跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4863


1#
發表於 05-3-7 09:39 |只看該作者

我著到牛仔褲啦!!!!

好開心啊, 返工前試過著呢條少少彈性低腰牛仔褲, 當時大脾同hip位都重係好窄, 重拉唔到拉練添, 但係過o左一星期既今日, 條褲不但著到, 連拉練同粒button都扣到啊!!!!!重有件收腰褸, 之前係扣唔到button, 當時我重問自己幾時可以扣到, 但係今日著果時3粒button都扣到啊, 超勁開心啊!!!!!!!!!!!!!!


複式洋房

積分: 452


2#
發表於 05-3-7 12:16 |只看該作者

Re: 我著到牛仔褲啦!!!!

蛋豬:
恭喜你呀! 好羨慕呀!
我今朝都係試過著條少少彈性牛仔褲, 不過我唔係好好彩, 好難拉到條牛仔褲上pat pat, 扣唔到button, 拉唔到拉鍊 :-( 我都打算買一兩條褲啦!


伯爵府

積分: 18962


3#
發表於 05-3-7 12:57 |只看該作者

Re: 我著到牛仔褲啦!!!!

蛋豬:
真係登妳開心呀,妳點減架???
教吓我啦~~thx~~


別墅

積分: 752


4#
發表於 05-3-8 00:26 |只看該作者

Re: 我著到牛仔褲啦!!!!

蛋豬:
你就好啦,,我條褲拉到上大脾位已經上唔到啦.....
我仲有20幾磅減呀....彈d料黎呀,,,點減架


公爵府

積分: 27141


5#
發表於 05-3-8 00:37 |只看該作者

Re: 我著到牛仔褲啦!!!!

Wah~睇見都登你開心,你地成1月尾先生bb都咁心急,我仔而家2個多月,我都仲未著到e前d褲呀 :cry: 我起碼至小大左2個碼,e前個pat35,而家就38,盤骨位就變左35........嗚嗚~ :cry:


大宅

積分: 4863


6#
發表於 05-3-8 09:31 |只看該作者

Re: 我著到牛仔褲啦!!!!

easonkinki.
我係12月尾生嫁, 都成兩個多月, 同埋我未坐完月已經開始食少O的嫁啦, 好難忍口嫁....

至於點解減到, 係因為我除O左食少O的之外, 我重有食減肥E生開既藥, 講真O的藥都冇咩副作用, 但就真係好明顯噤瘦O左喎, 不過就唔知唔食就會唔會肥番喎, 不過超碼可以令到個生完仔既肚腩細O左先啦!!!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo