自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 6197

牛年勳章


1#
發表於 26-6-16 09:34 |只看該作者
有保良局陳守仁小學的家長表示,有35名學生出現皮膚痕癢、流鼻血和濕疹加劇等情況,以三年級學生最多。碰巧學校上月底裝修,所以家長擔心當時天氣炎熱,學生在空氣焗促、充滿油漆味和沙塵滾滾的環境下上課,而導致不適。

點解唔係放暑假至裝修?





水晶宮

積分: 62072

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 26-6-16 09:38 |只看該作者
裝修之後真係會有甲醛,可能就係導致敏感嘅原因


侯爵府

積分: 24426


3#
發表於 26-6-16 09:46 |只看該作者
近日有陰雲 低氣壓
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


象牙宮

積分: 213677

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 26-6-16 09:47 |只看該作者
陰公! 學生老師變咗吸麈吸味機!d化學物質!


公爵府

積分: 29337

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 26-6-16 09:53 |只看該作者
kaing08 發表於 26-6-16 09:34
有保良局陳守仁小學的家長表示,有35名學生出現皮膚痕癢、流鼻血和濕疹加劇等情況,以三年級學生最多。碰巧 ...

應該係裝修有關
公司隔離單位裝修,
我都出濕疹爛面,大脾痕,
公司搬走逐漸好返


侯爵府

積分: 24890


6#
發表於 26-6-16 12:08 |只看該作者
kaing08 發表於 26-6-16 09:34
有保良局陳守仁小學的家長表示,有35名學生出現皮膚痕癢、流鼻血和濕疹加劇等情況,以三年級學生最多。碰巧 ...

係囉,我仔學校年年都有renovate既工程,年年都係等暑假先做,盡量將影響減到最低
不過又可能嗰個工程係緊急非做不可掛


伯爵府

積分: 16389

馬年勳章


7#
發表於 26-6-16 12:11 |只看該作者
天貓 發表於 26-6-16 09:38
裝修之後真係會有甲醛,可能就係導致敏感嘅原因

有專業公司可以去甲醛的。


水晶宮

積分: 62072

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


8#
發表於 26-6-16 12:13 |只看該作者
883 發表於 26-6-16 12:11
有專業公司可以去甲醛的。

但係啲學生返緊學,可能未必咁容易進行,唔知幾個鐘頭夠唔夠,即係放學之後,不過而家啲學生已經敏感啦,好似遲咗啲


象牙宮

積分: 227975

2024年龍年勳章


9#
發表於 26-6-16 12:18 |只看該作者

回覆樓主:

要查清原因

點評

myfaye    發表於 26-6-16 12:23


子爵府

積分: 12270


10#
發表於 26-6-16 12:18 |只看該作者

回覆樓主:

如果真係甲醛,可以影響健康好大

點評

myfaye    發表於 26-6-16 12:24


男爵府

積分: 9625

2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 26-6-16 12:24 |只看該作者

回覆樓主:

痴線,因間中左血癌點算。
我有舊同事就係裝修完搬入去住過一排小朋友中左血癌


伯爵府

積分: 18130


12#
發表於 26-6-16 12:26 |只看該作者
至怕有甲醛
家教會係咪應該向學校提出搵專業人士驗下同除甲醛,最怕trigger 白血病


伯爵府

積分: 16389

馬年勳章


13#
發表於 26-6-16 12:26 |只看該作者
天貓 發表於 26-6-16 12:13
但係啲學生返緊學,可能未必咁容易進行,唔知幾個鐘頭夠唔夠,即係放學之後,不過而家啲學生已經敏感啦, ...

星期六,日已可


伯爵府

積分: 18130


14#
發表於 26-6-16 12:27 |只看該作者
ayako 發表於 26-6-16 12:24
痴線,因間中左血癌點算。
我有舊同事就係裝修完搬入去住過一排小朋友中左血癌
...

智叔敏兒個三仔當年就係咁樣走咗


水晶宮

積分: 62072

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 26-6-16 12:28 |只看該作者
883 發表於 26-6-16 12:26
星期六,日已可

佢都應該快快搞掂佢,將影響減到最細


大宅

積分: 3687


16#
發表於 26-6-16 14:57 |只看該作者
ayako 發表於 26-6-16 12:24
痴線,因間中左血癌點算。
我有舊同事就係裝修完搬入去住過一排小朋友中左血癌
...
咁嚴重


伯爵府

積分: 17997


17#
發表於 26-6-16 15:11 |只看該作者
甲醛十至十五年先散
頭半年最勁
如果邊裝修
邊上堂
都幾影向學生


伯爵府

積分: 18173

2026勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 睛靈勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 KMALL特別版勳章 BB防敏心得分享勳章 笑得好勳章


18#
發表於 26-6-16 15:23 |只看該作者
點解唔放暑假先維修?點解做完唔搵人CHECK下有冇化學嘢殘留?我記得係可以請人上門清甲醛喎


大宅

積分: 1187


19#
發表於 26-6-16 16:05 |只看該作者
本帖最後由 waiwai29 於 26-6-16 16:22 編輯
ayako 發表於 26-6-16 12:24
痴線,因間中左血癌點算。
我有舊同事就係裝修完搬入去住過一排小朋友中左血癌
...

小朋友而家點呀?


公爵府

積分: 27542


20#
發表於 26-6-16 16:16 |只看該作者
忌廉寶寶 發表於 26-6-16 12:08
係囉,我仔學校年年都有renovate既工程,年年都係等暑假先做,盡量將影響減到最低
不過又可能嗰個工程係緊 ...

新聞話係天台防水喎,可能雨季,唔快D做好會漏水。
不過係天台做工程又唔係在課室,咁大味?學校又話做過哂測試合乎標準

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo