跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 12


1#
發表於 09-9-29 14:18 |只看該作者
有无广州来的妈妈住沙田啊


民房

積分: 50


2#
發表於 09-9-29 23:03 |只看該作者
我就系拉,多多指教,我系來自廣州荔灣的


禁止訪問

積分: 199


3#
發表於 09-9-30 13:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 12


4#
發表於 09-9-30 13:14 |只看該作者

回覆 2# leecat2009 的文章

HI, 你好啊. 我系海珠区啊. QQ号: 1151860340 多D联系啦. 我今日番广州过节.


禁止發言

積分: 621


5#
發表於 09-9-30 23:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1288


6#
發表於 09-10-12 17:48 |只看該作者
原帖由 YINYIN113 於 09-9-30 23:48 發表
老公系廣洲人^3^我系香港人



我同你好近..我老公是大連人.我系香港人...

你老公有香港身份証未呀?

得`閑多聯絡呀?

哈哈...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo