自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20044

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 09-9-21 11:09 |只看該作者
請大家幫幫忙! 希望大家明我講乜.
window vista 版

不知為什麼這兩天開始, 上網時, 在同一個網頁中, 每點擊一次時, 在畫面底部就會上升少許, 點擊多次後就上升至差不當頂位, 而下面是被一片空白的畫面遮蓋, 但轉看另一個網頁時就可以睇全畫面, 再點擊時又再出現上述情況, 請問有沒有人試過, 可以怎樣處理?

例如: 在BK睇幾個post, 底部會上升, 轉到yahoo就冇事, 再睇幾個標題, 底部又會上升.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo