潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2342


1#
發表於 05-1-13 00:17 |只看該作者

電髮一問?

想電髮, 請教各位有冇好提意?


複式洋房

積分: 430


2#
發表於 05-1-13 00:53 |只看該作者

Re: 電髮一問?

我岩岩電左陶瓷呀,又唔駛點gel.
冇咁麻煩,以前既普通電髲朝朝起身都要洗頭,
又要gel,好哂時間.


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


3#
發表於 05-1-13 06:21 |只看該作者

Re: 電髮一問?

milkkuok

陶瓷電左會係點ga? 細卷定係大卷ga?

女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


大宅

積分: 2052


4#
發表於 05-1-13 09:54 |只看該作者

Re: 電髮一問?

陶瓷電髮係可以細卷或大卷的,細卷會come d,而我自己會電大卷,我覺自然d,因為唔會好似以前電髮果d唔搽gel會變lion king,搽小小髮尾油就得,自已想d頭髮卷d先會搽gel.

[size=large]http://lilypie.com/baby3/020723/0/6/1/+8/.png[/img][/url]


大宅

積分: 2755


5#
發表於 05-1-13 12:00 |只看該作者

Re: 電髮一問?

YanYan ,

陶瓷電髮需唔需要加電前護理呀? 可唔可以同日做埋highligt or color? 陶瓷電髮真係唔使一朝早起身洗頭同gel??
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


大宅

積分: 2342


6#
發表於 05-1-13 12:03 |只看該作者

Re: 電髮一問?

咁今季又興點物嘢STYLE,可否比意見或可否有相看.


公爵府

積分: 25100

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 05-1-13 12:04 |只看該作者

Re: 電髮一問?

iris_yu_him 寫道:
YanYan ,

陶瓷電髮需唔需要加電前護理呀? 可唔可以同日做埋highligt or color? 陶瓷電髮真係唔使一朝早起身洗頭同gel??

我都想知....因為我都諗住電髮!!!


洋房

積分: 476


8#
發表於 05-1-13 18:27 |只看該作者

Re: 電髮一問?

我前日去又一城HAIR电咗個离子曲髮,容祖儿個款.5個鐘,2600大元.心痛得我啊 明天去洗頭先可以睇到效果....


複式洋房

積分: 430


9#
發表於 05-1-13 18:32 |只看該作者

Re: 電髮一問?

我就一次過做哂電同染呀,我只係做左染前護理ppt咋,
染後再做多一個焗油.
我會洗完頭後噴返d髮尾油做護理.
陶瓷電髮真係唔使一朝早起身洗頭同gel??
係真係唔駛gel,方便好多


複式洋房

積分: 430


10#
發表於 05-1-13 18:34 |只看該作者

Re: 電髮一問?

2600大元真係好貴呀!
電左靚,比人讚好睇個時,你又會覺得直得架喇~~
:mrgreen:


公爵府

積分: 25100

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 05-1-13 18:55 |只看該作者

Re: 電髮一問?

milkkuok:
妳係邊度電呀??thx!!


複式洋房

積分: 430


12#
發表於 05-1-13 22:35 |只看該作者

Re: 電髮一問?

我係置樂電架,整左$506.
我覺得已經好抵架喇.
係我個friend介紹我去架.
你要唔要詳細詳址?


別墅

積分: 877


13#
發表於 05-1-13 22:46 |只看該作者

Re: 電髮一問?

我都想知詳細地址呀,可唔可以pm我呀??唔該晒
過去的留不住, 未來的難預測, 守住現在,當下即是~


公爵府

積分: 25100

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 05-1-14 00:32 |只看該作者

Re: 電髮一問?

milkkuok:
$506咁怪既!!!哈哈~~ 好呀,我要詳細詳址呀!!
thx~


複式洋房

積分: 430


15#
發表於 05-1-14 02:23 |只看該作者

Re: 電髮一問?

新發現Hair Salon
Hair Designer:SAM
Mobile:95250043
Day Off:Wendnesday
Bussiness Hour:10AM-8-00PM
Add:屯門置樂385地段嘉喜利大廈12號
Tel:24047028
你記住同佢講好價錢先做呀!
我打左電話比佢講好價錢先去做架.


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


16#
發表於 05-1-14 03:02 |只看該作者

Re: 電髮一問?

係咪佢係TVB十大上台果個hair style?

scarlettes 寫道:
我前日去又一城HAIR电咗個离子曲髮,容祖儿個款.5個鐘,2600大元.心痛得我啊 明天去洗頭先可以睇到效果....

女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


別墅

積分: 713


17#
發表於 05-1-14 12:25 |只看該作者

Re: 電髮一問?

scarlettes,

如果真係電到好似容祖兒咁, 就乜都抵返晒, 因為實在好靚.


公爵府

積分: 25100

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 05-1-14 13:31 |只看該作者

Re: 電髮一問?

milkkuok:
thx~~想問妳....妳電髮同做埋染會唔會好傷呀??


大宅

積分: 2342


19#
發表於 05-1-14 16:01 |只看該作者

Re: 電髮一問?

想請問如果沒有JOEY咁長頭髮,一半到,咁可唔可電離子曲髮呀.


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


20#
發表於 05-1-14 17:30 |只看該作者

Re: 電髮一問?

Joey 果個髮型真係好靚, 我覺得佢果晚靚過Kelly tim呀.

女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo