自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1201


1#
發表於 09-7-30 15:06 |只看該作者
你地有無比小朋友參加暑期學溜冰訓練班,
我女上完啦, 學晒基本野, 行就無問題,
但其他後溜..單腳滑行就更係唔掂啦,
我諗都係要多d練習既.

問題係佢地依家叫我地報個延續課程,我諗
亞女初級都未掂, 再教新野比佢, 未必有用,
會唔會自己比錢入場練習會好d, 平d,
定係跟番佢地會穩陣d....

點呢? 亞女似乎好鍾意喎, 你地有無小朋友學
緊溜冰?


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-7-30 15:18 |只看該作者
我仔上年學左基本,今年會學高一班的..
我覺得基本野..係可以得閒同佢去自己練..但係你話後溜丫,單腳果d..都係等專業人仕教會好d囉..
如果囡囡鍾意,我會比佢上架

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo