興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


1#
發表於 09-7-17 12:23 |只看該作者
有冇咩型號唔係咁大部但又影相靚架同唔難操作架??
thx~~


別墅

積分: 999


2#
發表於 09-7-17 13:58 |只看該作者
我自己有時會羅 canon 既 500d 出街影, 覺得都唔大部, 又幾輕身, 影出黎既效果都幾好, 置於操作方面, 我自己 set 死左個 setting 之後都冇轉到, 都係一羅出黎就影, 一羅出黎就影咁.
-----------------------------------------------


複式洋房

積分: 188


3#
發表於 09-7-17 14:57 |只看該作者
而家d DC 仔好多都影到靚相啦. 點解太執意於DSLR呢?


原帖由 子峰mama 於 09-7-17 12:23 發表
有冇咩型號唔係咁大部但又影相靚架同唔難操作架??
thx~~


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


4#
發表於 09-7-17 15:00 |只看該作者
原帖由 子峰mama 於 09-7-17 12:23 發表
有冇咩型號唔係咁大部但又影相靚架同唔難操作架??
thx~~

細部的, 可以揀 Panasonic G1, GH1
大少少, Canon 500D


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


5#
發表於 09-7-17 15:27 |只看該作者
原帖由 no32 於 09-7-17 13:58 發表
我自己有時會羅 canon 既 500d 出街影, 覺得都唔大部, 又幾輕身, 影出黎既效果都幾好, 置於操作方面, 我自己 set 死左個 setting 之後都冇轉到, 都係一羅出黎就影, 一羅出黎就影咁. ...

我睇左你相簿,見到你部相機....我覺得好大部呀mouth: 不過又好方便咁,set死一個制就影得,唔該晒


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


6#
發表於 09-7-17 15:28 |只看該作者
原帖由 chloepapa 於 09-7-17 15:00 發表

細部的, 可以揀 Panasonic G1, GH1
大少少, Canon 500D

唔該晒,等我留意下先


別墅

積分: 999


7#
發表於 09-7-17 16:12 |只看該作者
原帖由 子峰mama 於 09-7-17 15:27 發表

我睇左你相簿,見到你部相機....我覺得好大部呀mouth:mouth:" />mouth:" />mouth:" /> 不過又好方便咁,set死一個制就影得,唔該晒


呀...你睇邊一張相睇到部500D呢? 相簿度我渣機既相都係5D2黎..我囡囡渣個部就係500D

[ 本帖最後由 no32 於 09-7-17 16:13 編輯 ]
-----------------------------------------------


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


8#
發表於 09-7-17 16:27 |只看該作者
原帖由 no32 於 09-7-17 16:12 發表


呀...你睇邊一張相睇到部500D呢? 相簿度我渣機既相都係5D2黎..我囡囡渣個部就係500D

2張我都見到,乜係唔同相機黎架 點呀,咁你覺得好冇呀,頭先我再search過,好似幾好口評咁,係好多男人話嫌佢塑膠得制同輕得制仲有話連環快拍慢d之外其餘都好好,咁你覺得呢??攪到我都心思思tim,影遠有冇問題呀??


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


9#
發表於 09-7-17 16:28 |只看該作者
原帖由 matquebb 於 09-7-17 14:57 發表
而家d DC 仔好多都影到靚相啦. 點解太執意於DSLR呢?

即係咩呀


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


10#
發表於 09-7-17 16:36 |只看該作者
原帖由 子峰mama 於 09-7-17 16:28 發表

即係咩呀

DSLR 即係指D 可換鏡頭的數碼相機 (Digital Single Lens Reflex)
500D, 5D MK II, D90, D80.... 呢 d 就係


別墅

積分: 999


11#
發表於 09-7-17 17:10 |只看該作者
原帖由 子峰mama 於 09-7-17 16:27 發表

2張我都見到,乜係唔同相機黎架 點呀,咁你覺得好冇呀,頭先我再search過,好似幾好口評咁,係好多男人話嫌佢塑膠得制同輕得制仲有話連環快拍慢d之外其餘都好好,咁你覺得呢??攪到我都心思思tim,影遠有冇問題呀?? ...


我自己用都覺得唔錯, 因為可以更換鏡頭所以影遠野都冇咩問題.
-----------------------------------------------


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


12#
發表於 09-7-17 19:46 |只看該作者
原帖由 chloepapa 於 09-7-17 16:36 發表

DSLR 即係指D 可換鏡頭的數碼相機 (Digital Single Lens Reflex)
500D, 5D MK II, D90, D80.... 呢 d 就係

oic...thank you


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


13#
發表於 09-7-17 19:51 |只看該作者
原帖由 matquebb 於 09-7-17 14:57 發表
而家d DC 仔好多都影到靚相啦. 點解太執意於DSLR呢?

普通相機咪影到普通既相囉,唔覺得靚,普通相一張,同埋我部傻瓜機慢2秒,按動快門到完成個動作,個仔已走左去,同埋出年佢畢業禮表演同觀眾席距離甚遠,普通相機影唔到,所以想換部靚d架囉


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


14#
發表於 09-7-17 20:23 |只看該作者
原帖由 子峰mama 於 09-7-17 07:51 PM 發表

普通相機咪影到普通既相囉,唔覺得靚,普通相一張,同埋我部傻瓜機慢2秒,按動快門到完成個動作,個仔已走左去,同埋出年佢畢業禮表演同觀眾席距離甚遠,普通相機影唔到,所以想換部靚d架囉 ...
你接受唔到dslr 既size, 又要一個setting 影晒, 要細要方便要靚, 係無可能嫁喎; 就算有大機, 用錯setting都有可能差過DC嫁. 
影遠係要靠鏡頭, 由千幾到萬幾到幾萬都有, 要睇樓主你budget 喇

[ 本帖最後由 KnN 於 09-7-17 20:28 編輯 ]


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


15#
發表於 09-7-18 18:06 |只看該作者
原帖由 KnN 於 09-7-17 20:23 發表
你接受唔到dslr 既size, 又要一個setting 影晒, 要細要方便要靚, 係無可能嫁喎; 就算有大機, 用錯setting都有可能差過DC嫁. 
影遠係要靠鏡頭, 由千幾到萬幾到幾萬都有, 要睇樓主你budget 喇 ...

依家好努力咁接受緊佢既體積喇
我冇話過要一個setting影晒,只係要求唔難操作o者 唔知若買該型號產品佢有冇d班比人學既呢


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


16#
發表於 09-7-18 19:20 |只看該作者
Canon 有堂俾人上 :
http://www.canon.com.hk/tc/Corporate/school/course_search.aspx

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo