懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 78


1#
發表於 4 小時前 |只看該作者
我係高齡的,BB過左預產期,覆診時醫生話我未作動唔使入院住,要作動先入院,因為咁我之後過咗幾日出血再入醫院,醫生已經話我太遲,都冇心跳cpr先救返嚟。提各位媽媽,能早啲入醫院就早啲,如果到咗預產期覆診醫生話你未作動你都話唔舒服想留院,否則bb夠薑都可能有後遺症。希望所有媽媽同bb都平安唔好再有我BB咁樣嘅意外。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo