論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 289


1#
發表於 09-8-25 13:58 |只看該作者
你地個印工人有冇齋戒? 只係半夜4am食一餐, 之後6pm幾至可以食第二餐~~~

我個工人好比心機咁睇d 經書, 睇佢花左唔少錢買個d經文書, 仲著哂衫包頭坐地下好努力咁拜師!!

唔識真係比佢嚇親....好在佢都有解釋比我知多d.....

你地d工人有冇咁??


大宅

積分: 4410


2#
發表於 09-8-25 14:04 |只看該作者
我工人都有齋戒,係7PM-4AM先可以食野。
不過,呢頭齋戒果頭偷野食,唔知佢地既神會唔會原諒佢?

原帖由 slfong 於 09-8-25 13:58 發表
你地個印工人有冇齋戒? 只係半夜4am食一餐, 之後6pm幾至可以食第二餐~~~

我個工人好比心機咁睇d 經書, 睇佢花左唔少錢買個d經文書, 仲著哂衫包頭坐地下好努力咁拜師!!

唔識真係比佢嚇親....好在佢都有解釋比我知 ...


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


3#
發表於 09-8-25 15:16 |只看該作者
今日仲同工人同檯食飯, 咁佢係咪即係冇齋戒呀??


大宅

積分: 4369


4#
發表於 09-8-25 15:33 |只看該作者
十幾粒鐘話連水都唔飲得, 嘩!見佢面青口唇白, 同佢講嘢都FEEL到口氣十分厲害, 咪叫佢去刷牙lor.

平日太陽猛,都唔敢叫佢去買餸,怕佢暈.....

[ 本帖最後由 mssleung 於 09-8-25 15:35 編輯 ]


別墅

積分: 751


5#
發表於 09-8-25 15:53 |只看該作者
我個工人都開始動作慢左,好在亞女朝早返學,而其他野佢慢慢做都無影響既...


子爵府

積分: 12210


6#
發表於 09-8-25 16:00 |只看該作者
我之前個工人都有齋戒架, 見佢成日唔食野, 呆呆滯滯咁, 問佢頂唔頂得住, 佢又話得, 仲話如果真係太餓, 都會飲少少水同食少少餅喎!

但而家新呢個又無咁做喎, 仲日日同我地大魚大肉tim


伯爵府

積分: 15328


7#
發表於 09-8-25 16:49 |只看該作者
我o個個而家成日好"支力"咁, 又唔可以唔比佢戒, 戒又冇心机做野, 真煩!!:;pppp:


大宅

積分: 2543


8#
發表於 09-8-25 17:24 |只看該作者
請問幾時開始, 我家姐姐今日先開始咋


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 09-8-25 19:46 |只看該作者
我都想知幾時開始, 我朋友個工人8/22開始, 但我工人8/24先開始, 但佢上年係完全冇齋戒, 我覺得如果唔係我老公問佢, 佢都照食o架~

同埋佢應該7pm-4am先食得野, 但佢凌晨4點幾仲食緊, 應該係唔知醒啦~ 頭先夜晚6點幾又食, 都唔差在十幾分鐘啦~ 真係奇怪o架~

既然都咁唔神心, 不如咪鬼齋戒啦!!!


複式洋房

積分: 289


10#
發表於 09-8-25 20:01 |只看該作者
原帖由 竹兒 於 09-8-25 19:46 發表
我都想知幾時開始, 我朋友個工人8/22開始, 但我工人8/24先開始, 但佢上年係完全冇齋戒, 我覺得如果唔係我老公問佢, 佢都照食o架~

同埋佢應該7pm-4am先食得野, 但佢凌晨4點幾仲食緊, 應該係唔知醒啦~ 頭先夜晚6點幾 ...




我幫我工人找到個timetable 係食得野的時間表...晚上6點幾可以食...到早上4點幾日出前, 日期係 22/8 4am 開始到21/9...m到可以食返野, 但要補返個幾日食左野 係m 後面的日子齋戒返...~~~

我工人同bb去街玩我都怕呀, 叫佢返黎...等我去, 一陣脫水就死....佢真係一啖水都唔飲.....好勁....

我見佢做哂d野都叫佢去休息一下....不過睇黎佢好似好頂得, 或者咁多年都係咁....


大宅

積分: 1704


11#
發表於 09-8-25 20:46 |只看該作者
佢地自己手上有時間表架。如果你想知道,上天文台網站看日出日落時間喇,100%一樣架。估唔到真系咁“科學”架。
原帖由 slfong 於 09-8-25 20:01 發表




我幫我工人找到個timetable 係食得野的時間表...晚上6點幾可以食...到早上4點幾日出前, 日期係 22/8 4am 開始到21/9...m到可以食返野, 但要補返個幾日食左野 係m 後面的日子齋戒返...~~~

我工人同bb去街玩我都 ...


別墅

積分: 514

好媽媽勳章


12#
發表於 09-8-25 22:04 |只看該作者
我個姐姐都係4:00am-18:00pm唔食野同飲水. 仲放左個timetable係廚房...佢話印尼7歲開始要禁食,所以習慣左沒問題~

)


複式洋房

積分: 407


13#
發表於 09-8-25 23:40 |只看該作者
原帖由 竹兒 於 09-8-25 19:46 發表
我都想知幾時開始, 我朋友個工人8/22開始, 但我工人8/24先開始, 但佢上年係完全冇齋戒, 我覺得如果唔係我老公問佢, 佢都照食o架~

同埋佢應該7pm-4am先食得野, 但佢凌晨4點幾仲食緊, 應該係唔知醒啦~ 頭先夜晚6點幾 ...


我印印有一張時間表, 每日齋戒時間有一兩分鐘差距, 佢而家每日太約下午六點四十幾分就可以食野直至凌晨四點四十幾分


大宅

積分: 4369


14#
發表於 09-8-26 00:52 |只看該作者
大熱天時,点可以水都唔飲一滴,仲要做嘢。
叫佢做唔係, 唔叫佢做又唔係。
好似唔体諒佢又唔人道!煩死!


大宅

積分: 3385


15#
發表於 09-8-26 09:59 |只看該作者
我個工人係 新嚟2天就話要戒...

喱2天都唔知醒起身...但係又唔同我講...以為我唔知道...我駛唔駛話佢呢?


大宅

積分: 4369


16#
發表於 09-8-26 13:18 |只看該作者

原帖由 cc123456 於 09-8-26 09:59 發表
我個工人係 新嚟2天就話要戒...

喱2天都唔知醒起身...但係又唔同我講...以為我唔知道...我駛唔駛話佢呢?


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 09-8-26 15:43 |只看該作者
原來係咁, 唔怪得佢今朝又晏d先起身食野啦~
仲以為佢咁唔神心~
原帖由 ELELEL 於 09-8-25 23:40 發表


我印印有一張時間表, 每日齋戒時間有一兩分鐘差距, 佢而家每日太約下午六點四十幾分就可以食野直至凌晨四點四十幾分


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


18#
發表於 09-8-26 17:13 |只看該作者
我工人姐姐都係話22/8開始唔食, 6:00pm後可以食, 晚上3:00起身食, m到可以唔戎, 佢剛來香港時可能唔適應來了成個月m, 我仲講笑話如果依家都係咁, 咪唔洗戎囉, 哈.., 不過佢第三日就同我講"昨晚太累, 冇起身食, 今日會食野"


子爵府

積分: 14395


19#
發表於 09-8-26 17:46 |只看該作者
My maid said she will begins from Sep 01 for 1 week... so strange.


複式洋房

積分: 432


20#
發表於 09-8-26 17:57 |只看該作者
我工人冇半夜起身食野.
佢話佢頂得住.
好彩亞仔返全日學唔使佢點湊.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo