跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2958


1#
發表於 09-9-28 11:29 |只看該作者
阮鄭vs寶湖舊墟, 成績邊間好D?


水晶宮

積分: 74100


2#
發表於 09-9-28 11:32 |只看該作者
我女都係得15分...
1st round都係陪跑咋...
原帖由 pebaby01 於 09-9-28 11:29 發表
阮鄭vs寶湖舊墟, 成績邊間好D?


男爵府

積分: 6570


3#
發表於 09-9-28 16:26 |只看該作者
唔係oY,寶湖舊墟又冇宗教信仰,扣除必收既弟妹之外,都仲有學位攞出黎抽既,不過就真係唔多咯.
原帖由 fw5775 於 09-9-28 11:32 發表
我女都係得15分...
1st round都係陪跑咋...


侯爵府

積分: 20329


4#
發表於 09-9-28 21:44 |只看該作者
我都問過學校職員(15分點睇)佢都話'抆'd喎!
原帖由 fw5775 於 09-9-28 11:32 發表
我女都係得15分...
1st round都係陪跑咋...


水晶宮

積分: 74100


5#
發表於 09-9-28 22:42 |只看該作者
都係睇吓自己好唔好彩lor

原帖由 fanfung 於 09-9-28 16:26 發表
唔係oY,寶湖舊墟又冇宗教信仰,扣除必收既弟妹之外,都仲有學位攞出黎抽既,不過就真係唔多咯.


水晶宮

積分: 74100


6#
發表於 09-9-28 22:44 |只看該作者
抆d唔代表冇, 唔try就更加冇, e句都係d fd同我講既, 所以都係搏吓

講真tp仲有幾多間呀, 唔choose既有幾間, 派位唔得既又有幾間, 剩吓既都係hit既, 你話點choose呀
原帖由 你好嗎 於 09-9-28 21:44 發表
我都問過學校職員(15分點睇)佢都話'抆'd喎!


子爵府

積分: 10558

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 09-9-29 09:59 |只看該作者
真係. 試吓, 有時唔試就乜機會都無, 不過, 我問大埔幼稚園媽咪, 十個八個都係揀最top嗰3間, 真係睇吓邊個有運行.

原帖由 fw5775 於 09-9-28 22:44 發表
抆d唔代表冇, 唔try就更加冇, e句都係d fd同我講既, 所以都係搏吓

講真tp仲有幾多間呀, 唔choose既有幾間, 派位唔得既又有幾間, 剩吓既都係hit既, 你話點choose呀 ...


水晶宮

積分: 74100


8#
發表於 09-9-29 11:09 |只看該作者
係呀...真係唔多choose lor, 所以唔係a就b or c....haha
原帖由 MANFUN2010 於 09-9-29 09:59 發表
真係. 試吓, 有時唔試就乜機會都無, 不過, 我問大埔幼稚園媽咪, 十個八個都係揀最top嗰3間, 真係睇吓邊個有運行.


大宅

積分: 2958


9#
發表於 09-9-29 11:19 |只看該作者
咁舊墟收咩學生有20分??


水晶宮

積分: 74100


10#
發表於 09-9-29 11:33 |只看該作者
父/母或兄/姊為該小學的畢業生, 都巳經多10分啦...

原帖由 pebaby01 於 09-9-29 11:19 發表
咁舊墟收咩學生有20分??


別墅

積分: 758


11#
發表於 09-9-29 12:48 |只看該作者
如不幸自行收生落選,在中央派位的甲部及乙部的第一志願必須填寫返自行收生嗰間,因為一般學校在收插班生時會留意你是否有誠意報這間學校的。


男爵府

積分: 6836


12#
發表於 09-10-12 14:42 |只看該作者
我女都係得15分...
好好彩1st round收左


大宅

積分: 1547


13#
發表於 09-10-12 19:42 |只看該作者
唔一定,我個女得5分,1ST 入左.好彩

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo