自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9940


1#
發表於 09-8-11 15:19 |只看該作者
怎樣在msn check 番與某人的通話紀錄? thanks!


大宅

積分: 3619


2#
發表於 09-8-11 15:27 |只看該作者
首先有無click : "自動保留我的對話紀錄"?

有就 :開咗個msn, ->檔案->檢視訊息紀錄->搵妳要嘅人名click一下 -> 確定

咁就睇到啦!

原帖由 maomama 於 09-8-11 15:19 發表
怎樣在msn check 番與某人的通話紀錄? thanks!


男爵府

積分: 9940


3#
發表於 09-8-11 15:28 |只看該作者

回覆 2# 魔鬼天使 的文章

我在某人(online)的版面左 click ,見到 "檢視你與此連絡人的完整對話記錄" ,但再click又找不到內容,怎辦? thanks!


男爵府

積分: 9940


4#
發表於 09-8-11 15:30 |只看該作者
thanks !


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo