自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9639

畀面勳章


1#
發表於 09-9-15 21:15 |只看該作者
如題, Thank You.


公爵府

積分: 29663


2#
發表於 09-9-15 22:37 |只看該作者
兩盒1.7L雪糕用乾冰包在一個箱內, 1300 peso (約HK$208).

我托個新菲傭最近買咗番嚟.


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


3#
發表於 09-9-15 22:39 |只看該作者
係咪芒果and芋頭? Any other choice?

原帖由 jellomama 於 09-9-15 22:37 發表
兩盒1.7L雪糕用乾冰包在一個箱內, 1300 peso (約HK$208).

我托個新菲傭最近買咗番嚟.


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 09-9-15 23:34 |只看該作者
原帖由 jellomama 於 09-9-15 22:37 發表
兩盒1.7L雪糕用乾冰包在一個箱內, 1300 peso (約HK$208).

我托個新菲傭最近買咗番嚟.


我上次在機場買左, 講真, 同supermarket雪山雪糕分別不大, 但價錢就差好遠...


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 09-9-15 23:35 |只看該作者
原帖由 muicc 於 09-9-15 22:39 發表
係咪芒果and芋頭? Any other choice?


多數都係呢兩款。


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 09-9-15 23:43 |只看該作者
我家姐有時會過去果邊潛水 ,
佢自己都會買返嚟食 ,
上 2 次佢買過芒果 and 芋頭送比我 (3.2 L)

一次係鐵罐裝 , 一次係膠盒裝 ,
個芒果味好好食喎 , 好滑
個芋頭就好甜 , 麻麻地 , 同埋個色素好勁


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 09-9-15 23:45 |只看該作者
原帖由 muicc 於 09-9-15 22:39 發表
係咪芒果and芋頭? Any other choice?


上次想叫家姐買朱古力味試下 , 不過賣哂


水晶宮

積分: 55644


8#
發表於 09-9-15 23:45 |只看該作者
我在香港買...大罐(唔知幾多L)80蚊度...細罐40蚊...
少奶奶的身份,丫頭的命...


珍珠宮

積分: 44134


9#
發表於 09-9-16 08:39 |只看該作者
原帖由 洛婷 於 09-9-15 11:43 PM 發表
我家姐有時會過去果邊潛水 ,
佢自己都會買返嚟食 ,
上 2 次佢買過芒果 and 芋頭送比我 (3.2 L)

一次係鐵罐裝 , 一次係膠盒裝 ,
個芒果味好好食喎 , 好滑
個芋頭就好甜 , 麻麻地 , 同埋個色素好勁 :bash ...



我都係比較鍾意食芒果味...
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo