母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 405


1#
發表於 09-8-13 11:58 |只看該作者
至偉大人奶媽

我本人已經完成九個月餵哺全人奶, 起初目標係6個月,最後能達成9個月, 已經好開心! 事關我都係一個working Mama, 所以真係好攰! 而且我bb唔多合作, 每晚都起4-5次身, 所以決定停餵人奶. 就係咁...

已經兩星期停pump停餵, 之后右邊breast都有少少痛冇乜野, 直至今朝發現雞蛋咁大腫左/實左, 我知應該係谷到實晒, 超痛!!!!

最初頭3個月都試過乳線塞發燒發炎, 睇e生食抗生素, 都試過十級痛!! 所以決定停止既時候, 我已經慢慢續漸pump少王直至冇乜奶出既時候先完全冇pump, 但係已經過左兩個星期, 點解都仲有呢個情況發生???

我係咪由得佢痛, 會痛痛下之后冇事? 我唔想再pump, 我驚stimulate, 又要再pump... 有經驗既奶媽可以幫到我嗎??

please advise........

thanks


大宅

積分: 4255


2#
發表於 09-8-13 12:13 |只看該作者
快d睇醫生!


複式洋房

積分: 405


3#
發表於 09-8-13 14:47 |只看該作者
係咪可以由佢痛, 過幾日或一星期就會冇事??

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo