跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 105


1#
發表於 09-8-22 12:49 |只看該作者
我想問下, 湊bb既姨姨,如果星期一至五,湊朝8晚7,一般黎要幾錢? 


禁止訪問

積分: 4116


2#
發表於 09-8-22 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 105


3#
發表於 09-8-22 17:43 |只看該作者
原帖由 annie929 於 09-8-22 17:30 發表
4000\


有冇人可以介紹?將軍澳站附近, BB應該1月頭出世.


大宅

積分: 1228


4#
發表於 09-8-23 01:26 |只看該作者
原帖由 cloud.jc 於 09-8-22 17:43 發表


有冇人可以介紹?將軍澳站附近, BB應該1月頭出世.


你是否想搵陪月員?


大宅

積分: 3224


5#
發表於 09-8-23 02:06 |只看該作者
我諗係,上次朋友請,要八千

原帖由 vincy310 於 09-8-23 01:26 發表


你是否想搵陪月員?


複式洋房

積分: 105


6#
發表於 09-8-23 13:53 |只看該作者
唔係陪月, 係湊BB的


大宅

積分: 1228


7#
發表於 09-8-24 00:04 |只看該作者
原帖由 cloud.jc 於 09-8-22 17:43 發表


有冇人可以介紹?將軍澳站附近, BB應該1月頭出世.

原帖由 cloud.jc 於 09-8-23 13:53 發表
唔係陪月, 係湊BB的


下....咁即係一出世就搵EE湊?
朝8晚6?
星期一至五?
咁湊幾耐架?


大宅

積分: 2034


8#
發表於 09-8-24 12:11 |只看該作者
應該起碼揍到返幼稚園或Nursery。我係搵我姑奶揍,每月大約$4,500。佢係我返工前到我屋企,果時我一般己幫BB洗左口同餵奶,跟住返工,放工返到屋企佢就走。好處係唔駛個BB咁細走來走去吹風,同埋係自己熟悉環境有安全感。我姑奶會慢慢訓練佢有一個定時及規律的作息時間同埋定時的午睡習慣。但因為佢會長時間在你家,所以找信任的親人比較好,因為佢會keep你屋企條key。

原帖由 vincy310 於 09-8-24 00:04 發表




下....咁即係一出世就搵EE湊?
朝8晚6?
星期一至五?
咁湊幾耐架?


複式洋房

積分: 105


9#
發表於 09-8-24 22:47 |只看該作者
原帖由 vincy310 於 09-8-24 00:04 發表




下....咁即係一出世就搵EE湊?
朝8晚6?
星期一至五?
咁湊幾耐架?


湊幾耐咩意思?
如果时間係朝8晚7,星期一至五
年期係湊到入幼兒園, 或者岁半都OK


大宅

積分: 2034


10#
發表於 09-8-25 18:38 |只看該作者
有無考慮育嬰院?將軍澳調景嶺有一間,觀塘有一間。我個仔未俾姑奶揍前,係2個月大都去左觀塘的育嬰院,都好ok,後來有親人揍,所以3個月大就俾左姑奶揍。

原帖由 cloud.jc 於 09-8-24 22:47 發表


湊幾耐咩意思?
如果时間係朝8晚7,星期一至五
年期係湊到入幼兒園, 或者岁半都OK


複式洋房

積分: 105


11#
發表於 09-8-25 23:23 |只看該作者
原帖由 roccolamar 於 09-8-25 18:38 發表
有無考慮育嬰院?將軍澳調景嶺有一間,觀塘有一間。我個仔未俾姑奶揍前,係2個月大都去左觀塘的育嬰院,都好ok,後來有親人揍,所以3個月大就俾左姑奶揍。

...


有咩?我上網搵唔到既?
可唔可以俾觀塘同調景嶺果間個電話地址我呀?
THX


大宅

積分: 2034


12#
發表於 09-8-26 01:36 |只看該作者
香港保護兒童會維景灣幼兒學校九龍調景嶺澳景路88號維景灣畔第三期LG2
Tel: 27090307
Fax: 27090107

0-6

$4,845

西貢


基督教家庭服務中心趣樂幼 兒中心九龍觀塘翠屏道三號三樓
Tel: 23893363
23893593
Fax: 23897213

0-6

$4,086

觀塘



以前保護兒童會係翠林無地鐵好唔方便,所以我個B在2個月大左右係觀塘趣樂幼兒中心揍,每月大約$4xxx,d姑娘都幾專業下,絕對放心過俾菲傭揍。一般要6pm揍,如果加延展費就好似7pm或8pm前揍。

我返工前揍個B到育嬰院,跟住搭地鐵返工,放工就揍返BB回家。不過當然帶出帶入,大人都幾辛苦下,而且始終多小朋友(好似大約10個BB左右),當然比獨立唔出街的BB易病,不過到時佢2歲返學都一樣易病。

我當時因為唔想請菲傭,而且因為屋企無人睇住亦都信唔過菲傭,所以寧願辛苦d送去育嬰院,佢每天都有表現手冊記錄bb每日的進食情況、健康狀況及大便次數等等,並會按照bb的成長發展,適量訓練他們轉身或大少肌肉訓練。但後來我姑奶肯揍,我就1個月通知退左學俾姑奶係屋企揍。你可以考慮先送你bb去育嬰院或排定隊先,到
搵到人揍再退學都未遲。

你如果真係有意思,我建議你先打電話問下有無位,我果時個bb未出世就fax定個申請表排定隊,因為未必即時有位,所以排定隊好d。




原帖由 cloud.jc 於 09-8-25 23:23 發表


有咩?我上網搵唔到既?
可唔可以俾觀塘同調景嶺果間個電話地址我呀?
THX


複式洋房

積分: 105


13#
發表於 09-8-26 09:02 |只看該作者
原帖由 roccolamar 於 09-8-26 01:36 發表
香港保護兒童會維景灣幼兒學校九龍調景嶺澳景路88號維景灣畔第三期LG2
Tel: 27090307
Fax: 270901070-6$4,845 西貢
基督教家庭服務中心趣樂幼 兒中心九龍觀塘翠屏道三號三樓
Tel: 23893363
23893593
Fax: 23 ...


想問下:
1.育嬰院奶粉尿片使唔使自已準备?
2.一般延展費點計?如果真係連延展果时间都过左(總有意外嘛...)咁點算?
3.觀塘果間服務对象唔係需要特別照顧果d咩?


大宅

積分: 2034


14#
發表於 09-8-27 01:14 |只看該作者
包奶粉,我果年好似有A+同雀巢揀,尿片就要自己準備,課室門口有一排膠櫃桶,櫃桶前有貼上小朋友名字,要自已到時到候放尿片及一些衣服,如果尿片用晒,學校會借幾片用住先,再寫紙仔叫你下次補番。

觀塘果間服務对象係一般BB,只是佢有0-2的育嬰服務,又有幼兒園及幼稚園服務。

延展費用我唔太清楚,果時我調左假,可以6pm前接。但我仔讀nursery就有申請延展,每月俾多$3xx,可以8pm前接,同埋小朋友大約5:30pm食多一餐晚飯。我果時都試過有事去唔到揍,只好叫其他親戚幫手揍放學。

我諗你都要諗定到時如果你揍唔到,附近有否朋友或親戚可以緊急幫到你。

原帖由 cloud.jc 於 09-8-26 09:02 發表


想問下:
1.育嬰院奶粉尿片使唔使自已準备?
2.一般延展費點計?如果真係連延展果时间都过左(總有意外嘛...)咁點算?
3.觀塘果間服務对象唔係需要特別照顧果d咩? ...


複式洋房

積分: 105


15#
發表於 09-8-27 20:48 |只看該作者
原帖由 roccolamar 於 09-8-27 01:14 發表
包奶粉,我果年好似有A+同雀巢揀,尿片就要自己準備,課室門口有一排膠櫃桶,櫃桶前有貼上小朋友名字,要自已到時到候放尿片及一些衣服,如果尿片用晒,學校會借幾片用住先,再寫紙仔叫你下次補番。

觀塘果間服務对象係一般BB,只是佢 ...


我今日打过去觀塘果間問,佢叫我DOWNLOAD張FORM填.

請問係咪德田幼稚園/幼兒园果張?

要貼相喎, 我B未出世, 貼張超聲波上去?(讲笑)


大宅

積分: 2034


16#
發表於 09-8-27 23:09 |只看該作者
唔駛貼相,我果時都係未出世前排定隊,我果時有10個week產假(前0後10),臨返工前送阿b去育嬰院,由於要有適應期 (for bb 及接送放學的媽咪),所以提前左2weeks返,即2個大。

我係傳真張申請表去的。佢之前有打過電話問我幾時送個b去,但我果時過左預產期都未生,我話個bb仲係個肚度未生得住,到時生左再通知佢。後來我生完太倦及忙都未打,諗住臨產假完前幾日通知,點知佢個半月左右又打來,說最好早少少俾大家適應下。

原帖由 cloud.jc 於 09-8-27 20:48 發表


我今日打过去觀塘果間問,佢叫我DOWNLOAD張FORM填.

請問係咪德田幼稚園/幼兒园果張?

要貼相喎, 我B未出世, 貼張超聲波上去?(讲笑)


大宅

積分: 2034


17#
發表於 09-8-27 23:11 |只看該作者
排定隊安心d,起碼知道個b到時一定有人揍。你可以繼續找適合的ee揍,覺得ok咪一個月通知退學。咁有左安排個心會踏實d!


複式洋房

積分: 105


18#
發表於 09-8-27 23:18 |只看該作者
原帖由 roccolamar 於 09-8-27 23:11 發表
排定隊安心d,起碼知道個b到時一定有人揍。你可以繼續找適合的ee揍,覺得ok咪一個月通知退學。咁有左安排個心會踏實d!


你放前0 后10 咁神勇?你公司又肯既?你老公又肯既?
勁~~~

我幾时先知佢收唔收我個B?同埋果間野係咪叫德田?我惊我填錯FORM白等...


大宅

積分: 2034


19#
發表於 09-8-28 00:01 |只看該作者
基督教家庭服務中心趣樂幼中心,好似唔係叫德田。

佢有無link 俾你download file,有就 link 出來我幫你望望。

我臨生之前要整完盤數俾核數師 audit,所以好趕,臨生前幾晚都要OT。唔知係咪心急好趕想快d做完放假,所以過左預產期都未生。後來過左2個星期姑娘要我入院生,後來拖到2.5week入院趨生,入院前一晚都要做到9點成。

公司肯係因為我真係未做完,交俾下手又怕跟唔惦。而我除了head 住 財務部 又 head 埋 人事部,所以無問題。至少無人嘈我。不過有得揀都寧願放產後,一來產前放假可能好悶,但產後就勁倦又要餵奶又無得訓身體又虛,二來都想對多bb多d時間,唔多捨得分開。

原帖由 cloud.jc 於 09-8-27 23:18 發表


你放前0 后10 咁神勇?你公司又肯既?你老公又肯既?
勁~~~

我幾时先知佢收唔收我個B?同埋果間野係咪叫德田?我惊我填錯FORM白等...


複式洋房

積分: 105


20#
發表於 09-8-28 08:49 |只看該作者
原帖由 roccolamar 於 09-8-28 00:01 發表
基督教家庭服務中心趣樂幼兒中心,好似唔係叫德田。

佢有無link 俾你download file,有就 link 出來我幫你望望。

我臨生之前要整完盤數俾核數師 audit,所以好趕,臨生前幾晚都要OT。唔知係咪心急好趕想快d做完放假,所以 ...


我联絡到佢地拿到form 了, 但係, 名称, 出生証明....點填? 未出世喎......

嘩, head 住兩個部门, 高层黎喎

[ 本帖最後由 cloud.jc 於 09-8-28 09:30 編輯 ]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo