自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


伯爵府

積分: 19143


1#
發表於 前天 12:51 |只看該作者
明天去 唔知繼續行程情況點呢?
會有咩行程好介紹?


琥珀宮

積分: 191463

馬年勳章


2#
發表於 前天 12:52 |只看該作者
vta137 發表於 26-6-26 12:51
明天去 唔知繼續行程情況點呢?
會有咩行程好介紹?

去萬象城


伯爵府

積分: 19143


3#
發表於 前天 16:15 |只看該作者
本帖最後由 vta137 於 26-6-26 16:15 編輯
mandy952 發表於 26-6-26 12:52
去萬象城

都好,謝謝你 希望唔好比蚊咬啦


水晶宮

積分: 74343

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


4#
發表於 前天 16:16 |只看該作者
我頭先都返左大陸食野行左陣,好大雨


伯爵府

積分: 19143


5#
發表於 前天 16:21 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-26 16:16
我頭先都返左大陸食野行左陣,好大雨

唉!我仲要酒店係甘坑裏面,都要打的去商場


伯爵府

積分: 17164


6#
發表於 前天 16:23 |只看該作者
本帖最後由 野人好索子 於 26-6-26 16:24 編輯
vta137 發表於 26-6-26 16:15
都好,謝謝你 希望唔好比蚊咬啦

如果係天氣唔好的話,真係睇下有冇機會買支/帶定支蚊怕水,我前幾年又係去甘坑,天氣又係好差,我唔記得係黃雨定紅雨,我哋去酒店對面食潮州嘢,食食下嗰個食客都要遞高雙腳,因為啲雨勢太大,水去唔切開始水浸,成個環境越嚟越潮濕就會多蚊,所以真係有支蚊怕水好啲!


珍珠宮

積分: 45636

馬年勳章


7#
發表於 前天 17:02 |只看該作者
回覆 vta137 的帖子

甘坑有瓦遮頭嘅地方唔多, 如果落大雨真係無咩好玩. 叫車去其他地方, 唔知你book咗邊間酒店, 如果係南洋/維也納比較好, 因為行出大路叫車會近D. 如果book咗南香樓就比較遠, 落大雨行出去大路都幾麻煩.
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


水晶宮

積分: 74669


8#
發表於 前天 17:05 |只看該作者
有無得free cancellation ? 如果係我, 就會轉酒店, 等無咁大雨先出發去甘坑行


伯爵府

積分: 17164


9#
發表於 前天 17:12 |只看該作者
worthy 發表於 26-6-26 17:02
回覆 vta137 的帖子

甘坑有瓦遮頭嘅地方唔多, 如果落大雨真係無咩好玩. 叫車去其他地方, 唔知你book咗邊間 ...

我上次就係住南香樓,又落好大雨(唔記得紅定黃),就算有遮喺附近行到濕咗半截,結果都係返去酒店房玩燙衫!


伯爵府

積分: 19143


10#
發表於 昨天 11:08 |只看該作者
野人好索子 發表於 26-6-26 16:23
如果係天氣唔好的話,真係睇下有冇機會買支/帶定支蚊怕水,我前幾年又係去甘坑,天氣又係好差,我唔記得係 ...

帶左蚊怕水,止痕膏等。
希望中午去到唔好落雨啦,就算落都唔好咁大,毛毛雨好了,頭先屋企附近見都有啲灰雲


珍珠宮

積分: 37871

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


11#
發表於 昨天 11:39 |只看該作者
worthy 發表於 26-6-26 17:02
回覆 vta137 的帖子

甘坑有瓦遮頭嘅地方唔多, 如果落大雨真係無咩好玩. 叫車去其他地方, 唔知你book咗邊間 ...

酒店無車送出路口嗎?我上次住間親子酒店,可以搵管家安排電動車送去甘坑出入口馬路


伯爵府

積分: 19143


12#
發表於 昨天 19:07 |只看該作者
本帖最後由 vta137 於 26-6-27 19:09 編輯
野人好索子 發表於 26-6-26 17:12
我上次就係住南香樓,又落好大雨(唔記得紅定黃),就算有遮喺附近行到濕咗半截,結果都係返去酒店房玩燙衫 ...

好彩黎到無咩雨,就算有都係好細雨仔,好快就無!
我哋今日係裏面玩同食,裏面真係好多仙女呀 我哋住南洋,好方便

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo