自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24286


1#
發表於 09-9-9 12:19 |只看該作者
本人有些心儀既幼稚園, 但距離我家位置較遠, 要坐車最少半小時至四十五分鐘才到學校, 我好擔心囡囡坐車問題。在家附近的幼稚園又沒有特別心水, 你們會點揀呢? 好煩。


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-9-9 13:42 |只看該作者
請問你所心儀的學校是位於九龍城區嗎?
當年我女兒入讀時, 上午9時上堂, 8時10分上校車返學, 我覺得時間上可接受.

原帖由 jc2009 於 09-9-9 12:19 發表
本人有些心儀既幼稚園, 但距離我家位置較遠, 要坐車最少半小時至四十五分鐘才到學校, 我好擔心囡囡坐車問題。在家附近的幼稚園又沒有特別心水, 你們會點揀呢? 好煩。 ...
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 09-9-9 14:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 536


4#
發表於 09-9-9 15:03 |只看該作者
OK喎!我個仔自己同佢搭巴士返學要30-35分鐘,搭校車要1個鍾!日日返學坐車車好開心!


子爵府

積分: 12281

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章


5#
發表於 09-9-9 15:12 |只看該作者
我覺得睇下你bb係2歲返bb班定3歲返k1喎!

如果係k1,30-45mins 自己帶or校車都可以接受,如果係bb班,就會附近好d。

我個女返緊bb班,放學又肚餓、又口渴、又攰,好彩近屋企,一返屋企有飯食,食完大覺瞓。


侯爵府

積分: 24286


6#
發表於 09-9-9 15:16 |只看該作者
其實我係南區, 對銅鑼灣/灣仔啲幼稚園(K1)有興趣, 聽到咁多媽咪講可以接受, 我都有些信心; 但我想知如未考入, 怎樣知道該校校車路線?


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


7#
發表於 09-9-9 15:44 |只看該作者
原帖由 jc2009 於 09-9-9 15:16 發表
其實我係南區, 對銅鑼灣/灣仔啲幼稚園(K1)有興趣, 聽到咁多媽咪講可以接受, 我都有些信心; 但我想知如未考入, 怎樣知道該校校車路線?


post响你住嗰個區嘅forum度, 問吓人囉!


大宅

積分: 3442


8#
發表於 09-9-10 00:38 |只看該作者
我都頭痛緊呢個問題,我想個囡讀好d,但c佬就極力反對,一定要個囡唔好咁辛苦wo.
原帖由 jc2009 於 09-9-9 12:19 發表
本人有些心儀既幼稚園, 但距離我家位置較遠, 要坐車最少半小時至四十五分鐘才到學校, 我好擔心囡囡坐車問題。在家附近的幼稚園又沒有特別心水, 你們會點揀呢? 好煩。 ...
ありがとう!!!


子爵府

積分: 11530

貓狗褓姆


9#
發表於 09-9-10 08:54 |只看該作者
絕對同意!!!!

原帖由 pauljr 於 09-9-9 15:12 發表
我覺得睇下你bb係2歲返bb班定3歲返k1喎!

如果係k1,30-45mins 自己帶or校車都可以接受,如果係bb班,就會附近好d。

我個女返緊bb班,放學又肚餓、又口渴、又攰,好彩近屋企,一返屋企有飯食,食完大覺瞓。 ...


珍珠宮

積分: 44134


10#
發表於 09-9-10 09:04 |只看該作者
原帖由 pauljr 於 09-9-9 03:12 PM 發表
我覺得睇下你bb係2歲返bb班定3歲返k1喎!

如果係k1,30-45mins 自己帶or校車都可以接受,如果係bb班,就會附近好d。

我個女返緊bb班,放學又肚餓、又口渴、又攰,好彩近屋企,一返屋企有飯食,食完大覺瞓。 ...



現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 09-9-10 09:09 |只看該作者
原帖由 jc2009 於 09-9-9 15:16 發表
其實我係南區, 對銅鑼灣/灣仔啲幼稚園(K1)有興趣, 聽到咁多媽咪講可以接受, 我都有些信心; 但我想知如未考入, 怎樣知道該校校車路線?


有D幼稚園有WEB SITE既可以上去睇下, 好似CWB靈糧都有WEB. 再唔係打去學校問都得.
Latte, 又名臭TE或臭喵


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 09-9-10 09:16 |只看該作者
我就為左仔女讀書搬屋!
搬近學校真係冇咁辛苦架!
好似我個仔依家返小一,
學校8點打鐘,佢7:30先起身,
7:40出門口,7:50到學校。
同校有住得遠小朋友,
6:35就上校車,7:30依家返到學校hea!
日日訓少個鐘都幾慘架!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo