立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 65
子爵府
積分: 11165
oncloud9 發表於 26-6-22 21:29 我在2026年4月10號入職,我需要就着5月1號至5月30號呢期糧人工(6月7號發放)去繳交強積金供款嗎?因為我問 ...
積分: 10986
寶石宮
積分: 257467
水晶宮
積分: 64510
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-22 21:52 咁你5月份糧單係咪顯示 僱主供5%, 你又要供5%?
xyz_yy 發表於 26-6-22 21:41 員工做滿60天後才要供MPF,簡單啲,做滿第2個完整月開始需要供款,即你6月份薪金開始需要扣MPF。 ...
cattz288 發表於 26-6-22 21:51 唔駛,僱主應該6月份糧先幫你扣起交mpf
oncloud9 發表於 26-6-22 21:55 係,但唔係應該六月嗰份糧先至扣嘅咩?
象牙宮
積分: 213614
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-22 21:56 唔扣都扣咗 仲可以點喎
cy101 發表於 26-6-22 21:56 咩size公司?本身有冇HR或者admin?
oncloud9 發表於 26-6-22 21:56 咁點解佢死都要扣左我五月份嗰份糧交強積金?諗住投訴去積金局
積分: 11695
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-22 22:04 Google 若您在 4月10日入職(假設為一般月薪制、每月最後一日為糧期),您的第2個月(5月份)同樣是需要 ...
siufans 發表於 26-6-22 22:08 請問你4月份出幾多人工? 是否1個整月?還是按比例? 另外你可以係積金易
積分: 64329
oncloud9 發表於 26-6-22 21:57 佢扣咗唔代表我可以俾佢扣,我唔撈都冇所謂。
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-22 22:13 Google AI 為何受僱第2個月就要扣MPF?
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy