懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 316


1#
發表於 05-2-15 15:18 |只看該作者

鹿茸

鹿茸要落幾多去燉
[img align=left]http://www.josephleung.net/My%20Baby/mth06h.jpg[/img] 皓然相薄


大宅

積分: 2920


2#
發表於 05-2-15 17:28 |只看該作者

Re: 鹿茸

你去買6茸時叫果d人幫你分埋咪得囉 如果唔係你想食幾多次分幾多份都得格


洋房

積分: 316


3#
發表於 05-2-15 21:08 |只看該作者

Re: 鹿茸

因為家裡已經有, 所以唔使買, 但係唔知點燉 ?-(
[img align=left]http://www.josephleung.net/My%20Baby/mth06h.jpg[/img] 皓然相薄


大宅

積分: 2964


4#
發表於 05-2-17 21:19 |只看該作者

Re: 鹿茸

懷孕期間食會唔會燥熱?


大宅

積分: 2190


5#
發表於 05-2-17 22:48 |只看該作者

Re: 鹿茸

I attended the delivery class in a hospital last night and the nurse said that 鹿茸 might cause heavy blood bleeding during delivery. So better not to eat before your due date or before the menses is finished after delivery.


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 05-2-18 14:02 |只看該作者

Re: 鹿茸

生完過12朝先用,生完失血多唔怕燥架!我爸(中醫)話 :mrgreen:
我女2001年1月8日QE出世  


洋房

積分: 316


7#
發表於 05-2-18 21:19 |只看該作者

Re: 鹿茸

惡露已經完左, 但係唔知落幾多去燉
[img align=left]http://www.josephleung.net/My%20Baby/mth06h.jpg[/img] 皓然相薄


洋房

積分: 33


8#
發表於 05-2-20 20:43 |只看該作者

Re: 鹿茸

我個陪月先煲清雞湯,後加大約 15 片 鹿茸咀片+10片高麗參再暾5個鐘,您可以試下!!


大宅

積分: 4367


9#
發表於 05-2-21 00:14 |只看該作者

Re: 鹿茸

frog0123,

請問你位陪月是係邊到搵 & 幾錢??




伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 05-2-21 00:18 |只看該作者

Re: 鹿茸

最好睇番自己受得乜料?適合乜?因有啲當歸、参....唔受架!清啲唔駛咁多嘢架。
我就當歸幾片、高麗參幾片、龍眼肉、雞去皮或竹絲雞;茸就分吓尖、身、骨片各有少量。平時燉方法
我女2001年1月8日QE出世  


複式洋房

積分: 247


11#
發表於 05-2-21 09:58 |只看該作者

Re: 鹿茸

我想請問鹿茸的尖、身及骨功效是否想差很遠,因為我係華潤堂見到,普通的鹿茸二百多元一


複式洋房

積分: 160


12#
發表於 05-2-21 18:15 |只看該作者

Re: 鹿茸

唔好食咁多呀!!我有朋友做中醫,佢話食得多會肥架!!
HEHAJOEY


洋房

積分: 33


13#
發表於 05-2-22 18:57 |只看該作者

Re: 鹿茸

陪月係媽媽寶寶度揾,ok啦都算有經驗!但我覺得幾貴 $9000/26days,6hrs/day,我唸可以講價, 有人幫就唔好請喇!仲有,我阿媽話鹿茸係咀片先有益架!要買就買咀片,我買啲咀片係$700/両, ok架!去南北行果啲一定贵,但勝在唔會比人呃!!!


複式洋房

積分: 247


14#
發表於 05-2-23 13:56 |只看該作者

Re: 鹿茸

請問一


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 05-2-23 18:40 |只看該作者

Re: 鹿茸

睇番支茸幾大?....通常分到3、4次。我爸(中醫)自己制好配好俾我。因我爸叫行街攞貨嚟揀。自己做中西药鋪,鋪已20多年。人哋以為舖位係我爸添 :lol: 只係租咋
我女2001年1月8日QE出世  

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo