跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7242


1#
發表於 09-8-15 11:24 |只看該作者
我bb現在9個半月了.
上個禮拜同daddy去玩公園回來就發燒,一直到現在都未完全好翻.加上又咳又有鼻涕,有幾次仲嘔晒d奶出來,真的很嚇人.特別是晚上,即使早上退了燒,晚上又會燒過.擔心死人.究竟咩原因呢.醫生就話系普通感冒,又無其他例如肺炎等症狀.

點解一到晚上就又會發燒?!關冷氣事嘛??

今日已經系第6日了, 各位有經驗的媽媽, 請指點.

(另外,見到阿b有幾隻牙仔好似想出,關事嗎?醫生就說唔系主要原因.......)


大宅

積分: 3130


2#
發表於 09-8-15 11:51 |只看該作者
咁醫生點講?會否係出玫瑰疹??
不過你bb有咳又有鼻水,會否係感親??

原帖由 shirayuki 於 09-8-15 11:24 發表
我bb現在9個半月了.
上個禮拜同daddy去玩公園回來就發燒,一直到現在都未完全好翻.加上又咳又有鼻涕,有幾次仲嘔晒d奶出來,真的很嚇人.特別是晚上,即使早上退了燒,晚上又會燒過.擔心死人.究竟咩原因呢.醫生就話系普 ...


男爵府

積分: 7242


3#
發表於 09-8-15 12:05 |只看該作者
原帖由 candon 於 09-8-15 11:51 發表
咁醫生點講?會否係出玫瑰疹??
不過你bb有咳又有鼻水,會否係感親??
玫瑰疹上両個禮拜先岩岩出完阿><
我有其他朋友就說系叫熱感,一定要等bb自己身體調節好翻個溫度先會好翻.因為bb的調節功能還未成熟,對於突然的凍或者熱都不能適應.
可能上個禮拜日勁熱的時候去了公園曬親搞到中暑導致發燒...... 食葯都無用,一唔食又起.
擔心4我了.....


大宅

積分: 2571


4#
發表於 09-8-15 12:56 |只看該作者
我BB之前都係咁,有時上午就有發燒(39.5度),到夜晚就無事,醫生話都有可能係出疹(不過到最後都無出到),但係我個次BB就每日都有肚潟,一日有幾次,所以寫生就開左D益生菌比BB食,都有左成2-3星期。
不過最緊要係比BB飲多D水同我地用退熱貼等BB舒服D。
不過都希望你BB快D好返。


男爵府

積分: 7242


5#
發表於 09-8-15 13:01 |只看該作者
原帖由 loklokhui 於 09-8-15 12:56 發表
我BB之前都係咁,有時上午就有發燒(39.5度),到夜晚就無事,醫生話都有可能係出疹(不過到最後都無出到),但係我個次BB就每日都有肚潟,一日有幾次,所以寫生就開左D益生菌比BB食,都有左成2-3星期。
不過最緊要係比BB飲多D水同我地 ...
多謝你.我仲系在職mami.這個禮拜已經請假好多日了.有時候真的想唔做,但是環境又唔允許.


大宅

積分: 2571


6#
發表於 09-8-15 13:02 |只看該作者
我都知,每當自己的BB有事或唔舒服做父母的一定好擔心對緊張,所以大家都會明白。
原帖由 shirayuki 於 09-8-15 13:01 發表
多謝你.我仲系在職mami.這個禮拜已經請假好多日了.有時候真的想唔做,但是環境又唔允許.


男爵府

積分: 7242


7#
發表於 09-8-17 09:30 |只看該作者
原帖由 loklokhui 於 09-8-15 13:02 發表
我都知,每當自己的BB有事或唔舒服做父母的一定好擔心對緊張,所以大家都會明白。
阿b现在退烧了,不过好多鼻涕,同咳嗽,今日bb再去复诊。希望快点好翻,不用食药。多谢everyone.


大宅

積分: 3476


8#
發表於 09-8-18 18:09 |只看該作者
原帖由 shirayuki 於 09-8-15 12:05 發表
玫瑰疹上両個禮拜先岩岩出完阿><
我有其他朋友就說系叫熱感,一定要等bb自己身體調節好翻個溫度先會好翻.因為bb的調節功能還未成熟,對於突然的凍或者熱都不能適應.
可能上個禮拜日勁熱的時候去了公園曬親搞到中暑 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo