自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 286

好媽媽勳章


1#
發表於 09-9-23 13:48 |只看該作者
綜援學童月底獲千元津貼
(明報)2009年9月23日 星期三 12:15

[url=]社署
[/url]將於九月底向合資格的[url=]綜援
[/url]學生發放一筆過一千元津貼,用以應付教育相關的開支。
在二○○九孆@○學年符合資格領取綜援計劃下「與就學有關的定額津貼」的幼稚園至中學學生,以及於同一學年在幼兒中心繳費資助計劃下符合資格領取資助的幼稚園學生均可受惠。
受惠人士無需特別提出申請。符合資格領取津貼的綜援個案申請人可透過平日領取援助的方法,即一般以自動轉帳方式存入指定的銀行戶口,收取款項。至於符合資格領取津貼的幼兒中心繳費資助計劃申請人,他們將會透過郵寄方式,收取一張1,000元劃線支票。
[url=]立法會
[/url]財務委員會已於六月十九日通過撥款,實施有關紓緩措施,以減輕經濟上有需要的家長的財政負擔。(即時新聞)





唉!我夠要應付"教育相關開支"啦!又唔見我老闆俾多1千蚊我!真係攞綜援好過返工,去邊渡搵到個老闆好得過正苦吖!


大宅

積分: 2465


2#
發表於 09-9-23 13:51 |只看該作者
無得計較咁多0架啦.....
只希望綜援家庭0既小朋友俾心機讀書,
將來脫貧自立唔駛再靠政府.......


大宅

積分: 2779


3#
發表於 09-9-23 13:52 |只看該作者
書薄費政府都包左啦, 仲要比:;pppp:


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 09-9-23 13:52 |只看該作者
我都係有經濟上需要的家長, 但我唔係綜援人士, 請正苦聯絡我幫下我


伯爵府

積分: 16355

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-9-23 13:55 |只看該作者
"正苦" .. 一般打工仔真"正苦"囉 ...


珍珠宮

積分: 33197

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 09-9-23 13:55 |只看該作者
我都係,我有兩個仔,請正苦迅速聯絡我,一個$500都好
原帖由 lyhv 於 09-9-23 13:52 發表
我都係有經濟上需要的家長, 但我唔係綜援人士, 請正苦聯絡我幫下我


男爵府

積分: 5199


7#
發表於 09-9-23 13:57 |只看該作者
幾時派比我呀!我都好慘架!


民房

積分: 4


8#
發表於 09-9-23 14:00 |只看該作者
有時見的新聞都有的覺得唔公平!


複式洋房

積分: 286

好媽媽勳章


9#
發表於 09-9-23 14:03 |只看該作者
小朋友係無辜嘅!最衰係果d年青力壯、有手有腳,但就真係"廢咗"嘅父母啫!:;pppp:
原帖由 小可愛bb 於 09-9-23 13:51 發表
無得計較咁多0架啦.....
只希望綜援家庭0既小朋友俾心機讀書,
將來脫貧自立唔駛再靠政府.......


大宅

積分: 3397


10#
發表於 09-9-23 14:06 |只看該作者
我老公月入五萬﹐我地個個月都係剛剛好﹐但就要比成九萬蚊稅﹐原來比甘多稅既錢就係去左呢度﹗﹗

我都好想有資助呀﹗﹗

[ 本帖最後由 bbfamily 於 09-9-23 14:07 編輯 ]


伯爵府

積分: 18510


11#
發表於 09-9-23 14:07 |只看該作者
原帖由 小可愛bb 於 09-9-23 13:51 發表
無得計較咁多0架啦.....
只希望綜援家庭0既小朋友俾心機讀書,
將來脫貧自立唔駛再靠政府.......

絶對同意, 千其唔好學佢地父母咁做蛀米大蟲


寶石宮

積分: 407261

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 09-9-23 14:07 |只看該作者
又派
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


男爵府

積分: 5970


13#
發表於 09-9-23 14:14 |只看該作者
原帖由 小妮子 於 09-9-23 13:55 發表
我都係,我有兩個仔,請正苦迅速聯絡我,一個$500都好


我有3個仔女, 每個$300蚊都好啦, 懇請正苦優先迅速聯絡我喇(頂爛市)


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


14#
發表於 09-9-23 14:27 |只看該作者
原帖由 kayanpon 於 09-9-23 13:57 發表
幾時派比我呀!我都好慘架!


今晚早D瞓, 發個夢, 好彩的話可能你會夢到擦鞋曾比錢你洗


珍珠宮

積分: 44134


15#
發表於 09-9-23 15:07 |只看該作者
原帖由 小可愛bb 於 09-9-23 01:51 PM 發表
無得計較咁多0架啦.....
只希望綜援家庭0既小朋友俾心機讀書,
將來脫貧自立唔駛再靠政府.......



Agreed!!!
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


複式洋房

積分: 286

好媽媽勳章


16#
發表於 09-9-24 01:38 |只看該作者
係呀!讀多D書,然後教番佢哋父母咩叫做"無恥"!!!
原帖由 graceyung 於 09-9-23 14:07 發表

絶對同意, 千其唔好學佢地父母咁做蛀米大蟲

[ 本帖最後由 phoebe128 於 09-9-24 01:42 編輯 ]


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


17#
發表於 09-9-24 01:54 |只看該作者
我睇到呢個topic
心中即時一沉....

又攞我哋納稅$去派

xyz佢吖
---生命無價,請支持領養---


禁止訪問

積分: 532


18#
發表於 09-9-24 03:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2747


19#
發表於 09-9-24 08:56 |只看該作者

回覆 1# phoebe128 的文章

很希望社署能清楚列出綜緩人士除了每月定時「支薪」外,還有可享有甚麼津貼,例如:配眼鏡、醫療、參加活動等,好讓我們的同情心不致白花,而電台主持及社工也可住口,並將精力用於真正有需要幫助的人士.


大宅

積分: 1896


20#
發表於 09-9-24 09:06 |只看該作者
政府呢一千蚊,唔係綜援户都可以有,只需申請書薄津貼,經入息審查後,合支格就會有一千蚊~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo