想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3139


1#
發表於 09-9-2 09:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-9-2 10:13 |只看該作者
原帖由 fantasmicathk 於 09-9-2 09:40 發表
剛發現M到(2/9), 而我20/8-21/8深粗, 我19/8, 20/8, 22/8, 23/8 都有dodo, 26/8-27/8下複扯住勁痛(這種超級痛以前未試過, 不是作M的痛), 26/8開始胸痛. 但好奇怪, 以往我每次M前一定10日胸痛先來M, 但今次胸痛8日就 ...



20/8 深粗, 2/9 係第13後黎M.

你19/8, 20/8, 22/8, 23/8 dodo, 都夾到時間 (可能係時機問題者, 因一般自然懷孕成功率都係10-20%左右)


禁止訪問

積分: 3139


3#
發表於 09-9-2 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 09-9-2 10:22 |只看該作者
1) 如今日係M, 我想知我係那日排卵?
可能係 20/8, 或者 21/8 因深粗係表示 24-48小時內, 實際要照 u/s 先知幾時排出黎.


2) 那麼我26/8-27/8 的痛是否著床不成功?
都唔一定. 因有時可能係身體緊張所致.


3) 今日M到時間match嗎?
算OK, 但多數人係深粗後 14日後黎M , 你有可能係黃體素不足.

4) 我體溫今日仲係36.8-36.9, 已over 一星期冇變, 正常嗎?
你不如 list 晒出黎睇啦, 只係溫度大圍, 好難解答

5) 我會否miss 了 24/8-25/8 日dodo而引致不成功?
唔會, 你19/8, 20/8, 22/8, 23/8 dodo, 都夾到時間

6)由於我成個幾兩個月一個cycle, 我見有人話打排卵針, 係day幾打? 去任何婦產科打? 要不要睇一段時間or 要驗血先打得, 一支how much?
最好睇生育專科, 醫生會根據你情況而俾排卵藥 或者打排卵針. 又或者你自行再試多 幾個CYCLE 再定論.


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-9-2 10:23 |只看該作者
其實你尋日仲有無用排卵條試check bingo ?


男爵府

積分: 9100


6#
發表於 09-9-2 10:24 |只看該作者
20/8深粗後48小時內都有機會排出卵子, 一般m前14日排卵, 可能你係20/8排咗, 但dodo時間啱能受孕的機會約20%, 亦視乎年齡, 今早量體溫時是否m未來?

排卵針睇婦科醫生有得打, 或可試下睇中醫調經先


禁止訪問

積分: 3139


7#
發表於 09-9-2 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3139


8#
發表於 09-9-2 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3139


9#
發表於 09-9-2 10:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo