跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 404


1#
發表於 08-11-29 10:30 |只看該作者
佢好似有分店架
我個間係屯門徳政圍六十幾號地舖連一樓
附近有賣廁所用品個間
訂做一張電腦枱
送貨服務超差
枱的手工超差又有地方做錯
最離譜係枱後木板裂開一條極大裂紋
就咁用一片鋼片(薄)住
叫退錢唔退
叫師傅上黎睇完
又唔收回貨

[ 本帖最後由 愛貓 於 09-6-10 22:32 編輯 ]


大宅

積分: 3166

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 08-11-29 22:47 |只看該作者
我都中了招,訂做了一張雙格床,有一些油漆做得不好,是但找個二打六來就算,簡直是黑店, 打去蘋果投訴都沒有跟進!!
我囝囝叫 "小梓駿"、囡囡叫 "小梓妍"


大宅

積分: 3442


3#
發表於 08-11-30 00:24 |只看該作者
咁唔掂,記住佢先.
ありがとう!!!


複式洋房

積分: 404


4#
發表於 08-12-1 00:29 |只看該作者
係呀~是黑店
送貨d人服務又差


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


5#
發表於 08-12-2 08:37 |只看該作者
新屯中果間都一樣, 上次買了一張梳化, 質量差, 坐了不久(約一個月)就凹陷了, 我同佢地講, 佢地要我補多$1800才幫我換張新既, 佢地話要收返成本...前後我張梳化用了多50%價錢買回來...


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


6#
發表於 08-12-2 09:10 |只看該作者
仲有, 送回來時付帶了十多隻細隻的小強, 工人話在梳化內走出來的...好驚!


大宅

積分: 1815


7#
發表於 08-12-2 09:58 |只看該作者
原文章由 Sueita 於 08-12-2 09:10 發表
仲有, 送回來時付帶了十多隻細隻的小強, 工人話在梳化內走出來的...好驚!


都幾恐怖喎


大宅

積分: 2120


8#
發表於 08-12-2 14:36 |只看該作者
我最驚小強
原文章由 Sueita 於 08-12-2 09:10 發表
仲有, 送回來時付帶了十多隻細隻的小強, 工人話在梳化內走出來的...好驚!


複式洋房

積分: 404


9#
發表於 08-12-3 11:57 |只看該作者

差成咁

咁都得~~~~~



原文章由 Sueita 於 08-12-2 08:37 發表
新屯中果間都一樣, 上次買了一張梳化, 質量差, 坐了不久(約一個月)就凹陷了, 我同佢地講, 佢地要我補多$1800才幫我換張新既, 佢地話要收返成本...前後我張梳化用了多50%價錢買回來... ...


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


10#
發表於 08-12-3 18:01 |只看該作者
我都好想投訴佢, 不過都唔知用乜途徑...
仲有, 之前張梳化D料係嚴重甩色, 新的就冇咁嚴重!(但都係甩色)


別墅

積分: 796

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 08-12-3 22:50 |只看該作者
我都响新屯中果間買左個衣櫃,D木板超溥同鋪頭放果個完全唔同!!送貨既人仲過分地板都整爛 .....


子爵府

積分: 13171

好媽媽勳章


12#
發表於 08-12-6 12:19 |只看該作者
我同意, 我係呢間訂做左張兒童床, 送黎貨不對辦, 其實跟佢現場一張床做, 只係colour唔同, 但送黎D木板薄好多,現場果張好實淨, 同埋D顏色做錯左, 不過我無投訴(我知係無用)


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


13#
發表於 08-12-9 09:14 |只看該作者
係呀,咁差呀,d服務又唔好呀,第日都唔好幫佢買啦!!!!
重送埋小強添呀!!


別墅

積分: 717


14#
發表於 08-12-9 09:55 |只看該作者
我之前喺荃灣嗰間睇中張L型床,好彩最後冇買到,如果唔係都唔知有幾多手尾要跟.


複式洋房

積分: 404


15#
發表於 08-12-16 16:51 |只看該作者

今日再送來..........

今日再送來..........
只係換左後面有裂痕既板
但...........因為貨品送來送去
今日送來的枱角全凹了
仲話我要求高!!!!!!!!


複式洋房

積分: 404


16#
發表於 08-12-29 11:06 |只看該作者
之前張枱不願收下
27-12-2008打黎.......
送貨員打來,又係要送返個張枱來
我話唔得閒.....就(及)左我線!!!!
我打返去問點解唔再同我約時間
送貨員好串咁話,呢d唔係我做!!!門市做!!!
到今日仲未收到門市打來再約時間!!!


複式洋房

積分: 404


17#
發表於 08-12-31 11:28 |只看該作者
巳向消費者委員會投訢
就連消費者委員會內職員都話呢間野好庥煩
証明呢間野都好多人投訢喇!!!


民房

積分: 20


18#
發表於 09-1-2 00:44 |只看該作者
Do you know which one is better?


侯爵府

積分: 21343

好媽媽勳章


19#
發表於 09-1-7 11:42 |只看該作者
我重唸住去買梳化
好彩得你地提點
thank you so much~~~


複式洋房

積分: 404


20#
發表於 09-1-19 10:23 |只看該作者
買野前....真係要周圍睇下聽下搵多d資料
唔好貼錢買難受到!!!!!!!!!!!!!!!!



原帖由 一仔媽咪520 於 09-1-7 11:42 發表
我重唸住去買梳化
好彩得你地提點
thank you so much~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo