自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6298

好媽媽勳章


1#
發表於 09-9-9 16:51 |只看該作者
請問父母同孩子都係香港出世, 咁「國籍」是否填「中國」?


別墅

積分: 992


2#
發表於 09-9-9 16:52 |只看該作者
香港
中國
中國香港

也可以


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 09-9-9 17:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2519

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 09-9-9 17:20 |只看該作者
原帖由 michelle_cc 於 09-9-9 16:51 發表
請問父母同孩子都係香港出世, 咁「國籍」是否填「中國」?


Yes, unless your child has citizenship of other countries.


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-9-9 17:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11766

醒目開學勳章


6#
發表於 09-9-9 17:32 |只看該作者
yes,


伯爵府

積分: 15328


7#
發表於 09-9-9 18:17 |只看該作者
原帖由 ANDREAMLEE 於 09-9-9 17:27 發表
我們全家人都是黃皮膚+黑頭髮=中國人,無其他選擇!


咁又唔係,如果父母有外國國藉,佢地既小朋友可能已經直接入埋藉架喇!


男爵府

積分: 8001


8#
發表於 09-9-9 20:04 |只看該作者
填中國,唔洗煩


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


9#
發表於 09-9-9 20:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


10#
發表於 09-9-9 20:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40714

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 09-9-9 20:29 |只看該作者
我填中國香港


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 09-9-10 08:17 |只看該作者
寫"中國" 既話人人都明, 只係文法上唔正確. 國藉只有"中國藉".

入境處個網只係講"中國藉", 冇話有"中國香港/香港藉" 有, 所以填中國香港/香港果d 都唔正確, 只係入境處d人照樣處理申請o者.


水晶宮

積分: 53631

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


13#
發表於 09-9-10 08:20 |只看該作者
如果係香港人

原則上填中國

因中國先係一個國家

但填中國香港/香港都無人會話你錯

除非你填 【親子王國】 XD
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


大宅

積分: 1236


14#
發表於 09-9-10 08:28 |只看該作者
正確應填中國,但填中國香港或香港實際上都唔會有人話你


水晶宮

積分: 65998

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 09-9-10 09:13 |只看該作者
中國香港,yes!
知足常樂 自得其樂 苦中作樂


珍珠宮

積分: 44134


16#
發表於 09-9-10 09:24 |只看該作者
中國香港.
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


伯爵府

積分: 16355

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 09-9-10 09:29 |只看該作者
我填中國香港

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo