自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5388


1#
發表於 09-9-20 00:30 |只看該作者
20蚊可抽獎一次, 我買41蚊個 staff 叫我抽一次,,,我覺得唔公平, 40應該=2次, 佢就話一次過買野over 100 都係抽一次, 如果要抽多次, 要分開買分開比錢至可以分幾次抽..... 如果唔係因為有無名公仔...唉我都唔去


子爵府

積分: 13973

2025中秋節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 09-9-20 00:39 |只看該作者
分開買,分開比錢至可以分幾次抽~~
咁佢味要做多幾次工夫,佢硬唔提啦~~
一家人,最緊要開心,快樂~~~老公,收入大增~~~


男爵府

積分: 5388


3#
發表於 09-9-20 00:42 |只看該作者
but我想知事實, 到底 OK 要咁做 OR 個STAFF要咁做 ???


原帖由 jo2901chan 於 09-9-20 00:39 發表
分開買,分開比錢至可以分幾次抽~~
咁佢味要做多幾次工夫,佢硬唔提啦~~


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 09-9-20 00:45 |只看該作者
原帖由 may05g 於 09-9-20 00:42 發表
but我想知事實, 到底 OK 要咁做 OR 個STAFF要咁做 ???



我諗正常既情況下 , 佢唔會問你要唔要分單

下次再去既時候 , 你就要記得提佢


男爵府

積分: 5812

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 09-9-20 00:53 |只看該作者
個POSTER無講清楚係每張單滿$20可抽一次定係每滿$20可以抽多次, 所以我買野前都問清楚, 佢好清楚話廿蚊以上買幾多錢都係抽一次, 下次問清楚先好抽了, 其實佢唔提你又唔可以怪佢, 有D人唔係為左抽獎先買野架嘛


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 09-9-20 00:56 |只看該作者
原帖由 may05g 於 09-9-20 00:42 發表
but我想知事實, 到底 OK 要咁做 OR 個STAFF要咁做 ???


禽日係pk買$188加5毫子就可以換環保袋,有個太太買咗成400蚊野,職員無同佢分單就同佢換咗一個袋,個太太問係咪可以換多個,職員話一張單只可能換一個,跟住個太太發皮四,鬧個職員唔提佢,職員好無奈咁同佢講我都唔知你想分單,跟住佢就比人[email=x@y@z]x@y@z[/email].....最後另一個高級既走出嚟同佢分單換2個。

我諗係公司政策上可能真係一張單只可以換一次,職員提你分單係人情,無提你亦可能係佢都唔為意,比你係佢日日都做d刻板又唔洗用腦既野,你都未必會咁留意呢d細節。


子爵府

積分: 12159

畀面勳章


7#
發表於 09-9-20 00:57 |只看該作者
我老公今日去OK買一仔, 先知有得抽獎, 抽到隻白色Moomin, 原來係大獎??


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 09-9-20 01:01 |只看該作者
原帖由 NatalieMaMa 於 09-9-20 00:57 發表
我老公今日去OK買一仔, 先知有得抽獎, 抽到隻白色Moomin, 原來係大獎??



咁好運


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 09-9-20 01:02 |只看該作者
原帖由 irene_mcmug 於 09-9-20 00:53 發表
個POSTER無講清楚係每張單滿$20可抽一次定係每滿$20可以抽多次, 所以我買野前都問清楚, 佢好清楚話廿蚊以上買幾多錢都係抽一次, 下次問清楚先好抽了, 其實佢唔提你又唔可以怪佢, 有D人唔係為左抽獎先買野架嘛 ...



又係喎


珍珠宮

積分: 44134


10#
發表於 09-9-20 04:56 |只看該作者
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


別墅

積分: 609


11#
發表於 09-9-20 19:06 |只看該作者
hhaa 佢唔想做咁多野je


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


12#
發表於 09-9-20 19:31 |只看該作者
我今日都買左$42 野,
但有時都唔夠數分單架喎,
好似我買左三樣野,
分別係$18/$15/$9
根本分唔到兩張單而足夠抽兩次,
抽一次亞仔都抽到個膠file,幾好吖!


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 09-9-20 20:38 |只看該作者
不過如果要收銀幫你分單,可能真係好花時間。。。。首先要將貨品平均分開幾份(要用心算),如果分極都唔平均,一張多幾蚊,一張小幾蚊,咁又要建議你不如買多包糖。。。。個個咁做咪排隊排到失魂!!!!如果我係排緊隊,我諗我心入面一定會係咁鬧呢個麻煩友。。。。。


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 09-9-20 22:02 |只看該作者
提你係人情 唔提你係道理
因為係你要抽獎 唔係佢要抽獎
點解自己唔問清楚先俾錢呢


禁止訪問

積分: 10576


15#
發表於 09-9-20 22:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-9-20 22:09 |只看該作者
我覺得分單依d野..應該自己一早計好晒數..去到同佢講..邊幾件貨一張單..另外果幾件又一張咁
人地又真係冇可能你行到去..問你要唔要抽獎..要就同你計點分先抽到2次獎架喎...


子爵府

積分: 13058

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 09-9-21 08:36 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-9-20 22:09 發表
我覺得分單依d野..應該自己一早計好晒數..去到同佢講..邊幾件貨一張單..另外果幾件又一張咁
人地又真係冇可能你行到去..問你要唔要抽獎..要就同你計點分先抽到2次獎架喎... ...


係呀, 如果埋到收銀先計數分單, 我排响你後面嗰個實媽到你七彩


水晶宮

積分: 74628


18#
發表於 09-9-21 08:46 |只看該作者
原帖由 babymuimui 於 09-9-21 08:36 發表


係呀, 如果埋到收銀先計數分單, 我排响你後面嗰個實媽到你七彩


totally agree, 咁小事都可以開topics 既


伯爵府

積分: 16604

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 09-9-21 09:40 |只看該作者
太多自私人

原帖由 babymuimui 於 09-9-21 08:36 發表


係呀, 如果埋到收銀先計數分單, 我排响你後面嗰個實媽到你七彩


男爵府

積分: 7122


20#
發表於 09-9-21 11:52 |只看該作者
以心為心, 換轉你是那一個收銀員, 你又會點做? 你可能會大大聲話我一定會問人要不要分單. 但你要明白有一些人不是為了抽奬而買, 如果你因為好心幫人分單而比排隊的人罵, 你又會點做? 一樣米養百樣人, 請尊重提供服務比你的人, 不要永遠用"我" 來做出發點.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo