夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 942


1#
發表於 05-3-21 12:33 |只看該作者

任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

佢又唔係冇屋住﹐係都要成日過黎我度訓﹐我就快din喇﹐比d意見﹐就算係好"古或"既方法我都會試。


侯爵府

積分: 23520

2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 05-3-21 14:08 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

你有冇試過同你奶奶講你唔鍾意呀?

不過,你點諗都係其次,最緊要既係,你老公支唔支持你先?如果因為奶奶黎唔黎你屋企住而吵架就無謂啦喎!


等待驗證會員

積分: 1745


3#
發表於 05-3-21 14:15 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

同99詚白講出妳難處,
如果佢都唔識做就真係好頭痛。
我係同99一齊住,所以明白真
係幾煩。
該用戶已被刪除

4#
發表於 05-3-21 14:16 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8346


5#
發表於 05-3-21 14:18 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

Mary媽咪 寫道:
你有冇試過同你奶奶講你唔鍾意呀?

不過,你點諗都係其次,最緊要既係,你老公支唔支持你先?如果因為奶奶黎唔黎你屋企住而吵架就無謂啦喎!


同意....
最緊要係一定要由你老公把口講呀...
如果唔係第時就多野聽囉~~~


別墅

積分: 942


6#
發表於 05-3-21 14:33 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

我99一早就知我唔鍾意佢啦﹐最衰係我老公支持99過黎住呀﹐點算?


瑪瑙宮

積分: 129464

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 05-3-21 16:02 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

你同你老公講, 如果佢個嚟住, 你就去你媽咪住,
叫你老公開口講, 或者下次你99又嚟, 你咪同佢講,你去你媽咪到, 久而久之, 佢唔會成日嚟住.


男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 05-3-21 17:45 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

如果你 bb 仲細的話, 可唔可以扮產後抑鬱黎過橋??
http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


別墅

積分: 942


9#
發表於 05-3-21 17:54 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

產後抑鬱~我扮過啦﹐而家bb成兩歲幾﹐冇得再扮喇﹏


伯爵府

積分: 19487


10#
發表於 05-3-21 18:26 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

只想問, 如果你第時做奶奶/外母時, 仔女既配偶咁對你, 你會點?


別墅

積分: 942


11#
發表於 05-3-21 18:30 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

circleda,你有所不知喇﹐我99其實唔係人錦品嫁。


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


12#
發表於 05-3-21 18:45 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

其實係無辦法架...如果你親口同你奶奶講叫佢唔好黎住...你老公實唔鍾意...一陣你奶奶講d難聽既野...你咪仲唔開心...如果你老公都同意你奶奶黎住...咁無論你搵咩藉口...我覺得都無用...其實你同你奶奶一齊住...佢有無難為你...如果無乜影響你既...你咪當佢唔係到囉...其實你因為d乜野而唔想奶奶黎住呀???



[url=http://lilypie.com][img]


複式洋房

積分: 440


13#
發表於 05-3-21 19:40 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

講真呀..如果你老公都支持你99搬黎一齊住真係無佢辦法..唯有同老公強烈表示自己既不滿..睇下你老公會唔會開口同你99講叫佢唔好一齊住...


大宅

積分: 1758

BK Milk勳章


14#
發表於 05-3-21 19:48 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

你老公都唔企係你果邊,你可以點播
[img][/img]


大宅

積分: 1448

好媽媽勳章


15#
發表於 05-3-21 20:36 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

孖寶:
我諗你都係唔使諗,就算你老公出聲99一樣係賴你教衰佢個仔,如果你出聲就做左千古罪人.你唯有當佢係同屋主見到打招呼就算,等佢自己走.(正所謂一山還有一山高,99比你道行高.) 都係諗清楚好D,一個唔好彩俾99醒番份大禮就PK啦 ! 唉!總之做人新抱就 :-( :-( :-( :-( :-(


複式洋房

積分: 341


16#
發表於 05-3-21 20:39 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

我都覺得你應該表示強烈不滿,如果你老公都唔理,咁就真係無法啦~
真係可以試下番自己阿媽屋企住r~俾佢試下無你同bb既生活,剩係同自己阿媽住會點lor!
浦浦既小寶貝,子靈女女,於8月22日QE出世∼ :-D


大宅

積分: 1273


17#
發表於 05-3-21 22:26 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

我都試過, 就係同以上既媽媽一樣. 99黎, 我就返亞媽度, 同老公講, 你可以有時間就黎接我, 但我就唔會自己返黎. 因果時我係有咗b b 架. 大住個肚都走黎走去, 為乜呀, 就係唔想同99住.

最後, 我地都係要同99住, 但住得好辛苦, 所以我大住肚九個月時就自己搬咗出去住, 但就同老公講,

我: 老公, 亞媽得一個, 你要同佢住係啱既, 但我就真係同唔到你亞媽住啦, 所以我要走, 加上你亞媽都唔 like 我, 費事以後家無'o'日呀.
老公: 咁你自己小心啦,
我:
我: 但係b b 係你既, 你一定要比家用我, 但有一樣野要同你講, b b 要跟我姓, 因為係你放棄我地在先. b b 跟我姓都好應該. 你有時間就黎睇下我地羅, 我會好歡迎你的.


大宅

積分: 4227


18#
發表於 05-3-21 23:04 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

朗軒媽媽 寫道:
我都試過, 就係同以上既媽媽一樣. 99黎, 我就返亞媽度, 同老公講, 你可以有時間就黎接我, 但我就唔會自己返黎. 因果時我係有咗b b 架. 大住個肚都走黎走去, 為乜呀, 就係唔想同99住.

最後, 我地都係要同99住, 但住得好辛苦, 所以我大住肚九個月時就自己搬咗出去住, 但就同老公講,

我: 老公, 亞媽得一個, 你要同佢住係啱既, 但我就真係同唔到你亞媽住啦, 所以我要走, 加上你亞媽都唔 like 我, 費事以後家無'o'日呀.
老公: 咁你自己小心啦,
我:
我: 但係b b 係你既, 你一定要比家用我, 但有一樣野要同你講, b b 要跟我姓, 因為係你放棄我地在先. b b 跟我姓都好應該. 你有時間就黎睇下我地羅, 我會好歡迎你的.

郎軒媽媽:咁你尾後點呀?你老公無理由咁衰真系大住肚俾你出去住掛?!


大宅

積分: 1273


19#
發表於 05-3-21 23:06 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

朗軒媽媽 寫道:
我都試過, 就係同以上既媽媽一樣. 99黎, 我就返亞媽度, 同老公講, 你可以有時間就黎接我, 但我就唔會自己返黎. 因果時我係有咗b b 架. 大住個肚都走黎走去, 為乜呀, 就係唔想同99住.

最後, 我地都係要同99住, 但住得好辛苦, 所以我大住肚九個月時就自己搬咗出去住, 但就同老公講,

我: 老公, 亞媽得一個, 你要同佢住係啱既, 但我就真係同唔到你亞媽住啦, 所以我要走, 加上你亞媽都唔 like 我, 費事以後家無'o'日呀.
老公: 咁你自己小心啦,
我:
我: 但係b b 係你既, 你一定要比家用我, 但有一樣野要同你講, b b 要跟我姓, 因為係你放棄我地在先. b b 跟我姓都好應該. 你有時間就黎睇下我地羅, 我會好歡迎你的.


sorry, 頭先細細要飲奶,
我就係咁搬咗出去住, 但我老公都有同我一齊, 我話過我唔會返你亞媽度, 你返就自己返. 我唔會同一個叫我老公離開我既人見面.
99當正我係衰人, 跟本由始至終都係衰人, 咁點解我要做番好人喎, 我會衰落去羅.

我遲下都係人99呀, 唉..........................


男爵府

積分: 6227


20#
發表於 05-3-21 23:36 |只看該作者

Re: 任何方法我都想試﹐只要可以唔同99一齊住~~

我以前都試過,初結婚同老爺奶奶住o左差唔多一年,好唔慣,老爺奶奶成日o係我老公面前講我壞話,我又唔鐘意出廳對住佢地,放工就返阿媽度食飯(我老公好夜放工,唔一齊食飯o既、兼放平日)。我老公都想搬走,因聽到佢地講我壞話就覺得煩。星期六、日我就去阿媽度部蛋。
我果時o既招數係:o係房度竭斯底理同大喊,同老公好大聲咁鬧交(老公知我特登誇張,做俾老爺奶奶睇),每次我竭斯底理,發晒癲咁,老公就帶我去睇樓,睇睇下無點問老爺奶奶意見就買樓搬走o左lu~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo