,放射治療、職業治療、物理治療,佢話唔明點解大學仲開咁多學位

朋友多年前要去新加坡先有人請,後來先返香港搵到工做

點評

My-jade    發表於 26-5-12 16:19


子爵府

積分: 11445


6#
發表於 26-5-12 12:52 |只看該作者
vincat 發表於 26-5-12 12:48
我朋友個女都今年都大物資治療畢業, 當年選呢科係因為畢業之後易搵工, 但宜家睇黎未必........... ...

理大都難
都大更加


子爵府

積分: 11445


7#
發表於 26-5-12 12:54 |只看該作者
奶茶咖啡 發表於 26-5-12 12:51
聽係醫院做既朋友講,所有乜乜治療都飽和,放射治療、職業治療、物理治療,佢話唔明點解大學仲開咁多學位

...

放射呢一兩年畢業就好d
護士過多幾年畢業都窄了

點評

My-jade    發表於 26-5-12 16:20


子爵府

積分: 14862


8#
發表於 26-5-12 12:55 |只看該作者
回覆 thomaswop 的帖子

都係, 但聽講佢成績好好, 當年攞獎學金入


公爵府

積分: 25889

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 26-5-12 12:56 |只看該作者
咁慘,
有朋友嗰仔剛入讀.
其實真係課程失衡
有朋友做護士,
佢話前幾年係好缺人.
之後各院校猛咁開班 - 港大, O U, 東華, 明愛一鍋蜂.
上年有幾百個畢業.
上星期都有報導,
今年兼職護士全部唔續約.

點評

My-jade    發表於 26-5-12 16:20


子爵府

積分: 11445


10#
發表於 26-5-12 13:04 |只看該作者
onlam2005 發表於 26-5-12 12:56
咁慘,
有朋友嗰仔剛入讀.
其實真係課程失衡

是呀
我朋友個女讀緊出年畢業
佢話之前兼職任得你返
而家唔係一星期先有一日返


伯爵府

積分: 18278

2025中秋節勳章


11#
發表於 26-5-12 13:06 |只看該作者
有時命水系咁真係無辦法


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 26-5-12 13:07 |只看該作者
咁難得識讀到好成績
然後就咁樣
都真係幾慘
花咁多心機時間


子爵府

積分: 11445


13#
發表於 26-5-12 13:08 |只看該作者
奶茶咖啡 發表於 26-5-12 12:51
聽係醫院做既朋友講,所有乜乜治療都飽和,放射治療、職業治療、物理治療,佢話唔明點解大學仲開咁多學位

...

新加坡果邊唔知人工高唔高
我舊同事個仔係澳洲讀
畢業留低佢話果邊人工唔高


子爵府

積分: 11445


14#
發表於 26-5-12 13:09 |只看該作者
LedTV 發表於 26-5-12 13:07
咁難得識讀到好成績
然後就咁樣
都真係幾慘

都是架
最慘做唔到呢行
又冇其他實習經驗
讀呢科揾其他工都輸蝕d


子爵府

積分: 11445


15#
發表於 26-5-12 13:14 |只看該作者
onlam2005 發表於 26-5-12 12:56
咁慘,
有朋友嗰仔剛入讀.
其實真係課程失衡

之前又話人手唔夠好缺人
就猛咁開課程
而家就話飽和
呢個政府批課程既時候有冇唸過既呢
咁多任特首
而家呢個最無能
都唔知佢有咩貢獻
一味唱好
係電視見到佢就憎


侯爵府

積分: 21231


16#
發表於 26-5-12 13:38 |只看該作者

回覆樓主:

科科都未飽和,根本人手緊拙,
但無錢請,可以點

點評

restahaus    發表於 5 天前


公爵府

積分: 27189


17#
發表於 26-5-12 13:44 |只看該作者
thomaswop 發表於 26-5-12 12:37
姨甥仔今年畢業
上星期實習完結
今年有超過300人爭30幾個位

其實人手都依然唔夠。就算言語治療師都係。但聽聞HA cut budget唔請咁多人,畢業生每年有咁多根本吸納唔晒


公爵府

積分: 27189


18#
發表於 26-5-12 13:45 |只看該作者
thomaswop 發表於 26-5-12 13:08
新加坡果邊唔知人工高唔高
我舊同事個仔係澳洲讀
畢業留低佢話果邊人工唔高

舊同事個仔係咪澳洲公民可以留低?
喺香港先至人工高。澳洲仲要稅率高。
不過有得做已經好好。一路儲住經驗,慢慢再返嚟新請香港嘅工


水晶宮

積分: 62383


19#
發表於 26-5-12 13:52 |只看該作者
HA自己都係咁大刀闊斧,而且職業治療畢業嘅九成999都要係入返公家醫院度做,所以係難.


象牙宮

積分: 227985

2024年龍年勳章


20#
發表於 26-5-12 14:09 |只看該作者
thomaswop 發表於 26-5-12 12:54
放射呢一兩年畢業就好d
護士過多幾年畢業都窄了

早排睇到單新聞, 美國某大醫院ceo話 AI 完全替代放射科人手

點評

esmehouse    發表於 26-5-12 15:41

首頁
12345...18

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo