自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3382


1#
發表於 09-9-22 00:12 |只看該作者
亞洲星光大道參賽者羅力威 pk 周杰倫 ????

周董個版本係 mv, 羅力威個版本係 live....live 都唱得好好架啦... 正...

http://www.youtube.com/watch?v=9tovNzopVPw


同場加插 羅力威- LIVE 版..海闊天空

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=1702205

[TV片段] 羅力威 <亞洲星光大道> 第10集【你不在】
第10集 亞洲星光大道踢館賽【你不在】/ 原唱: 王力宏

Youtube 720P:
http://www.youtube.com/watch?v=FcJz85g6vqE

[ 本帖最後由 RainyDay 於 09-9-23 09:38 編輯 ]


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 09-9-22 00:27 |只看該作者
唱得好好


公爵府

積分: 28083

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 09-9-22 01:28 |只看該作者


伯爵府

積分: 19445

畀面勳章


4#
發表於 09-9-22 02:08 |只看該作者
佢首自創歌曲 現實不重要
都好好聽 ga

http://www.youtube.com/watch?v=x_kT8eI-x2I


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


5#
發表於 09-9-22 02:31 |只看該作者
佢真係好勁下架, 個個星期唱既水準都好平均

我估佢一定 sure win , 同埋 facebook 都有好多
fans 支持佢

原帖由 chow_mama 於 09-9-22 02:08 發表
佢首自創歌曲 現實不重要
都好好聽 ga

http://www.youtube.com/watch?v=x_kT8eI-x2I


水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 09-9-22 09:38 |只看該作者
我唔覺得樂壇需要2個周董 ....

從來影子歌手都唔會大紅 ~


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


7#
發表於 09-9-22 10:04 |只看該作者
真係唱得好好

(不過, pk 點解 ?? 唔係用 KO (knock out) 咩 ?)


大宅

積分: 3569


8#
發表於 09-9-22 10:29 |只看該作者
好有台灣星光feel,唱得幾好,又有感情,至緊要佢似言成旭,我諗如果佢參加無線果個會係點呢....


大宅

積分: 4007


9#
發表於 09-9-22 10:58 |只看該作者
Very Good, much better than those in TXB


複式洋房

積分: 307


10#
發表於 09-9-22 11:53 |只看該作者
His voice is so attactive , and his singing is so touching.

He used his heart to sing , not only used good techqiue to sing a song

support adason !!


大宅

積分: 3382


11#
發表於 09-9-22 12:09 |只看該作者
原帖由 chloepapa 於 09-9-22 10:04 發表
真係唱得好好

(不過, pk 點解 ?? 唔係用 KO (knock out) 咩 ?)


PK = 踢館
ko = 打敗咗..


大宅

積分: 2068


12#
發表於 09-9-22 12:13 |只看該作者
羅力威識彈琴、拉小提琴、作曲,外形又好,成個香港言成X及周杰X混合体!


大宅

積分: 1071


13#
發表於 09-9-22 12:20 |只看該作者
羅力威有冠軍相

原帖由 primary2007 於 09-9-22 12:13 發表
羅力威識彈琴、拉小提琴、作曲,外形又好,成個香港言成X及周杰X混合体!


大宅

積分: 2519

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 09-9-22 12:20 |只看該作者
原帖由 tammy2008 於 09-9-22 09:38 發表
我唔覺得樂壇需要2個周董 ....

從來影子歌手都唔會大紅 ~




同意

其實佢真係好有才華, 可惜多個星期下來, 都仍然學緊 JAY

好希望佢可以搵番 "自己", 有 D 個人風格


伯爵府

積分: 19445

畀面勳章


15#
發表於 09-9-22 12:24 |只看該作者
不過佢係星光贏左又如何呢!!
全港所有歌手都簽晒 txb
學張家輝話齋...
係 axv 做得點好都唔會有人睇....


珍珠宮

積分: 44134


16#
發表於 09-9-22 12:31 |只看該作者
原帖由 Darth 於 09-9-22 12:20 PM 發表




同意

其實佢真係好有才華, 可惜多個星期下來, 都仍然學緊 JAY

好希望佢可以搵番 "自己", 有 D 個人風格


Agreed!
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


洋房

積分: 73


17#
發表於 09-9-22 14:50 |只看該作者
羅力威上星期唱果首你不在真係好好聽 亦唔覺得似jay!
http://www.youtube.com/watch?v=FcJz85g6vqE


洋房

積分: 73


18#
發表於 09-9-22 14:58 |只看該作者
星光今個星期收視得番5點, 仲低過第1集
應該都係太多觀眾見倒變左播"旅遊特輯"轉台

而家香港樂壇比tbb壟斷哂真係好唔健康...

原帖由 chow_mama 於 09-9-22 12:24 發表
不過佢係星光贏左又如何呢!!
全港所有歌手都簽晒 txb
學張家輝話齋...
係 axv 做得點好都唔會有人睇....


男爵府

積分: 7516


19#
發表於 09-9-22 15:14 |只看該作者
我成日覺得佢係參加"周杰倫"歌唱比賽...


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章


20#
發表於 09-9-22 15:46 |只看該作者
其实我不觉的他唱的很好听,只是不难听而已。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo