跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 652


1#
發表於 09-7-29 17:30 |只看該作者
我個仔而家飲2-3餐 下午個餐有時奶粉/鮮奶

2餐粥 , 水果 , 下午小食

出左8隻牙,重有4隻大牙and下顎犬齒出僅

唔知你地bb有無出咁多呀.

佢而家d便便去得好差,有便秘(d 便便好硬 and 2日先有)有時要 help 佢先去到.
(咩野去到便便的食物都食過啦)!!!!!

我覺得d個時候架 bb最麻煩


子爵府

積分: 12073

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 親子達人勳章


2#
發表於 09-7-30 09:39 |只看該作者
原帖由 yeerubypo 於 09-7-29 17:30 發表
我個仔而家飲2-3餐 下午個餐有時奶粉/鮮奶

2餐粥 , 水果 , 下午小食

出左8隻牙,重有4隻大牙and下顎犬齒出僅

唔知你地bb有無出咁多呀.

佢而家d便便去得好差,有便秘(d 便便好硬 and 2日先有)有時要 help 佢先去 ...



你bb幾大呀? 我bb 13 months,
每日3餐奶,2餐粥 + 水果 + 小食 (麥皮/芝士/乳,酪)
隔日飲湯,一樣8隻牙,便便日日都有1﹣3次,
最重要煲粥仔時要+瓜+菜, 飲多d水,
食乳酪(1 week 1 time)


別墅

積分: 652


3#
發表於 09-7-30 11:20 |只看該作者
所有野都做過啦.
而家就14個月,同佢轉僅奶粉,(由森永大仔轉左holle)
希望好d啦.
你比咩湯bb飲架


子爵府

積分: 12073

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 親子達人勳章


4#
發表於 09-7-30 13:26 |只看該作者
原帖由 yeerubypo 於 09-7-30 11:20 發表
所有野都做過啦.
而家就14個月,同佢轉僅奶粉,(由森永大仔轉左holle)
希望好d啦.
你比咩湯bb飲架


Hi,

below for your reference, hope can help you,
1.蕃茄,薯仔,洋蔥,魚
2.折瓜,淮出,瓷實,廋肉 (正氣)
3.合掌瓜,百合,粟米,紅蘿白,豬骨 (潤肺)
4.粉甬,鯪魚,廋肉,赤小豆,扁豆 (去濕)
5.紅蘿白,竹庶,馬啼小小,粟米 (清熱,利小便)


別墅

積分: 652


5#
發表於 09-7-31 00:15 |只看該作者
o.k,
我會試下
有改進通知你啦
thank

[ 本帖最後由 yeerubypo 於 09-7-31 00:16 編輯 ]


別墅

積分: 919

睛靈勳章


6#
發表於 09-8-3 00:56 |只看該作者
chloe,而家飲3餐奶 早,下午3點,同晚9點
2餐粥/飯 , 水果 , 小食

出左14隻牙啦,所以而家乜都比佢食~

佢而家d便便都ok,日日都算有得便便,間唔中2日去1次


大宅

積分: 2788

好媽媽勳章


7#
發表於 09-8-3 13:53 |只看該作者
原帖由 domusren 於 09-8-3 00:56 發表
chloe,而家飲3餐奶 早,下午3點,同晚9點
2餐粥/飯 , 水果 , 小食

出左14隻牙啦,所以而家乜都比佢食~

佢而家d便便都ok,日日都算有得便便,間唔中2日去1次 ...

我個女都係3餐奶 早,下午3點,同晚臨睡前,2餐粥/飯.水果
佢出了8隻牙.


子爵府

積分: 14395


8#
發表於 09-8-18 16:23 |只看該作者
My little girl is now taking 2 times milk (one in morning when weak up and the other one before bed) + 2 meals (rice + vegetable + meat) & afternoon tea.


洋房

積分: 84


9#
發表於 09-8-18 19:21 |只看該作者
2歺奶,通常1歺abc粉、1歺反,再加生果,芝士、乳酪。想加麥皮多1歺,但唔肯食。好衰,喜歡食就食,其他1、2啖就推開。
現有起碼13、4隻牙(連大牙)


複式洋房

積分: 334


10#
發表於 09-8-18 19:30 |只看該作者
my baby gal drinks 3 times milk one time breqd with furit then one time potqto zith vege snaks sometime
poo 2 times a day
got 16 teeth

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo