跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12693


1#
發表於 09-12-8 17:38 |只看該作者
我個仔唔肯用其他奶咀飲野, 例如d學習杯...我加個飲管有鐵珠嗰隻, 佢都唔肯飲, 係都要好似飲奶禁飲其他野, 比佢激死.....

又唔肯楂奶樽....懶到出汁 !!! 點算 !!


男爵府

積分: 5239


2#
發表於 09-12-9 10:35 |只看該作者
唉!我個仔又係咁呀, 俾佢激死!

原帖由 bestwish 於 09-12-8 05:38 PM 發表
我個仔唔肯用其他奶咀飲野, 例如d學習杯...我加個飲管有鐵珠嗰隻, 佢都唔肯飲, 係都要好似飲奶禁飲其他野, 比佢激死.....

又唔肯楂奶樽....懶到出汁 !!! 點算 !! ...


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 09-12-9 12:26 |只看該作者
我個女識用飲管吸水, 但多數唔會吞, 只會bu番出黎, 佢覺得好好玩. 但每次bu到成件衫濕晒又要我幫佢換衫.


大宅

積分: 2228


4#
發表於 09-12-9 12:33 |只看該作者
我個女又係唔肯自己楂奶樽及水樽, 要人幫佢楂住, 不過上星期開始佢終於學識用飲管飲水, 而家有時都用學習杯(用飲管o個隻)直接飲水, 不過都係一時時,要睇佢大小姐心情.


大宅

積分: 3805

環保接龍勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-12-9 12:39 |只看該作者

回覆 4# bestwish 的文章

我個仔都唔用鐵珠果隻,現在可以用飲管,但要一啖一次,唔識連續咁飲!


男爵府

積分: 5297

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 09-12-9 14:54 |只看該作者
我個工人教我仔仔hold bottle,好快上手啦,e+次次都係佢自己hold bottle,學習cup就好快學完用完鴨咀,就轉左飲管 我覺得我工人有心機教我仔仔多過我


子爵府

積分: 12693


7#
發表於 09-12-9 15:46 |只看該作者
原帖由 bunbuncoco 於 09-12-9 14:54 發表
我個工人教我仔仔hold bottle,好快上手啦,e+次次都係佢自己hold bottle,學習cup就好快學完用完鴨咀,就轉左飲管 我覺得我工人有心機教我仔仔多過我 ...


唔係你工人有心機, 而係你個仔合作je..


大宅

積分: 3805

環保接龍勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-12-9 17:27 |只看該作者

回覆 2# bunbuncoco 的文章

我見過你姐姐,佢真係好錫你個仔架!真係好彩!


男爵府

積分: 5297

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 09-12-9 23:07 |只看該作者
原帖由 a9602066 於 09-12-9 17:27 發表
我見過你姐姐,佢真係好錫你個仔架!真係好彩!

係呀,真係好彩呀我都見你姐姐好有心機湊細B

[ 本帖最後由 bunbuncoco 於 09-12-9 23:15 編輯 ]


禁止訪問

積分: 4262

2018復活節勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 09-12-10 01:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39385

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


11#
發表於 09-12-10 10:42 |只看該作者
有次佢為左飲維媽奶,做一次比佢睇點啜,佢就識左喇!

我阿姐仲正 ~ 我估佢係懶比學習杯,懶比支飲筒阿仔(因我全部都有提供比佢,叫佢用),佢就咁比水杯幫阿仔逗住隻膠水杯飲,飲飲下,阿仔識控制楂住水杯飲水喇!

當然,飲唔夠兩,三啖就晌度玩水,同埋,有時都唔係控制得好好,會 '續' 親。


男爵府

積分: 7422


12#
發表於 09-12-12 01:37 |只看該作者
我個囡七個月左右,因為唔多肯飲水,咪試吓轉鴨咀杯俾佢飲囉,不過仍然唔肯飲。跟住就試吓轉飲管,佢飲咗兩次就識,可能係覺得好好玩啦!依家佢有時都係用普通飲管飲。


大宅

積分: 3805

環保接龍勳章 畀面勳章


13#
發表於 09-12-12 13:18 |只看該作者
原帖由 bunbuncoco 於 09-12-9 23:07 發表

係呀,真係好彩呀我都見你姐姐好有心機湊細B


係呀,大家都好彩呀!

細b去健康院我同埋姐姐去,姑娘話要教bb玩咩,佢返嚟即刻教佢,而家日日都同佢練習呀!


大宅

積分: 4378


14#
發表於 09-12-12 22:16 |只看該作者
我個bb都識用飲管飲啦


男爵府

積分: 5864


15#
發表於 09-12-13 14:13 |只看該作者
會唔會學習杯飲管質地有影響呢?

我個囡唔用鴨咀, 佢7, 8個月就開始用飲管學習杯, 咬左一, 兩次就OK, 但開頭會一路飲一路漏, 而家就OK喇~


別墅

積分: 691

畀面勳章


16#
發表於 09-12-13 15:04 |只看該作者
飲果汁個d都ok..但係用飲管杯飲水就飲兩下就"lur"返出黎..

想請問咁多位媽咪用邊隻飲管杯架??


大宅

積分: 4378


17#
發表於 09-12-13 21:45 |只看該作者
我用Tommy 杯


男爵府

積分: 5864


18#
發表於 09-12-13 23:25 |只看該作者
我用Combi ~


男爵府

積分: 9364

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 09-12-13 23:59 |只看該作者
我阿囡7-8個月都識喇..
但係1歲返健康院時, 姑娘反而叫我唔好再比佢用飲管杯喎, 話應該學用鴨咀杯喇..
我就奇怪, 乜唔係鴨咀杯係step 2咩, 飲管杯係step 3嘛, 做咩學返轉頭


男爵府

積分: 5849


20#
發表於 09-12-14 09:01 |只看該作者
其實bb o的飲管杯係要大力啜先得(有個別牌子仲要係好大力先得), 大家可以試下感受一下, 所以bb學一排先識都好正常。

我阿囡因為細細個就大力吸啜, 所以7、8個月大時俾佢用, 佢咬下咬下,啜下啜下就識, 不過初頭飲得唔好, 又會bu返出o黎, 宜家就好好多喇.....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo