烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5893


1#
發表於 05-2-17 15:41 |只看該作者

葵芳紫荊好唔掂

我團年飯,情人節都是在那兒吃晚飯.但速度超慢,不能接受
2月14是HOT POT.我居然很不飽!因太慢了.叫的東西沒有你吹很多次又不出聲.只常來菜.連想食D肉都無.丸又不好吃.

都是不再去了.
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


大宅

積分: 1763


2#
發表於 05-2-17 17:59 |只看該作者

Re: 葵芳紫荊好唔掂

我公司團年都係去個到呀,
我地7點去到,成9點先食得呀,d服務又差喎,
叫佢地囉d野飲黎,囉成半個鐘都未囉黎呀
下次唔駛錢,比我都唔去喇


男爵府

積分: 6191

畀面勳章


3#
發表於 05-2-23 18:34 |只看該作者

Re: 葵芳紫荊好唔掂

係葵芳邊度呀?? 未聽見過O既


大宅

積分: 1763


4#
發表於 05-2-23 19:38 |只看該作者

Re: 葵芳紫荊好唔掂

馬會隔離呀 :-|


複式洋房

積分: 234


5#
發表於 05-2-24 18:48 |只看該作者

Re: 葵芳紫荊好唔掂

我都去過飲茶,D野好難食,尤其係個春卷,下次會去百佳嗰面嘅漢福或新都會嘅聚豪閣,好食過佢多多聲!!


民房

積分: 135


6#
發表於 05-2-26 12:27 |只看該作者

Re: 葵芳紫荊好唔掂

呢間野真係好唔掂,事原年30食下午飯,只有這間先book到位(共12個人),好la去到遲了5分鐘個知客話,遲左喎~下次準時d(勁串口吻),同事話佢講咩呀!咩態度,仲咩唔丙佢,我話個腦盤旋緊無下次,因唔會再去…
坐下來個侍應當我地透明,好在我地叫點心食,唔係就好似隔台咁.等左成半粒鍾一碟小菜都未上…


禁止訪問

積分: 1513


7#
發表於 05-2-27 01:18 |只看該作者

Re: 葵芳紫荊好唔掂

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 708


8#
發表於 05-3-1 03:51 |只看該作者

Re: 葵芳紫荊好唔掂

不知所謂

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo