爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 好媽媽勳章


1#
發表於 09-7-24 21:47 |只看該作者
其實有New born baby應該買五人定七人車好?
如果七人車, car seat通常放中間嗰排定後排?
會唔會無位放BB車?


男爵府

積分: 7239

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 09-7-24 22:49 |只看該作者
請問係屋企有幾多人,
架車點用?

我一家3口,有時加工人,
有時坐62,99,
5人車都ok,
真係要一齊去街就62,99坐的士,
同埋我架車係平日番工,
最多係1個人坐,
所以我無揀7人車,
仲要只係1500,
車1個人夠晒,
慳油d,
坐晒成家係會無咁好力,
但係,有小朋友都唔會開好快架啦!
不過亞囡就黎5歲,
開始學cello,如果一直學,
下次都要換7人車,
cello坐的士都好煩!


大宅

積分: 3466


3#
發表於 09-7-25 00:09 |只看該作者
你其實自己都有答按啦
but我會建議你買honda spike呢類型既車1500cc,又實用


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 09-7-25 01:39 |只看該作者
我用5人車, BB有自己car seat, 有時會車埋公公婆婆, 我冇工人, 所以都夠坐


公爵府

積分: 25961


5#
發表於 09-7-25 09:52 |只看該作者
我快有n.b.同工人, 會有car seat俾bb, 最近換咗部8人


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 好媽媽勳章


6#
發表於 09-7-25 19:29 |只看該作者
我會有new born, 工人, 兩公婆, 但都想間唔中車埋我爸爸媽媽...
應該主要會係weekend driver
未知我老公會否揸返工


別墅

積分: 607


7#
發表於 09-7-25 21:41 |只看該作者
某T / H 汽車Sales推介:
梗係買發(8)人車La:
盡顯Baby架勢:
父母同車,
又有外傭,
爺爺嫲嫲,
公公婆婆,
開心滿載!
2000c.c.有150匹,全真皮,雙趟門,
全天窗,前後恆温冷氣,防UV隔熱玻璃,
大把氣袋, 又環保退稅, 又GPS導航,
十吋DVD兼高清電視,又送安心全保,
油錢HKD個幾1 Km喎!

唔買就笨, 仲送個Baby Carseat
俾你的公子或小姐!

[ 本帖最後由 DeltaTeam 於 09-7-25 21:46 編輯 ]


男爵府

積分: 7239

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 09-7-25 22:21 |只看該作者
原帖由 yame 於 09-7-25 19:29 發表
我會有new born, 工人, 兩公婆, 但都想間唔中車埋我爸爸媽媽...
應該主要會係weekend driver
未知我老公會否揸返工


哩個係重點,你一定要搞清楚,
番唔番工係好重要,
日日揸番工唔係重點,
日日揸裝幾多人先係重點,
日日裝1個人來回8人車就唔抵,
$1.5/km同$1/km,1年下來差好遠!
(因為cc越大,耗油量越大,當然mazxx都有1500cc 8人車,但m仔車我唔係好建議)
日日裝晒成家又番學,又番工就ok!


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 09-7-26 01:29 |只看該作者
我鐘意7人車, 我都冇咩機會坐7人

如2000cc樓下的7人車要放bb車就坐不到7個人, 因最後排要放低一張椅才夠位

小型7人車的尾箱好細


大宅

積分: 1800

最關心BB問題熱投勳章


10#
發表於 09-7-26 12:07 |只看該作者
原帖由 candietweety 於 09-7-25 22:21 發表


哩個係重點,你一定要搞清楚,
番唔番工係好重要,
日日揸番工唔係重點,
日日揸裝幾多人先係重點,
日日裝1個人來回8人車就唔抵,
$1.5/km同$1/km,1年下來差好遠!
(因為cc越大,耗油量越大,當然mazxx都有1500cc 8人車,但 ...


點解Mazxx 唔好呢?


大宅

積分: 1741


11#
發表於 09-7-26 12:38 |只看該作者
mazxx 有 1500cc 七人車的嗎? 就算 premacy 都 2000cc.


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 09-7-26 12:51 |只看該作者
其實買邊款車都好視乎個人需求,
好難一概而論!

好似我地一家四口都大隻,
就算唔多車埋老人家,
淨係一家人出街都鍾意坐得舒舒服服!
始終買部大車就走盞多!
有時買下大件都可以自己車到。

至於carseat擺邊,
7/8人車一般都係放係中間個排,
同埋最好放係司機位後面,
始終o個個位係最安全!


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 好媽媽勳章


13#
發表於 09-7-26 19:24 |只看該作者
thanks all. let me think about the usage pattern


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 09-7-26 23:40 |只看該作者
肯定冇7人, 8人車更冇可能
新款7人車最細cc是2000
舊的就唔知了

原帖由 chpyeung 於 09-7-26 12:38 發表
mazxx 有 1500cc 七人車的嗎? 就算 premacy 都 2000cc.


複式洋房

積分: 160


15#
發表於 09-7-27 00:16 |只看該作者
樓主...7/8人車既方便係...有需要時可以坐多兩三個...平時就可摺起後排放多d野...由於妳可能係weekend driver...咁耗油方便唔駛太擔心...就算當$3一公里...妳一個月可能先用一缸油...可以既就買alphard/elgrand...但其實stepwgn/serena/noah...都已經好夠用...仲有其實最緊要係...一定要有趟門...上落係會方便好多...暫時打住咁多先...:)


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-7-27 00:32 |只看該作者
電趟門


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 09-7-27 06:44 |只看該作者
我地之前有架7人,反而BB出世後換左部5人...(我屋企有3架車,之前有4架)
因為我屋企太多人,同6299,太99住...如果有時車埋我媽咪都8個人,都係要開兩架車出...索性換返架5人,慳D油....

但係,而家我又想買部7人,因為有時6個人出街,開兩架車唔化算...


大宅

積分: 1141


18#
發表於 09-7-27 12:32 |只看該作者
要用car seat有趟門o既7人車會方便好多,一來當你泊係停車場而隔離又有車時,普通門通常都開唔o西,咁抱bb入去就比較麻煩,因為car seat係幾高o既,唔似成人就咁開一半門都坐到入去。二來7人車比較高身,我抱住bb可以就咁行上車上慢慢搞都得,就算泊係路邊上落都方便,唔驚開住度門比後面o既車撞到。當然有d人唔喜歡高身車,咁就無得講,講實用一定係有趟門o既7人車最方便,至於用油方面,如果只係假期用,呢個因素都唔需要考慮,唔爭得幾多。


複式洋房

積分: 425


19#
發表於 09-7-28 14:08 |只看該作者
係呀, 趟門上落無論老人家同有bb都係方便d.. 我以前都係用五人車, 而家用7人車覺得睇位同坐都舒服d..

不過2000cc 樓下就真係要收尾排椅先放得落bb車..

仲有就係2000cc7人車耗油$1.0 to $1.4/km, 視乎你多唔多行高速公路..

[ 本帖最後由 vienpa 於 09-7-28 14:38 編輯 ]


複式洋房

積分: 108


20#
發表於 09-7-29 01:24 |只看該作者
原帖由 DeltaTeam 於 09-7-25 21:41 發表
某T / H 汽車Sales推介:
梗係買發(8)人車La:
盡顯Baby架勢:
父母同車,
又有外傭,
爺爺嫲嫲,
公公婆婆,
開心滿載!
2000c.c.有150匹,全真皮,雙趟門,
全天窗,前後恆温冷氣,防UV隔熱玻璃,
大把氣袋, 又環保退稅, 又GPS導 ...


架車好似幾好, 請問是什麼車 ? 幾錢 ?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo