跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 15


1#
發表於 05-1-2 20:06 |只看該作者

8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

[size=medium]有冇媽咪知道8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩, 好想知道,
Zhi Zhi *BORN ON JUNE 18* 8-)


大宅

積分: 3825


2#
發表於 05-1-3 22:59 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

yuezhi,
我地0的bb得6,7個月0乍.我仔仔打完6個月針做完test,約埋打一歲針,都無話9個月要再番去喎?


男爵府

積分: 8952


3#
發表於 05-1-4 07:14 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

我 bb 約左 1月中 有個 7 個月大 bb 的 綜合測驗, 是上次 3-4個綜合測驗完之後約埋的


民房

積分: 15


4#
發表於 05-1-5 18:26 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

Hi Mango,

我啲BB 就約了2月中(8個月大) 的第2次 綜合測驗, 你知不知道會測啲咩呀 ??


Zhi Zhi *BORN ON JUNE 18* 8-)


男爵府

積分: 8952


5#
發表於 05-1-5 18:47 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

yuezhi,
好似話 check bb 識唔識坐, 識唔識用手指 執 豆豆, 拋波仔, 睇吓bb眼仔識唔識跟著望, 同埋 識唔識將 d 玩具右手交左手, 我下個星期第2次 綜合測驗, 測驗完再話你知?


民房

積分: 15


6#
發表於 05-1-7 20:45 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

HI MANGO,

你bb下個星期做第2次綜合測驗,祝你bb拿100分, 測驗完請話我知測啲咩, thanks
Zhi Zhi *BORN ON JUNE 18* 8-)


大宅

積分: 1635


7#
發表於 05-1-21 01:48 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

我個女七個月大剛剛考了,主要測執豆豆,坐得穩唔穩等,呢d都唔係咁擔心,我擔心下一次要考的是:將一件玩具在BB面前用手帕蓋住,然後要BB自己去將手帕拿開,拿起玩具才算合格,我契仔那次拿了條手帕就走,結果算是不合格,要重考!
我的女兒叫瑩瑩,2004年6月6日出生。 她是媽媽的洋娃娃;是爸爸眼中的頑皮女; 是麻麻的傻妹豬;也是爺爺的活寶貝! :-D


男爵府

積分: 8952


8#
發表於 05-1-21 07:21 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

yuezhi,
sorry, 唔記得覆你.
我 bb 冇考執豆豆, 主要考.
1. 係個黑色背景, 姑娘走去塊黑板後面, 用幼鐡線申 d
唔同大小的白色波仔出來, 睇下 bb 眼仔識唔識跟.
2. 放件玩具係 bb 面前, 睇下 bb識唔識自己攞.
3. 睇下 bb識唔識將玩具左手交右手.
4. 問 bb 識唔識發出 ‘ma ma’ or ‘ba ba 的音
5. check 吓 bb 坐得穩唔穩,

celia141,
請問下一次測驗是 bb 幾大?


別墅

積分: 640


9#
發表於 05-1-21 09:49 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

我見你地說8-9個月有個 test, 但我也是沒有, 從打完6個月針後便1歲才返去打, 期間沒有 test, 我在灣仔 (鄧志昂)健康院 , 用不用打電話去問下呢 ?


男爵府

積分: 8952


10#
發表於 05-1-21 10:34 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

CCC媽咪,
打電話去問


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


11#
發表於 05-1-21 10:43 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

llcathy2004 寫道:
yuezhi,
我地0的bb得6,7個月0乍.我仔仔打完6個月針做完test,約埋打一歲針,都無話9個月要再番去喎?


I have no test appointment, too. Why?


複式洋房

積分: 118


12#
發表於 05-1-22 09:40 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

我去藍田健康院, 上次三個月test時佢話已經無左六個月既test, 叫我等年尾(2004)打去book 九個月test... 但我唔去test 啦, 覺得無乜用囉

依... 係喎... Elaine, 早排你好似話曉琳個盤骨可能有d事, 依家無事啦嘛?


大宅

積分: 1332


13#
發表於 05-1-22 11:08 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

Hi各位,
我都係係6個月時去打針,之後姑娘只係叫我地1 月返去聽講座咋,都冇話要做test ?-(


民房

積分: 15


14#
發表於 05-1-23 11:42 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

Mango 22 / celia 141,

多謝妳哋的資料。
請問妳哋啲BB下次測驗是幾多個月??
Zhi Zhi *BORN ON JUNE 18* 8-)


男爵府

積分: 8952


15#
發表於 05-1-23 18:35 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

姑娘冇再約, 我要再問吓健康院先知, 我聽到佢話唔知一歲定3歲 woo...!


民房

積分: 15


16#
發表於 05-2-7 12:14 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

Hi Mango22,

唔該晒你的資料。我BB會係2月中測驗(8個月大),但到現在他仲未識執豆豆, 亦唔識叫爸爸媽媽,睇嚟今次測驗可能會唔合格。
Zhi Zhi *BORN ON JUNE 18* 8-)


大宅

積分: 2273


17#
發表於 05-2-22 16:43 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

me too, no test appointment wor, just appointed to have the injection again at 1 year old lor
xxky-aggie
chanhocpa 寫道:
[quote]
llcathy2004 寫道:
yuezhi,
我地0的bb得6,7個月0乍.我仔仔打完6個月針做完test,約埋打一歲針,都無話9個月要再番去喎?


I have no test appointment, too. Why?[/quote]


男爵府

積分: 5600


18#
發表於 05-2-22 18:02 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

me too....no such test at 8 or 9th month


男爵府

積分: 7719


19#
發表於 05-2-23 08:56 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

May, Aggie:

我囡囡會在4月22日返健康院做檢查.. 我記得係1月打針個時姑娘同我book的....


大宅

積分: 2273


20#
發表於 05-2-23 12:51 |只看該作者

Re: 8-9個月BB的智力測驗(健康院)測啲咩

I had a simple test during the 6 months old injection in 健康院, the testing included (from my memory) : seat, holding BB standing up, pick up a toy with left hand then right hand, a little bit more forget la :mrgreen:

and she said BB was good and didn't say any test on 8-9 months wor and booked for the injection at 1 year old la.
x ky-aggie xx

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo