想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4134


1#
發表於 09-8-21 09:32 |只看該作者
我見好多sis太過緊張, 同埋我朋友話太過緊張會影響有bb, 所以我就開咗呢個topic, 等無論係準備開工既sis, 等緊bingo既sis, 或者失敗咗唔開心既sis可以入嚟講下笑輕鬆下個心情, 呢度乜都講得架! 快d入嚟傾下啦!
taru 該用戶已被刪除

2#
發表於 09-8-21 09:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


3#
發表於 09-8-21 09:47 |只看該作者
原帖由 taru 於 09-8-21 09:35 發表
我都想輕鬆下, 但真係好難. .......


搵d野做下.. or 做下運動令自已放鬆d。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


大宅

積分: 4134


4#
發表於 09-8-21 09:52 |只看該作者
我都明白係好難放鬆, 我生個仔既時候我經歷過, 但我朋友話唔放鬆, 會令腦部產生D唔知乜嘢, 咁就好難會有BB架啦! 我地呢度可以講下日常生活既搞笑嘢, 又或者公司既激氣嘢, 從而將個視線轉移, 雖然可能幫助唔大, 但我諗或多或少都有少少作用卦?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-8-21 09:54 |只看該作者
聽下歌, 睇下書/戲, 散下步, 去下街. 鬆下啦~~~


別墅

積分: 809


6#
發表於 09-8-21 10:32 |只看該作者
我之前都好緊張, 日日夜夜都諗住, 覺得時間過得好慢, 我平時好鐘意食濃味同辣野, 但係呢段時間又唔食得, 覺得特別辛苦同唔慣. 琴晚終於決定唔諗咁多, 照食..... 不過食少d.....
命裡有時終須有, 命裡無時莫強求


伯爵府

積分: 15328


7#
發表於 09-8-21 11:01 |只看該作者
其實我都覺得有時好似為左做而做咁!我同c6平時最多一星期做兩次,有時甚至一星期做一次,今個月排卵日o岩o岩做左一次,原本諗住隔日再做,但最後都冇做到,因為真係做唔到。講真,又話enjoy個過程會易d受孕,如果唔enjoy其實仲辛苦。

學ctyw話齋:命裡有時終需有,命裡無時莫強求。見有d女士唔覺意就有左,有d努力左幾年都未有,所以我都會提醒自己:係你既始終係你,順其自然!


大宅

積分: 4134


8#
發表於 09-8-21 11:05 |只看該作者
我自己食嘢果方面只係戒少少咋! 凍嘢飲少d, 不過辣嘢就照食, 茶我都照飲, 因為我同99住, 我唔可以比佢知我準備生bb, 有咗先至同佢講, 所以佢煮乜我都食乜, 同埋有時同我個仔玩, 我都照踎低同佢玩, 抱佢飛, dum佢訓覺既時候, 佢好鍾意坐係我個肚上面, 我都比佢坐, 其實我有朋友講得岩架! 係妳既始終都係妳, 唔係妳既點都唔係妳, 而家只係等個天想幾時比我地囉! 總之做咗自己做咗既嘢, 結果就由天定啦!!! 大家加油呀!!!


別墅

積分: 798


9#
發表於 09-8-21 11:08 |只看該作者
我一無聊就番睇周星星啲戲....


男爵府

積分: 6795


10#
發表於 09-8-21 11:27 |只看該作者
睇戲啦,我想睇"超鼠特工"!
因為好like個d天竹鼠,haha
睇個片頭都已經覺得好搞笑!
似乎d電影都幾鍾意用d動物做主角!
我跟住就話,點解唔影其他動物,係都要用天竹鼠,比如用下大笨象law! 不過我老公話佢地得意d wo!


複式洋房

積分: 272


11#
發表於 09-8-21 11:30 |只看該作者
昨日拖住個女行花園街(賣花果邊)買左9支紅玫槐,4盆小盆栽,放在家中中央位(已家中4隻角取其中央位置),今年喜慶位,望催旺今年家中有喜事la!
其實又可美化家居,心理上祈願吧~

http://farm4.static.flickr.com/3510/3841038111_af69d57b2e_m.jpg


男爵府

積分: 6795


12#
發表於 09-8-21 11:36 |只看該作者
我都有聽過今年中宮係喜慶位,放4盆+9支紅花。
不過覺得好難放。所以都唔諗住跟得咁多。
所以求其就放左一盆4支富貴竹,好似都會有利工作/學業咁,玩下law, 仲貼左一張bb相添。hahaha


子爵府

積分: 11853


13#
發表於 09-8-21 11:42 |只看該作者
bibifa1225:

好耐唔見你蒲頭^-^.



原帖由 bibifa1225 於 09-8-21 09:47 發表


搵d野做下.. or 做下運動令自已放鬆d。


大宅

積分: 4134


14#
發表於 09-8-21 11:45 |只看該作者
我最近又無乜新戲想睇喎! 不過呢幾日公司d人好煩, 見到都憎!!!


複式洋房

積分: 272


15#
發表於 09-8-21 11:49 |只看該作者
原帖由 奶茶小露寶 於 09-8-21 11:36 發表
我都有聽過今年中宮係喜慶位,放4盆+9支紅花。
不過覺得好難放。所以都唔諗住跟得咁多。
所以求其就放左一盆4支富貴竹,好似都會有利工作/學業咁,玩下law, 仲貼左一張bb相添。hahaha ...


good ar


大宅

積分: 4134


16#
發表於 09-8-21 11:54 |只看該作者
我又無整呢d呀! 不過我今晚會去唱k, yeah!!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


17#
發表於 09-8-21 11:58 |只看該作者
原帖由 mrs雨過天x 於 09-8-21 11:42 發表
bibifa1225:

好耐唔見你蒲頭^-^.


嘻嘻嘻...我又返來呢版傾計囉。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


別墅

積分: 809


18#
發表於 09-8-21 12:12 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 09-8-21 11:01 發表
其實我都覺得有時好似為左做而做咁!我同c6平時最多一星期做兩次,有時甚至一星期做一次,今個月排卵日o岩o岩做左一次,原本諗住隔日再做,但最後都冇做到,因為真係做唔到。講真,又話enjoy個過程會易d受孕,如果唔enjoy其實仲辛苦 ...

我都有呢種感覺, 好似為左某個目的而去做咁..... 做完個心又形住形住, 個肚肚有少少唔舒服就開始諗係唔係..... 呢排個人好累又諗中唔中.... 真係其實都幾辛苦..... 所以我家陣不停咁同自己講, 唔好再有期望就唔會有失望
命裡有時終須有, 命裡無時莫強求


伯爵府

積分: 15328


19#
發表於 09-8-21 12:17 |只看該作者
原帖由 ctwy0.0 於 09-8-21 12:12 發表

我都有呢種感覺, 好似為左某個目的而去做咁..... 做完個心又形住形住, 個肚肚有少少唔舒服就開始諗係唔係..... 呢排個人好累又諗中唔中.... 真係其實都幾辛苦..... 所以我家陣不停咁同自己講, 唔好再有期望就唔會有 ...


係呀!打定輸數,如果中就準備下一步,唔中就下個月努力過!


別墅

積分: 809


20#
發表於 09-8-21 12:32 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 09-8-21 12:17 發表


係呀!打定輸數,如果中就準備下一步,唔中就下個月努力過!

可能已經等到唔耐煩啦, 我由上星期覺得好大機會到前幾日諗應該有d機, 到今日我已經連去check既動力都無, 一蒞未夠日子費事side左d仔, 二蒞唔想又失望
命裡有時終須有, 命裡無時莫強求


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo