婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5231


1#
發表於 09-7-31 14:30 |只看該作者
幾個月前感冒, 到而家仲未清, 每朝都有D黃痰, 成日鼻塞塞, 喉嚨唔舒服 ... 已睇了很多中醫食了唔少藥

係唔係生完BB感冒, 會好難醫得好呢? 個人成日唔精神, 揍BB都唔夠氣力

好灰...


男爵府

積分: 6049

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-8-1 11:52 |只看該作者
我生細仔前晌街市買薑, 個豉頭婆話佢個女生完坐月時冷襯, 結果飲左成支老鼠仔酒先搞返掂....
不過唔知佢晌邊度買到支酒...mouth:
我大B叫做卓恆呀~2月11日出世,3.65kg
我小B叫做卓邦呀~11月7日出世,3.32kg


大宅

積分: 4371

好媽媽勳章


3#
發表於 09-8-2 23:58 |只看該作者
有冇試下其他中醫呀? 唔好灰心, 要比d時間ka. 我用左2年時間先調理好身體.


男爵府

積分: 5231


4#
發表於 09-8-3 00:41 |只看該作者
係唔係真?? 如果係我都唔怕一試

原帖由 四少奶 於 09-8-1 11:52 發表
我生細仔前晌街市買薑, 個豉頭婆話佢個女生完坐月時冷襯, 結果飲左成支老鼠仔酒先搞返掂....
不過唔知佢晌邊度買到支酒...mouth:


男爵府

積分: 5231


5#
發表於 09-8-3 00:42 |只看該作者
請問你起邊睇?

原帖由 yingmuffin 於 09-8-2 23:58 發表
有冇試下其他中醫呀? 唔好灰心, 要比d時間ka. 我用左2年時間先調理好身體.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo