自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


公爵府

積分: 25619


1#
發表於 3 天前 |只看該作者
想暑假去,自由行,有無JM近期去過?


琥珀宮

積分: 169761


2#
發表於 3 天前 |只看該作者
tutik 發表於 26-6-23 07:25
想暑假去,自由行,有無JM近期去過?

放心啦!只要唔去酒吧呢類燈紅酒綠地方,治安冇問題噃,我2月底去完,我朋友兩公婆剛自由行去完14日芭提雅曼谷,另一對夫妻朋友正在自由行曼谷旅行5日。


翡翠宮

積分: 93707


3#
發表於 3 天前 |只看該作者
tutik 發表於 26-6-23 07:25
想暑假去,自由行,有無JM近期去過?

家人現在曼谷、前幾日在芭提雅。無事!


珊瑚宮

積分: 102013

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


4#
發表於 3 天前 |只看該作者
tutik 發表於 26-6-23 07:25
想暑假去,自由行,有無JM近期去過?

去行夜市,夜街冇咩問題
不過最好至少兩個人行
財不可露眼,盡量唔孭袋
一係細既貼身袋
**5月去過


公爵府

積分: 25619


5#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

謝謝各位。咁我睇下啲機票先。


象牙宮

積分: 235830


6#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

旅遊熱點安全


大宅

積分: 3243


7#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

去旅遊熱點既都冇咩大問題


翡翠宮

積分: 84268


8#
發表於 3 天前 |只看該作者
回覆 SandyKL 的帖子

路過一問,我黎緊都第一次去泰國,想問依家好多酒吧係D大廈頂樓,即六七十樓咁高果D,應該安全同冇咁雜吧.....?


伯爵府

積分: 15965


9#
發表於 3 天前 |只看該作者
安全 只要你唔好同大陸人接觸就無問題

點評

fatchu@home    發表於 前天 14:28


伯爵府

積分: 16190


10#
發表於 3 天前 |只看該作者
tutik 發表於 26-6-23 07:25
想暑假去,自由行,有無JM近期去過?

唔識人唔好交談,唔好停係到聽佢講野睇佢想點.


水晶宮

積分: 74839


11#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

同上夜店,洒吧,按摩店,剪髮不要去,因後两樣師傅是真胸太危機


男爵府

積分: 8767


12#
發表於 3 天前 |只看該作者
治安方面,去歐洲我比去泰國擔心得多.泰國去得多,冇乜擔心過.


水晶宮

積分: 59204

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 3 天前 |只看該作者
SandyKL 發表於 26-6-23 08:27
放心啦!只要唔去酒吧呢類燈紅酒綠地方,治安冇問題噃,我2月底去完,我朋友兩公婆剛自由行去完14日芭提雅 ...

2月去完曼谷,8月會再去


水晶宮

積分: 59204

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 3 天前 |只看該作者
ekbbyl 發表於 26-6-23 19:00
治安方面,去歐洲我比去泰國擔心得多.泰國去得多,冇乜擔心過.

呢樣真


伯爵府

積分: 17262

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


15#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

上年去過兩次,今年暫時一次,曼谷,清邁,感覺安全


大宅

積分: 4526


16#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 dbchu 於 26-6-23 22:05 編輯

泰國最驚kk園


琥珀宮

積分: 169761


17#
發表於 前天 00:15 |只看該作者
fatchu@home 發表於 26-6-23 17:27
回覆 SandyKL 的帖子

路過一問,我黎緊都第一次去泰國,想問依家好多酒吧係D大廈頂樓,即六七十樓咁高果D,應 ...

我都有去過五星級酒店的天台酒吧,在場人士俾我感覺多是遊客或OL,但都建議唔好獨自去,最少都2個人,與保持警剔,始終都係有酒飲的地方,唔怕一萬,只怕萬一。

點評

fatchu@home    發表於 前天 09:58


大宅

積分: 2745


18#
發表於 前天 00:18 |只看該作者
上個月有四泰警打劫中國遊客


琥珀宮

積分: 169761


19#
發表於 前天 00:20 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-23 21:54
2月去完曼谷,8月會再去

8、9月係曼谷雨季高峰期,我以前總避開,除了怕雨,亦怕熱與人多,原來又唔係噃,企係BTS月台等車,竟然有風吹,不是太熱咋,咁最熱係4月,泰國新年認真熱


子爵府

積分: 11425


20#
發表於 前天 01:43 |只看該作者
tutik 發表於 26-6-23 07:25
想暑假去,自由行,有無JM近期去過?

屋企人剛去左兩次 佢話無乜野 一次佢自己一個人去 一次係兩公婆

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo