立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 112
大宅
積分: 1764
別墅
積分: 608
積分: 2413
原帖由 牛媽咪 於 18-7-2009 10:39 PM 發表 我係第一任媽咪,完全冇經驗。只見市面上的奶樽五花八門。有玻璃的,有膠的,有些又話矽膠的;有些話奶咀防脹氣,有些又話成個樽都防脹氣的。至於價錢,由幾十蚊至百多蚊都有...看到人頭暈眼花。 我想問下各位媽媽有邊隻 ...
禁止訪問
積分: 4430
積分: 2064
積分: 1442
子爵府
積分: 12082
洋房
積分: 314
積分: 1355
原帖由 sunggie 於 09-7-18 22:46 發表 我用CHU CHU PPSU樽,奶咀係十字口,可以因BB吸啜力去控制出奶量,依家BB 8個月依然好用.
珍珠宮
積分: 34173
積分: 4924
男爵府
積分: 5692
瑪瑙宮
積分: 139348
積分: 2671
原帖由 牛媽咪 於 09-7-20 11:33 發表 咁有冇人用過enpeau英寶呀?
積分: 3799
積分: 14223
積分: 38598
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy