想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1295


1#
發表於 09-8-31 23:19 |只看該作者
有無人食過劉逢吉網上的藥方而成功bingo?
http://www.laufungkut.com/women.asp


男爵府

積分: 9100


2#
發表於 09-8-31 23:27 |只看該作者
應該睇症再對症下藥好d喎


子爵府

積分: 13005


3#
發表於 09-8-31 23:52 |只看該作者
最好把過脈先開藥....
個個人0既體質唔同.... 如果佢網上條方係萬用, 0的人就唔使排咁耐睇佢....
我諗都係比大家參考下姐....
老虎囡2010年2月10日於嘉諾撒出世喇, 早過預產11日~ 重6.71磅


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 09-9-1 10:32 |只看該作者
都係俾醫師把下脈先好, 因有D 人係屬熱, 有D 人屬寒, 有D 人又可能唔受得.


男爵府

積分: 9100


5#
發表於 09-9-2 01:53 |只看該作者
幾好的藥方都未必人人啱用

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo