自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 198


1#
發表於 13 小時前 |只看該作者
本帖最後由 KKpapapa 於 26-6-24 07:54 編輯

為何竹砧板令人覺得「害人」 為何竹砧板令人覺得「害人」 為何竹砧板令人覺得「害人」
保養成本高:要定期打磨、消毒、上油,否則就「發毛」或裂開。

壽命短:幾個月就可能出現裂縫或霉斑,性價比低。

環境限制:香港濕度高,砧板好難保持「剛剛好」嘅濕潤度。

心理壓力:用得小心翼翼,反而令煮食變成壓力。

人買咗個 竹砧板 回來, 從此開始幾天 就要同我竹砧板搏鬥一輪


看了請回覆比意見希望多啲人看到


我係咪抌咗 竹砧板先至係終極解決方法 ????


水晶宮

積分: 61241


2#
發表於 13 小時前 |只看該作者
曾經在萬寧換過竹針板,用了幾星期,就開始一粒粒跌出來,又發霉,最後扔掉。


男爵府

積分: 9831


3#
發表於 12 小時前 |只看該作者
用唔夠3個月已甩1角把鬼, 都係傳統個D用10年都無問題


珍珠宮

積分: 37826

睛靈勳章


4#
發表於 11 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 jollyma 於 26-6-24 09:19 編輯

呢款砧板出咗廿年有多, 以前見真人推銷, 賣得好貴, 中伏人數無可估計
BK 有人講過啦


伯爵府

積分: 17287

馬年勳章


5#
發表於 11 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

我用不銹,好方便


水晶宮

積分: 62007

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 11 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 天貓 於 26-6-24 09:29 編輯

我而家已經轉咗用原木砧板,用咗幾年完全乜事都冇,又唔使保養,竹砧板真係唔得

不過我都買咗好多塊,係依塊先得


珊瑚宮

積分: 101948

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


7#
發表於 11 小時前 |只看該作者
KKpapapa 發表於 26-6-24 07:34
為何竹砧板令人覺得「害人」 為何竹砧板令人覺得「害人」 為何竹砧板令人覺得「害人」
保養成本高:要 ...

好多年前已經勸喻唔好用竹砧板
幾高級都會發霉
低級果d用垃圾填充內層


公爵府

積分: 26488


8#
發表於 11 小時前 |只看該作者
moonmoonbabies 發表於 26-6-24 09:22
我用不銹,好方便

我都打算轉用不鏽鋼砧板,想問問切肉時跣不跣?


子爵府

積分: 10828

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 11 小時前 |只看該作者
moonmoonbabies 發表於 26-6-24 09:22
我用不銹,好方便

可唔可以介紹吓? 切落去有冇燈燈聲?


水晶宮

積分: 50719

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 11 小時前 |只看該作者
moonmoonbabies 發表於 26-6-24 09:22
我用不銹,好方便
有冇花痕


珍珠宮

積分: 32664


11#
發表於 10 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

我已經放棄用砧板好多年
機乎全部食材用較剪剪開
薑,蒜或水果切幾片無法剪果D
我會用塊矽膠隔熱墊隔住枱面
再放2張廚房紙在上面用刀仔輕力切


公爵府

積分: 29309

馬年勳章 2024年龍年勳章


12#
發表於 10 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

不要消耗自己
掉了吧


象牙宮

積分: 235774


13#
發表於 10 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 無話可說 於 26-6-24 10:53 編輯

質素咁差,唔平喎!我買山姆呢D,無發霉,但個面比傳統木果D滑,要小心扶好用!
attach0/tmp/phpHW1lX8


男爵府

積分: 9297

2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 10 小時前 |只看該作者
天貓 發表於 26-6-24 09:29
我而家已經轉咗用原木砧板,用咗幾年完全乜事都冇,又唔使保養,竹砧板真係唔得

不過我都買咗好 ...

請問有冇相睇吓?(emoji)


水晶宮

積分: 62007

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 9 小時前 |只看該作者
本帖最後由 天貓 於 26-6-24 11:57 編輯
yiuki 發表於 26-6-24 10:55
請問有冇相睇吓?(emoji)

我用咗兩年幾,2024年1月買


attach1_sign/tmp/phpTttI90


珍珠宮

積分: 45632

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 9 小時前 |只看該作者
我屋企嗰塊木嘅用咗超過10年係咪時候換塊新嘅呢?
我的生命由我主宰.


別墅

積分: 599


17#
發表於 2 小時前 |只看該作者
竹砧板其實係咪仲難打理過木砧板?


男爵府

積分: 7617


18#
發表於 2 小時前 |只看該作者
jollyma 發表於 26-6-24 09:18
呢款砧板出咗廿年有多, 以前見真人推銷, 賣得好貴, 中伏人數無可估計
BK 有人講過啦
...

我中過


公爵府

積分: 29309

馬年勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 1 小時前 |只看該作者
天貓 發表於 26-6-24 11:56
我用咗兩年幾,2024年1月買

你呢塊係咪烏檀木?
我嗰塊用咗好耐好奇check返已經係2019年買
attach0/tmp/php96tQUf


水晶宮

積分: 62007

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 1 小時前 |只看該作者
本帖最後由 天貓 於 26-6-24 20:06 編輯
kerotan 發表於 26-6-24 19:48
你呢塊係咪烏檀木?
我嗰塊用咗好耐好奇check返已經係2019年買

原來係鐵木砧板


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo