自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 09-3-19 14:36 |只看該作者
我囡下星期一.......10歲生日
我想買好味d生日蛋糕同佢慶祝~~

雪糕蛋糕 or 普通生日蛋糕,邊款好味d?
你哋多數買邊款呀??
請比d意見我,thanks


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-3-19 14:58 |只看該作者
美x,聖x娜,東x堂 cake,邊款好味??
有間叫pappagallo shop嘅雪糕cake及cake,味道如何??

我囡like食生果及綠茶味cake
你哋幫襯邊間多?
thanks


男爵府

積分: 6083


3#
發表於 09-3-19 14:59 |只看該作者
我會揀有卡通人物個D,我覺得每人都係食少少味道唔係太差就ok,反而造型靚D可以影多D相,得閒睇返會好開心


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 09-3-19 16:23 |只看該作者
我會揀有卡通人物


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 09-3-19 16:46 |只看該作者
agree~ 揀個你囡囡中意既人物
比起好味道既, 小朋友會開心好多

原帖由 boganwan 於 09-3-19 14:59 發表
我會揀有卡通人物個D,我覺得每人都係食少少味道唔係太差就ok,反而造型靚D可以影多D相,得閒睇返會好開心


複式洋房

積分: 450


6#
發表於 09-3-19 17:34 |只看該作者
我都會揀有卡通人物既~我個仔鍾意Thomas~所以之前買左個Thomas旦糕俾佢!


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 09-3-19 17:45 |只看該作者
之前上網訂左個ELMO蛋糕比囡囡, 超超超難食呀, 得個樣

下次我會買番美心

[ 本帖最後由 塵大聞 於 09-3-19 17:46 編輯 ]


珍珠宮

積分: 43376


8#
發表於 09-3-19 17:48 |只看該作者
我都食過朋友訂的屎廸仔, 又係好難食.

都係尾心最好!!
原帖由 塵大聞 於 09-3-19 17:45 發表
之前上網訂左個ELMO蛋糕比囡囡, 超超超難食呀, 得個樣

下次我會買番美心


大宅

積分: 1152


9#
發表於 09-3-19 21:03 |只看該作者
最近pappagallo shop做緊買一磅送一磅,都幾底,蛋糕和雪糕蛋糕都有!我剛剛都買!


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 09-3-19 21:16 |只看該作者
首選都係公仔造型蛋糕..好似我仔仔就買過thomas,鹹蛋超人,sanrio車仔等...
買唔到公仔造型既..就會買d得意d既
有一年買左馬場蛋糕(因為我仔仔馬年出世)...又買過水上樂園蛋榚等

如果開生日會..一定係選左外型先..講真...一個蛋糕每一分d..每人得幾啖..味道一般都ok...就算好好味..最後印像都唔會深..反而如果外型特別..小朋友會開心d..印像深d


大宅

積分: 3096

好媽媽勳章


11#
發表於 09-7-30 13:54 |只看該作者
我都諗住買一個elmo蛋糕...
你話好難食個elmo蛋糕, 係邊間o架? 我而家上網睇緊, 我驚搵o左一間係你講o個間呀...


男爵府

積分: 7012

2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 09-7-30 14:58 |只看該作者

有人知 "反豆車王" 旦糕, 邊度有 ?

有無人知 "反豆車王" 旦糕, 邊度有 ? 我仔仔好 like 車, 想age 2 生日比個驚喜佢

Thanks
大個仔是"華"

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo