烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16172


1#
發表於 09-11-14 21:09 |只看該作者
剛買了個Kuhn Rikon 高速煲,炆牛筋條,勁痴底,why?我落油<包>香蒜頭和薑,下肉,再下咖哩醬,己經加了水過肉面,鎖煲直至見第二條紅線升起,轉慢火煮20分鐘,熄火排氣,再焗20分鐘,水還有很多,是否我不識用,有無mami有經驗,教我用,好嗎?


男爵府

積分: 9536


2#
發表於 09-11-14 23:01 |只看該作者
我用左依個煲超過六年, 未試過痴底喎。你落水前有冇郁過d牛筋條, 如果落水前冇痴底, 落水后冇可能會痴喎!


原帖由 anitallw 於 09-11-14 21:09 發表
剛買了個Kuhn Rikon 高速煲,炆牛筋條,勁痴底,why?我落油香蒜頭和薑,下肉,再下咖哩醬,己經加了水過肉面,鎖煲直至見第二條紅線升起,轉慢火煮20分鐘,熄火排氣,再焗20分鐘,水還有很多,是否我不識用,有無mami有經驗,教我 ...

[ 本帖最後由 比比 於 09-11-14 23:04 編輯 ]


伯爵府

積分: 16172


3#
發表於 09-11-15 08:56 |只看該作者
落水前我先抄香蒜頭和薑,下肉,下咖哩醬,唔知是否蒜頭痴左底?不過我有不停兜抄wor!照計不會痴底.你可否告知我你的程序嗎?


男爵府

積分: 9536


4#
發表於 09-11-15 21:24 |只看該作者
我個程序都係咁上下咋, 總之落水前無痴底, 落水落到差不多蓋晒d料就得。

原帖由 anitallw 於 09-11-15 08:56 發表
落水前我先抄香蒜頭和薑,下肉,下咖哩醬,唔知是否蒜頭痴左底?不過我有不停兜抄wor!照計不會痴底.你可否告知我你的程序嗎?


伯爵府

積分: 16172


5#
發表於 09-11-16 08:02 |只看該作者
Thanks your reply!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


6#
發表於 09-11-16 09:34 |只看該作者
落咖哩醬時有無加水呀? 高速煲要靠蒸氣加壓, 如果入面水份唔夠, 黐都唔奇呀~

你試下用多少少水先加壓, 最後先煮返杰個汁, 會好好多~
原帖由 anitallw 於 09-11-15 08:56 發表
落水前我先抄香蒜頭和薑,下肉,下咖哩醬,唔知是否蒜頭痴左底?不過我有不停兜抄wor!照計不會痴底.你可否告知我你的程序嗎?


伯爵府

積分: 16172


7#
發表於 09-11-18 12:02 |只看該作者
水份其實夠,因為有成湯碗水剩.
另外,煲薯仔紅羅蔔湯,煲完出來的湯是否比平日用普通煲的湯深色呢?連薯仔都是啡啡地色的(以前是黃白色)?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo