自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1227


1#
發表於 09-9-24 09:24 |只看該作者
由於懷孕時沒有塗防妊娠紋的東西,現在滿肚都是妊娠紋,我bb現在已經7個月了。請問各媽咪,知唔知道怎樣有效方法去妊娠紋?


子爵府

積分: 13005


2#
發表於 09-9-24 09:29 |只看該作者
已形成0既紋, 要完全退晒機會好微....
除非去做激光....
有0的人會塗有AHA 0既膏, 但效果一般....
(如你有哺乳就唔搽得添)

其實就算你當初有搽肚紋膏, 幫助都唔會大.... 要有就會有, 冇就冇.... 同遺傳有關
(我而家都好驚第日會有)
老虎囡2010年2月10日於嘉諾撒出世喇, 早過預產11日~ 重6.71磅


男爵府

積分: 7578


3#
發表於 09-9-24 09:38 |只看該作者
原帖由 siufung 於 09-9-24 09:29 發表
已形成0既紋, 要完全退晒機會好微....
除非去做激光....
有0的人會塗有AHA 0既膏, 但效果一般....
(如你有哺乳就唔搽得添)

其實就算你當初有搽肚紋膏, 幫助都唔會大.... 要有就會有, 冇就冇.... 同遺傳有關
(我而家 ...


我媽媽生咗咁多個都無肚紋,但我有搽肚紋膏,都唔知點解會有,而家d肚紋有陣時都會痕痕地 


珍珠宮

積分: 44134


4#
發表於 09-9-24 10:03 |只看該作者
原帖由 angeljj 於 09-9-24 09:38 AM 發表


我媽媽生咗咁多個都無肚紋,但我有搽肚紋膏,都唔知點解會有,而家d肚紋有陣時都會痕痕地 



"因人而異"!!!

現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


大宅

積分: 2118


5#
發表於 09-9-24 10:56 |只看該作者
會唔會係你個肚大得好快? 又或者好痕你成日r? 因為我都聽過醫生話有一半機會係遺傳的! 如果你mami冇, 你好大機會都冇, 不過如果係短期內個肚大得好快就好易有喇~


大宅

積分: 4653

畀面勳章


6#
發表於 09-9-24 11:08 |只看該作者
我陀住BB兩個月開始已經有搽肚紋膏, 但到左五六個月見肚時D妊娠紋就出現, 到七個月時連醫生都話未見過咁花既肚! (我覺得好似地球儀咁)

我亞媽生四個都無紋喎, 應該吾關遺傳事. 醫生有解釋因為我本身比較瘦, 皮膚無乜脂肪(即係無乜彈力), 到個肚皮因為大肚脹大而令微絲血管C裂形成嚴重既妊娠紋.

有次我fd來探我同bb, 佢見到我個肚d紋都嚇到話以後都吾會生! (好彩佢無因為我d紋真係吾生, 仲生左兩個仔)

妊娠紋係無辦法完全消滅..... 但時間耐左, 會由深紅色變為淡紅色, 再變到銀白色既暗花紋咁囉. 好彩我吾會著三點式.

原帖由 siufung 於 09-9-24 09:29 發表
已形成0既紋, 要完全退晒機會好微....
除非去做激光....
有0的人會塗有AHA 0既膏, 但效果一般....
(如你有哺乳就唔搽得添)

其實就算你當初有搽肚紋膏, 幫助都唔會大.... 要有就會有, 冇就冇.... 同遺傳有關
(我而家 ...


禁止訪問

積分: 1892


7#
發表於 09-9-24 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17420

畀面勳章


8#
發表於 09-9-24 11:19 |只看該作者
我自己有紋我媽咪生左2個都有不過已經變左銀白色唔多覺...我個女都19個女,d紋仲未變銀白色...果陣最勁果陣d紋係紫姐色,,而家已經變左淡粉紅同啡色...

果陣知唔r得都有忍手,,不過佢夜晚先"行",,訓訓下唔覺唔覺r左幾下就出事喇...


大宅

積分: 1882

好媽媽勳章


9#
發表於 09-9-24 11:21 |只看該作者
我都係成個肚都係紋, 大肚時都有搽肚紋膏, 但都冇用, 可能因為我本身瘦, 但大肚時個肚又太大所致... 而且我都有r, 因為真係好鬼痕... 哈哈...


大宅

積分: 4520

好媽媽勳章


10#
發表於 09-9-24 11:41 |只看該作者
無得救=)當係寶貝仔送比我既紀念品~


大宅

積分: 1243


11#
發表於 09-9-24 12:02 |只看該作者
我個肚都好鬼多紋啊,......真係無得救嗎????>_<
我之前試過查膏但吾work囉,
係咪有一種叫吾記得叫咩MST用來去印/疤的機
有無人試過??


男爵府

積分: 7807


12#
發表於 09-9-24 12:23 |只看該作者
其實, 係唔係即係"肥仔紋".

即係已經拉到無彈力既皮膚, 你話有無機會變番正常.....


我個肚就無, 不過, 下巴就有,但係唔關大肚事,係細個由肥變瘦形成既...


別墅

積分: 606


13#
發表於 09-9-24 16:05 |只看該作者
唔緊要啦,,你唔除衫or露肚都冇人睇到你


寶石宮

積分: 351203

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 09-9-24 16:07 |只看該作者
[quote]原帖由 angelacheung 於 09-9-24 16:05 發表



我都唔理d紋.


別墅

積分: 917


15#
發表於 09-9-24 17:10 |只看該作者
想理都理唔到啦.

原帖由 newchun 於 09-9-24 16:07 發表
[quote]原帖由 angelacheung 於 09-9-24 16:05 發表



我都唔理d紋.
[img align=left]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10403;127/st/20010517/n/winglok/dt/14/k/d2ad/age.png[/img][img align=left]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10714;112/st/20030730/n/wingchiu/dt/14/k/ade8/age.png[/img]


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 09-9-24 17:14 |只看該作者
我又係瘦人, 搽左都無用, 因為第一胎個肚好大下. 原來咁多瘦人都係咁, 唯有安慰自己無發福算偷笑.


伯爵府

積分: 15139


17#
發表於 09-9-24 17:55 |只看該作者
我搽了肚紋膏,結果皮膚敏感睇醫生。
醫生說︰係有就有,搽唔搽係無分別
結果,肚紋一大堆,仲浪費金錢買肚紋膏及睇醫生。


象牙宮

積分: 213677

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 09-9-24 17:59 |只看該作者
7個月肚都未見有紋, 姑娘仲話咁好, 點知下一次checkup, 因個肚長得快, d紋就bibibaba, now變咗花臉貓lu!!!!


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


19#
發表於 09-9-24 18:01 |只看該作者
真係搽黎都冇用,要有就有,冇就冇!


大宅

積分: 1726

好媽媽勳章


20#
發表於 09-9-24 18:09 |只看該作者
我唔係瘦既人都有妊娠紋....仲要臨尾先爆出黎, 又粗又深色!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo