自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 856


1#
發表於 09-7-29 16:49 |只看該作者
有冇人識喜洋洋和灰太郎? 公司同事話依家好hit..好多師奶都識..


子爵府

積分: 11766

醒目開學勳章


2#
發表於 09-7-29 16:52 |只看該作者
唔只師奶..連一歲未夠架小朋友都識啦...姑果你唔識...你要進修下啦


大宅

積分: 4880


3#
發表於 09-7-29 17:09 |只看該作者
點會唔識喎, 我囝囝成日都提起佢架啦, 琴日仲開始做番添.


男爵府

積分: 8343

好媽媽勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 09-7-29 17:16 |只看該作者
重出埋漫畫添, 我都被迫買咗1x本


男爵府

積分: 9186

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-7-29 17:19 |只看該作者

我姪女講我先知!!!!out左添....


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


6#
發表於 09-7-29 17:21 |只看該作者
樓主,

係 "羊" 呀!! 係套卡通片, 講隻狼成日都想捉隻羊, 不過就成日都失手, 比隻羊整古番轉頭!!




原帖由 kingkingxoxo 於 09-7-29 16:49 發表
有冇人識喜洋洋和灰太郎? 公司同事話依家好hit..好多師奶都識..


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


7#
發表於 09-7-29 17:24 |只看該作者
一定要識!唔係會比阿仔話outmouth: mouth:


子爵府

積分: 13682

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-7-29 17:25 |只看該作者
套卡通出左成年ga la, 不過係收費台度做個時我個女已經迷上左, e+再做佢不知幾開心 !


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


9#
發表於 09-7-29 18:26 |只看該作者
原帖由 jena2468 於 09-7-29 17:25 發表
套卡通出左成年ga la, 不過係收費台度做個時我個女已經迷上左, e+再做佢不知幾開心 !


所以要錄低佢不時睇返嘞
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS


禁止訪問

積分: 8793

最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 09-7-29 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97287


11#
發表於 09-7-29 19:16 |只看該作者
亞仔2歲幾都識佢喎


男爵府

積分: 5663


12#
發表於 09-7-29 22:44 |只看該作者
以家 TVB 4:30 pm , 有得做呀...
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 09-7-29 22:47 |只看該作者
有聽過

但一集都未睇過
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


大宅

積分: 4860


14#
發表於 09-7-30 01:36 |只看該作者
我唔識,但仔仔女女就識,有喜洋洋,美洋洋,灰太郎,佛羊羊,慢羊羊村長,懶羊羊,........ha ha


別墅

積分: 535


15#
發表於 09-7-30 01:39 |只看該作者
快d 去認識下


別墅

積分: 856


16#
發表於 09-7-30 11:46 |只看該作者


真大鑊..我完全唔感興趣


伯爵府

積分: 15147


17#
發表於 09-7-30 13:51 |只看該作者
我係書展買個美羊羊書包給囡囡,她不知幾高興。


男爵府

積分: 8948


18#
發表於 09-7-30 14:18 |只看該作者
我個囡(19個月大)及我阿媽都識呀...仲一齊睇tv.....我媽有時講D劇情比我聽時我媽都"微微"咀笑ka....不過我未睇過...
我媽抵C到買咗幾件衫及褲都係喜羊羊公仔...比我囡著........


大宅

積分: 2213


19#
發表於 09-7-30 14:22 |只看該作者
TVB播過卡通片,後尾停左,最近又播返,囡囡好鍾意睇,主題曲仲成日唱。

因為大熱,仲出埋漫畫,逢星期五出版﹙隔星期﹚,$15一本,今個星期有新書出

早排見到有另一版本的漫畫書出,較細本卻較厚,每本$35


伯爵府

積分: 15270

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 陪月勳章


20#
發表於 09-7-30 14:31 |只看該作者
係呀,好多小朋友都知架啦,有喜羊羊,美羊羊,懶羊羊,灰太郎

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo