自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 5829


1#
發表於 昨天 18:25 |只看該作者


我見萬0 賣成百蚊一枝

人造眼淚水黎計,佢是咪最好用?


水晶宮

積分: 74238

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


2#
發表於 昨天 18:28 |只看該作者
我用呢支,有透明質酸,補濕滋潤雙眼,無防腐劑。
attach1/tmp/phpcBTwtb


珊瑚宮

積分: 111976


3#
發表於 昨天 18:41 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-24 18:28
我用呢支,有透明質酸,補濕滋潤雙眼,無防腐劑。

我都係用呢枝,第一次用係醫生開,之後自己外面買


大宅

積分: 1115


4#
發表於 昨天 19:16 |只看該作者
大支裝眼藥水好多時未用完已經過左期


子爵府

積分: 11373


5#
發表於 昨天 19:49 |只看該作者
快閃糖 發表於 26-6-24 18:25
我見萬0 賣成百蚊一枝

人造眼淚水黎計,佢是咪最好用?

我覺得幾好啊,用開佢30支/盒,獨立包裝


大宅

積分: 1351


6#
發表於 昨天 20:28 |只看該作者
未用過,我用獨立裝一日一支


水晶宮

積分: 74238

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


7#
發表於 昨天 20:44 |只看該作者
bing-jing 發表於 26-6-24 18:41
我都係用呢枝,第一次用係醫生開,之後自己外面買

我都係,第一次又係醫生開,之後自己出面買


水晶宮

積分: 67250


8#
發表於 昨天 21:05 |只看該作者

回覆樓主:

我買獨立包裝,有需要就用,一支裝嗰種好多時用唔晒,而且唔需要日日用


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 昨天 21:43 |只看該作者

回覆樓主:

我都係買30枝裝果隻, 唔駛一開就1個月到期

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo