嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 11


1#
發表於 05-5-24 12:26 |只看該作者

2個半月BB每次便便很辛苦及份量很少

每次便便都很辛苦及份量很少(平均每天一次),有什麽方法令BB每次便便舒服D?


男爵府

積分: 7620

好媽媽勳章


2#
發表於 05-5-24 13:27 |只看該作者

Re: 2個半月BB每次便便很辛苦及份量很少

Nike 寫道:
每次便便都很辛苦及份量很少(平均每天一次),有什麽方法令BB每次便便舒服D?

用開奶茶啦﹐BB咁細個一個月飲2次好喇﹐我BB一到左2個月我即刻比佢飲過一次﹐我係位元堂買一包包果隻﹐跟住日日都有大便喇﹐但至於你話佢好辛苦﹐可能你係見到佢谷到紅哂係咪﹖咁係正常架﹐同埋一日屙次都係正常架喎


禁止訪問

積分: 10763


3#
發表於 05-5-24 16:50 |只看該作者

Re: 2個半月BB每次便便很辛苦及份量很少

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2268


4#
發表於 05-5-24 18:32 |只看該作者

Re: 2個半月BB每次便便很辛苦及份量很少

試轉奶粉, 能恩, 牛糷牌....


洋房

積分: 156


5#
發表於 05-5-26 15:20 |只看該作者

Re: 2個半月BB每次便便很辛苦及份量很少

我到去過位元堂到問過開奶茶,但係個sale話2個月咁細唔可以飲一包包嗰隻,佢話要由醫師開至得,但係就會貴D,因為BB5号飲過藥材鋪D開奶茶餓水,所以我唸住隔1個月至比佢飲,唔知位元堂嗰隻O唔OK?


大宅

積分: 3210

好媽媽勳章


6#
發表於 05-5-26 17:35 |只看該作者

Re: 2個半月BB每次便便很辛苦及份量很少

Nike 寫道:
每次便便都很辛苦及份量很少(平均每天一次),
有什麽方法令BB每次便便舒服D?


bb便秘a...谷主谷主好辛苦 ga
煲d意米水飲la or用黎開奶 ..有暢通腸胃功效ga...


大宅

積分: 4844


7#
發表於 05-5-26 23:37 |只看該作者

Re: 2個半月BB每次便便很辛苦及份量很少

e生話飲多d 水就得ga la!
但我會一個wk 煲3-4 次米水開奶~
一個月1-2次開奶荼開奶囉~


大宅

積分: 3105


8#
發表於 05-5-27 06:14 |只看該作者

Re: 2個半月BB每次便便很辛苦及份量很少

cpyee02 寫道:
[quote]
Nike 寫道:
每次便便都很辛苦及份量很少(平均每天一次),
有什麽方法令BB每次便便舒服D?


bb便秘a...谷主谷主好辛苦 ga
煲d意米水飲la or用黎開奶 ..有暢通腸胃功效ga...[/quote]

hoyin had constipation b4.
I also boil 意米水 for him once a week.
I use it to 開奶 and drink as well.
He quite likes it (a bit sweet).
more water will be the key!!!


大宅

積分: 2920


9#
發表於 05-5-27 23:00 |只看該作者

Re: 2個半月BB每次便便很辛苦及份量很少

我睇開個中醫話bb3個月先好飲開奶茶, 你可以用米水沖奶俾佢都可以, 飲多d水都得!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo