興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3556


1#
發表於 09-7-17 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20975


2#
發表於 09-7-18 12:21 |只看該作者
有無試過重新boot機呀?



原帖由 lyf 於 09-7-17 23:42 發表
昨晚仲好地地用緊,今日就然唔可以COPY文字去EXCEL OR WORD度,入去舊個D FILE,個工能表(即係剪下,複製)全部按唔到,點解呢?請幫忙!

我用緊VISTA!

謝謝!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo