跳至

首頁
1

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 77074


1#
發表於 09-10-5 16:25 |只看該作者
我老公本葡萄牙passport 過左期, 今日打算去renew 返, 順便幫問下我點樣apply 埋葡萄牙passport. 點知果邊話我地一定要過去葡萄牙再註冊先得, 仲要我一定識葡文先比我apply, 好灰 !!!


民房

積分: 21


2#
發表於 09-10-6 22:20 |只看該作者

回歸以後都係敢規定!

葡國有錢分? 唔係做咩要葡國護照, 攞特區護照人即刻up翻!


翡翠宮

積分: 77074


3#
發表於 09-10-7 09:43 |只看該作者
我老公同亞女都係portugal passport holder, 咁我咪順便攪埋lor, 點鬼知咁煩. 老公昨晚係澳門返黎, 佢地話要hk 結婚証書同埋我出世紙既original (duplication 果隻), 仲話比左佢地之後send 過去portugal 正本唔會比返我 !


男爵府

積分: 8211


4#
發表於 09-10-7 11:00 |只看該作者
原帖由 Kittymummy 於 09-10-7 09:43 發表
我老公同亞女都係portugal passport holder, 咁我咪順便攪埋lor, 點鬼知咁煩. 老公昨晚係澳門返黎, 佢地話要hk 結婚証書同埋我出世紙既original (duplication 果隻), 仲話比左佢地之後send 過去portugal 正本唔會比 ...

我個case同你一樣, 不過係我有葡國passport, 老公無. 上次已問左, 佢地話我老公唔可以apply.


翡翠宮

積分: 77074


5#
發表於 09-10-7 12:32 |只看該作者
係 ? 我老公話可以apply, 不過先做婚姻轉錄後 (加我名), 跟住要過埋佢個葡文exam 就可以比你apply. 我12月會再過澳門問下, 到時話你知個status.

原帖由 Littlepigpig 於 09-10-7 11:00 發表

我個case同你一樣, 不過係我有葡國passport, 老公無. 上次已問左, 佢地話我老公唔可以apply.


男爵府

積分: 8211


6#
發表於 09-10-7 18:00 |只看該作者
原帖由 Kittymummy 於 09-10-7 12:32 發表
係 ? 我老公話可以apply, 不過先做婚姻轉錄後 (加我名), 跟住要過埋佢個葡文exam 就可以比你apply. 我12月會再過澳門問下, 到時話你知個status.

好呀. tks!

我做左婚姻轉錄嘞, 唔係apply唔到仔女入籍架. 你都應該做左嘞, 係咪?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo