跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5598


1#
發表於 05-1-13 12:52 |只看該作者

各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

今日上晝上網睇緊妳地既留言, 同一路飲粟米紅蘿蔔水(有少少凍), 忽然間感覺到個肚"旭"左幾下, 好得意, 唔知係咪胎動呢?


大宅

積分: 3118


2#
發表於 05-1-14 09:32 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我睇書話 18-20 w 至開始感到胎動, 我就未 feel 到
我要學習做會笑的媽媽


複式洋房

積分: 221


3#
發表於 05-1-14 15:00 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

My bb is only 12wks. even he kick, you can't feel it because the bb is only 5.5 cm, the leg is so small, it's impossible you can feel it. But I'm looking forward to his/her first kick.
BB born on 7-14-05 [img]


複式洋房

積分: 306


4#
發表於 05-1-14 23:22 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

not yet for me too! even the baby is over 7cm....So longing for that feelings so that I can feel the baby is with me everyday! :lol: .


珍珠宮

積分: 42188

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


5#
發表於 05-1-21 12:00 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我試過2次感覺到bb動了!不過又會想邊有咁快喎,可能係d腸動遮!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


大宅

積分: 2763


6#
發表於 05-1-21 12:08 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我想問下, 胎動的感覺係點o架???


民房

積分: 81


7#
發表於 05-2-15 18:53 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

現在我已經是19W2D, 但我仲未feel到BB郁,請問BB一般是幾多週開始郁?


洋房

積分: 246


8#
發表於 05-2-16 10:32 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

My bb is now 17 wk 3 d, I still have not felt the kicks. Maybe I have got too much body fat so it is more difficult to feel it?! Let's have patience.....


子爵府

積分: 11919


9#
發表於 05-2-16 12:13 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

之前有feel到,但唔sure,但這2星期已明顯覺得啦!
感覺就好似有個波係你肚上面彈彈下咁,只2-3下,唔太利害,多數在晚上會比較覺d,因為個人平靜d!


大宅

積分: 4702


10#
發表於 05-2-16 12:31 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

個肚皮會彈下彈下,好似有野由肚裏面向外推。有人會形容為戚戚下。

其實我覺得個肚皮彈既時候係唔舒服,因為好似有野扯一扯你咁,不過知道係BB郁,所以開心蓋過唔舒服。


大宅

積分: 2939

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 05-2-16 22:33 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我上星期feel到bb郁,但不知是否病了2 week (咳),今個星期就feel到bb郁的時間少左,好想快d再feel到bb郁呀!


子爵府

積分: 10534


12#
發表於 05-2-17 13:18 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我都feel 到 亞係入面 "浪o下浪o下" , 個感覺真係好得意呀! :lol:


侯爵府

積分: 20300


13#
發表於 05-2-19 00:33 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我今日坐o係度睇電視o既時候, 好似feel到bb郁, 跟住坐o係度上網、夜晚揸緊車、食晚飯o個陣又feel, 覺得個肚皮震o左幾下, 我唔肯定呢d係咪胎動, 不過個感覺真係好得意。


別墅

積分: 975


14#
發表於 05-2-19 10:02 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我唔知bb係唔係郁, 有時成個會實晒, 尢其是出街或搭車的時候, 不過搓下佢又會變番原來一樣


男爵府

積分: 9520

好媽媽勳章


15#
發表於 05-2-22 18:53 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我前排覺得個肚係度震, 呢輪就唔同左, 有時會好似有 d 野係個肚入面彈左一下咁, 有時同一位置會連續幾下, 好得意, 有次叫我老公摸住我個肚, 連佢都 feel 到佢踢我, 佢話好明顯同好得意...


男爵府

積分: 5598


16#
發表於 05-2-23 14:06 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我17week個時巳經feel到有胎動, 到左而家我肚feel到, but用手就摸唔到, 唔知係咪我本身肥, 俾d肚腩脂肪隔住左, 好想俾老公用手摸下俾佢feel下呀..... :cry: :cry: :cry:


大宅

積分: 4922


17#
發表於 05-3-3 15:10 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我昨晚坐係到睇電視第一次feel到bb郁啦!
小小震下震下,好得意o架!
不過一企起身就停左lu!!


大宅

積分: 3118


18#
發表於 05-3-3 18:28 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我仲未 feel 到呀, 我真係慘 :cry:
我要學習做會笑的媽媽


別墅

積分: 975


19#
發表於 05-3-3 21:05 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

最近郁得好緊要, 有次我叫老公放隻手感覺下, 佢都feel到個肚皮跳0左一下, 好得意 :mrgreen:


洋房

積分: 246


20#
發表於 05-3-4 09:59 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

I still can't feel it yet..... ?-(


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo