美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 6624


1#
發表於 09-2-3 20:37 |只看該作者
有無人睇過翁瑞蘭醫生吃藥減肥, 她之前在荃灣南豐中心, 而家已經無做, 有無人知道佢搬佐去邊, 我個時睇佢真是好得, 一個月減 12磅, 或者你地有無第二個介紹, 因為生 完 BB 之後真是肥佐好多


禁止訪問

積分: 73


2#
發表於 09-2-3 22:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18815

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 親子達人勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 09-2-3 23:24 |只看該作者
我以前有睇過翁瑞蘭醫生吃藥減肥, 的藥好勁2months 減15磅, 依家我唔駛减108lbs, 我個朋友睇過旺角廣華街女醫生 " 關嘉美 " 1week $560-,好似好貴不過有效,妳可到藥房配番的

原帖由 lun0715 於 09-2-3 20:37 發表
有無人睇過翁瑞蘭醫生吃藥減肥, 她之前在荃灣南豐中心, 而家已經無做, 有無人知道佢搬佐去邊, 我個時睇佢真是好得, 一個月減 12磅, 或者你地有無第二個介紹, 因為生 完 BB 之後真是肥佐好多

:cr ...


子爵府

積分: 14151


4#
發表於 09-2-4 10:19 |只看該作者
翁瑞蘭地址係邊 ? 我都想試下,有冇副作用 ?


民房

積分: 32


5#
發表於 09-2-4 11:04 |只看該作者
我朋友就試過呢隻去減肥,http://shopping.sinsin.hk/b2b_cpinfo.asp?id=1207 佢話好ok, 無咩副作用, 或者你可以試下


複式洋房

積分: 472


6#
發表於 09-2-5 11:03 |只看該作者

日本纖の瘦氨基酸纖體丸第二代

有無知work 唔work? 那裡有得買及幾錢?? thanks..


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


7#
發表於 09-2-5 11:39 |只看該作者
含有禁藥,唔好試, 因我都有買過, 食了半個月, 在網上有人講才知, 曬錢

原帖由 c818c 於 09-2-5 11:03 發表
有無知work 唔work? 那裡有得買及幾錢?? thanks..


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


8#
發表於 09-2-5 11:55 |只看該作者
原帖由 lun0715 於 09-2-3 20:37 發表
有無人睇過翁瑞蘭醫生吃藥減肥, 她之前在荃灣南豐中心, 而家已經無做, 有無人知道佢搬佐去邊, 我個時睇佢真是好得, 一個月減 12磅, 或者你地有無第二個介紹, 因為生 完 BB 之後真是肥佐好多

http://www.mingpaohealth.com/cfm/news3.cfm?File=20070215/news/gwo1.txt :cr ...


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


9#
發表於 09-2-5 11:56 |只看該作者
佢停牌之後可能無做啦


男爵府

積分: 6624


10#
發表於 09-2-6 13:23 |只看該作者
佢是吾是真是無做呀! 佢已經差吾多就來停牌 2年啦!


複式洋房

積分: 173


11#
發表於 09-2-6 13:43 |只看該作者
原帖由 lun0715 於 09-2-3 20:37 發表
有無人睇過翁瑞蘭醫生吃藥減肥, 她之前在荃灣南豐中心, 而家已經無做, 有無人知道佢搬佐去邊, 我個時睇佢真是好得, 一個月減 12磅, 或者你地有無第二個介紹, 因為生 完 BB 之後真是肥佐好多

:cr ...


複式洋房

積分: 173


12#
發表於 09-2-6 14:02 |只看該作者
HI,

我之前係觀唐睇個叫"陳自健"西醫(tel 23450516),都係朋友介紹的,好經濟又唔會sell其他野,$198一個月藥,每日食一粒,我食左一個月減左10磅,個肚腩明顯細左好多.我第二個月就減左$5磅,好多朋友見到我瘦左都去左睇,佢地都話ok.不過個醫生個因應每個人身形比唔同的輕重藥的(我朋友d藥唔同我的<我果d係一半藍一半白>,因佢地本身都唔算肥,價錢都係差不多),醫生又會叫你要做吓運動,但我無做過運動,食左d藥就會唔多想食野同會口乾的.不過因我住得太遠所以我好耐無再去睇過了.唔知個診所有無咩更改左,如你有興趣可自行打去問清楚個地址的.
--------------------------------

"
原帖由 lun0715 於 09-2-3 20:37 發表
有無人睇過翁瑞蘭醫生吃藥減肥, 她之前在荃灣南豐中心, 而家已經無做, 有無人知道佢搬佐去邊, 我個時睇佢真是好得, 一個月減 12磅, 或者你地有無第二個介紹, 因為生 完 BB 之後真是肥佐好多

:cr ...


男爵府

積分: 5579


13#
發表於 09-2-6 17:39 |只看該作者
Hi maggie_c_w_y,

do u have any side effect when taking 藥? coz i m now looking for the dr and i live in 觀唐....


原帖由 maggie_c_w_y 於 09-2-6 14:02 發表
HI,

我之前係觀唐睇個叫"陳自健"西醫(tel 23450516),都係朋友介紹的,好經濟又唔會sell其他野,$198一個月藥,每日食一粒,我食左一個月減左10磅,個肚腩明顯細左好多.我第二個月就減左$5磅,好多朋友見到我瘦左都去左睇 ...


大宅

積分: 2766


14#
發表於 09-2-8 15:48 |只看該作者
Please pm to me [email protected]
thx!


子爵府

積分: 10804


15#
發表於 09-2-9 18:24 |只看該作者
唔知係咪呢個?

醫生姓名︰ 翁瑞蘭醫生 Dr. Yung Sui Lan
性別︰ 女
專業資格︰ 香港醫務委員會執照 1986
地址︰
新界荃灣眾安街92號前座1樓

診症時間︰ 星期一 ︰ 1000-1300; 1530-2000
星期二 ︰ 1000-1300; 1530-2000
星期三 ︰ 1530-2000
星期四 ︰ 1000-1300; 1530-2000
星期五 ︰ 1000-1300; 1530-2000
星期六 ︰ 1000-1300; 1430-1900

辦公室電話︰ 2493 7709
辦公室傳真︰ 2459 2673


子爵府

積分: 12326

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 09-2-9 19:53 |只看該作者
原帖由 maggie_c_w_y 於 09-2-6 14:02 發表
HI,

我之前係觀唐睇個叫"陳自健"西醫(tel 23450516),都係朋友介紹的,好經濟又唔會sell其他野,$198一個月藥,每日食一粒,我食左一個月減左10磅,個肚腩明顯細左好多.我第二個月就減左$5磅,好多朋友見到我瘦左都去左睇 ...


請問你食左陳醫生的藥,有冇咩副作用 ?


大宅

積分: 1682


17#
發表於 09-2-10 11:10 |只看該作者
有冇人知點解佢會停牌既?


男爵府

積分: 6624


18#
發表於 09-2-10 13:27 |只看該作者
原帖由 scyu88 於 09-2-9 18:24 發表
唔知係咪呢個?

醫生姓名︰ 翁瑞蘭醫生 Dr. Yung Sui Lan
性別︰ 女
專業資格︰ 香港醫務委員會執照 1986
地址︰
新界荃灣眾安街92號前座1樓

診症時間︰ 星期一 ︰ 1000-1300; 1530-2000
星期二 ︰ 1000-1300; 1530-2000
...


是呀! 佢之前未搬南豐中心之前的地址, 後嚟就搬去南豐中心, 而家就已經無做, 都吾知到底搬去邊


珍珠宮

積分: 47851

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 09-2-10 14:43 |只看該作者
原帖由 lun0715 於 09-2-10 13:27 發表


是呀! 佢之前未搬南豐中心之前的地址, 後嚟就搬去南豐中心, 而家就已經無做, 都吾知到底搬去邊



會唔會搵夠退休呀


民房

積分: 5


20#
發表於 09-7-4 01:25 |只看該作者

關於DR.翁??

你哋講嗰個DR.翁是否廣東話唔流利??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo