親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1201

認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 26-6-7 09:58 |只看該作者
八月會兩大一小一老去大阪
難波嘉門好抵住,但住宿果邊有話自己房間小,叫我考膚換房?

APA就新好似好多設備, 有相連房。

再不是我有諗過住心齋橋的 comfort hotel,

大家有冇心得?有人覺得住難波出行方便D ,其實心齋橋又如何?第一次去,所以想問下大家意見。


珍珠宮

積分: 46137


2#
發表於 26-6-7 10:20 |只看該作者

回覆樓主:

難波就近火車直到機場。

心齋橋要行一個地鐵站,十零分鐘

酒店一定兩間房又平d 又多選擇


大宅

積分: 1201

認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 26-6-7 11:47 |只看該作者
多謝意見。

難波嘉門四人房,在日本橋站。(但房好細,但因為平成 1200, 都已經準備住,但旅館自己叫我考慮下轉大房,攪到我又要諗諗)
APA在難波JR 站。
Comfort就心齋橋站


王國會長

積分: 28227

王國會長


4#
發表於 26-6-7 12:03 |只看該作者
我覺得難波方便D, 機場南海電鐵直到, 而且難波近道頓堀,黑門市場等
我上年4個人住CANDEO HOTELS Osaka Shinsaibashi 分兩間房(24平方米), 今年住Fraser Residence Nankai 一間apartment (2 bedrooms).

life@LA 發表於 26-6-7 09:58
八月會兩大一小一老去大阪
難波嘉門好抵住,但住宿果邊有話自己房間小,叫我考膚換房?



珍珠宮

積分: 47508

馬年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 26-6-18 09:08 |只看該作者
你地諗住book 幾間房? 一間住晒定分兩間住?
如果4個人一間房, 起碼都要40平方米以上吧?


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 5 天前 |只看該作者
life@LA 發表於 26-6-7 09:58
八月會兩大一小一老去大阪
難波嘉門好抵住,但住宿果邊有話自己房間小,叫我考膚換房?

心齋橋同難波都住過, 個人認為難波方便啲。 如果住難波, 行去對面心齋橋行街方便,但如果住心齋橋,要拖行李來回南海行一段路, 我覺得麻煩

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo